Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

    Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht

    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


    staat hier al weeeeeeken aan deze prijs...

    Comment


    • #92
      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

      Heb hem sinds gisteren in mijn bezit.
      EMBLEMATA.BE
      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

      Comment


      • #93
        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

        Nog 2799 bij konijnenberg ;-)

        Comment


        • #94
          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

          [QUOTE=aadg;3716767]
          Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
          Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde : € 2999

          Kortgeleden bij Kamera-Express nog € 2819

          Prijsafspraken ?[/QUOT



          Discussies over de prijs of bijzondere acties zijn nuttig !

          Ik heb de camera al 3 weken geleden gekocht bij Kamera Express , 5 jaar garantie plus Pro Pack voor die prijs >

          Ik ben blij met mijn aanschaf.

          Nu €2799 , scheelt wel €200

          Comment


          • #95
            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

            [QUOTE=aadg;3744819]
            Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht


            Nu €2799 , scheelt wel €200
            Sinds vandaag prijzen terug met 100 EUR omhoog, tot 2899.
            Toen hij nog 2799 was, was hij 'in bestelling', nu is hij terug in stock en stijgt de prijs weer.
            Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
            BLOG

            Comment


            • #96
              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

              [QUOTE=Mr.Magic;3757798]
              Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht

              Sinds vandaag prijzen terug met 100 EUR omhoog, tot 2899.
              Toen hij nog 2799 was, was hij 'in bestelling', nu is hij terug in stock en stijgt de prijs weer.

              bij KameraEpress nog €2799

              Comment


              • #97
                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                Zover ik weet is de 5D III al een tijdje bij Foka.nl het goedkoopst. Momenteel voor 2739,-
                www.indetailfotografie.nl

                Comment


                • #98
                  Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                  Kijk naar:

                  Online Retailer of photography equipment & electronics. Including DSLR cameras, lenses, laptops, tablets, batteries, filters. From Canon Olympus Sigma Apple Samsung LaCie Sandisk & Adata.
                  Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

                  Comment


                  • #99
                    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                    Prijs is goed, maar is het ook een betrouwbare winkel? En hoe gaat het met eventuele garantiegevallen? Zou ik hier ook mee naar CPS (canon professional services) kunnen?

                    Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe het werkt met al dan niet BTW verrekenen als ik iets koop in de UK (ik kan in NL de btw terugvorderen, dus netto kost deze mij dus 'slechts' zo'n 2265,-)
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                      Oorspronkelijk geplaatst door Selamat Bekijk bericht
                      Ik vraag mij toch af wat de bedoeling van deze clausule kan zijn :

                      Please note that by making a purchase on this website you will be acting as the importer of the product for all purposes including all customs regulations, copyright and trademark laws. You accept that the role of HDEW Cameras is limited to sourcing products and making them them available for you to import directly from the country of origin. By purchasing a product through this website you authorise us to make arrangements for clearance of customs on your behalf for the products you have ordered.

                      Je wordt van klant tot "importeur" bevorderd ... waar zou dat goed voor zijn ...
                      Master the craft, and the art will follow.
                      Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                      http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                      Comment


                      • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                        omdat jij de eventuele douane en btw kosten zal moeten ophoesten. Nu weet ik niet of dat opgaat voor GB dat een land van de europese gemeenschap is maar als zij verzenden uit bv China ga je het wel moeten betalen.
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                          omdat jij de eventuele douane en btw kosten zal moeten ophoesten. Nu weet ik niet of dat opgaat voor GB dat een land van de europese gemeenschap is maar als zij verzenden uit bv China ga je het wel moeten betalen.
                          Voor spullen uit de UK moet je geen douane kosten betalen. Ik bestel al jaren al mijn houtbewerkings spullen in de UK. Die clausule staat er in omdat ook mensen buiten de EEG (Zwitserland) misschien hier iets willen bestellen, zij moeten wel douanekosten betalen.

                          In theorie moet Canon België de garantie op alle Canon spullen respecteren. Het is de fabrikant die de garantie geeft, niet de winkel. Om dit in de praktijk af te dwingen, da's een ander verhaal... Fabrikanten willen liefst niet rechtstreeks met de klant in contact komen, daar is hun systeem niet op voorzien (vaak hebben zij zelfs geen voorzieningen om herstellingen uit te voeren)

                          grtz,

                          Philippe
                          BD2583BE

                          Comment


                          • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                            Hier in Moskou kan ik'm nu krijgen aan de deur geleverd voor 2215 EUR, onlangs is de prijs een stuk gezakt hier.

                            Comment


                            • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                              jammer dat moskou net even te ver is om achter te gaan , anders wel zeer mooie prijs.
                              leveren ze ook tot in belgie ?

                              Comment


                              • Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                                Oorspronkelijk geplaatst door markymark Bekijk bericht
                                jammer dat moskou net even te ver is om achter te gaan , anders wel zeer mooie prijs.
                                leveren ze ook tot in belgie ?
                                Nee dat zal niet lukken, met verzenden komt de douane enzo er weer tussen.
                                Ben wel van plan om binnenkort er een te kopen om mijn 5D2 af te lossen.

                                Comment

                                Working...
                                X