Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod Media Markt Canon EOS550

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanbod Media Markt Canon EOS550

Oorspronkelijk geplaatst door pixelmaniac Bekijk bericht
    Aja?Voila,weeral iet bijgeleerd.
    ik dacht dat een voetbalplein een vaste maat had.
    Als ik me niet vergis dan is de oppervlakte van het kleinst toegestande voetbalveld
    minder dan de helft van die van een voetbalveld met maximum maten.

Comment

Off topic hoor.

Awel, ik heb geen tele nodig voor onze voetbal wedstrijden. Ik kan ze allemaal fotograferen met een 28-70.
      Wij voetballen op een soccertafel, lol.
      Kon het niet laten.

Ruud
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Je kan beter de 550D + 18-55IS + 55-250IS (II) kopen, dat zal een veel betere combo zijn dan de oude 75-300, dat is een slecht presterende lens zonder beeldstabilisatie. Snel terug naar Mediamarkt, je geld terug eisen en voor volgende set gaan: http://tweakers.net/pricewatch/25563...-250mm-is.html. Daar zal je veel meer tevreden mee zijn en is niet heel veel duurder. Ik ben met dezelfde lenzen begonnen, maar dan met een Canon 450D en heb daar heel wat mooie foto's mee genomen.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
          Je kan beter de 550D + 18-55IS + 55-250IS (II) kopen, dat zal een veel betere combo zijn dan de oude 75-300, dat is een slecht presterende lens zonder beeldstabilisatie. Snel terug naar Mediamarkt, je geld terug eisen en voor volgende set gaan: http://tweakers.net/pricewatch/25563...-250mm-is.html. Daar zal je veel meer tevreden mee zijn en is niet heel veel duurder. Ik ben met dezelfde lenzen begonnen, maar dan met een Canon 450D en heb daar heel wat mooie foto's mee genomen.
          Voor sommige mensen is 200 a 300 euro niet een beetje.
          en...Je kan altijd een stapje verder gaan..

Als er hier iemand iets vraagt over de combo 18-55 IS + 55-250 IS dan gaat er weer reactie komen en een voorstel doen van b.v. een 18-55 IS en 70-300 IS... das ook maar een beetje duurder.

Nu is het setje dat je voorstelt inderdaad interessanter.. volledig mee eens maar misschien valt dat buiten zijn vooropgesteld budget.

Wel jammer dat de folderafbeelding van M.M niet correct is..
          Morgen ga ik enkele films halen en ga eens kijken hoe de vork in de steel zit bij M.M.
          Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Bij de mediamarkt heb je 14 dagen omruilgarantie. Wil je niks anders, krijg je handje contantje geld terug,zonder opgave van reden. Uiteraard alles weer netjes in doos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheDe Bekijk bericht
              Ik ben gisteren de kit zelf gaan kopen, met de verwachting dat er een 18-55mm lens bij zat met IS. Nu kom ik thuis, alles aan het uitpakken en merk ik dat het de oudere 18-55mm lens is die erbij zit zonder IS! Dus volledig foute reclame in de folder!

Dus vanavond terug naar mediamarkt en de andere lens eisen, maar heeft iemand een idee of zo een reclamefolder bindend is of niet? (er staan nergens kleine lettertjes dat dat niet zo zou zijn)

Normaal is een reclamefolder bindend (wel eens zien of je hem nog hebt liggen).
              Go for it zou ik zeggen. Laat zeker eens weten hoe je het gesteld hebt.
              Nikon D90
              Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 VR - Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6 G VR - Micro-Nikkor AF-S DX 85mm f/3.5G ED VR - SB 900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hamaruni Bekijk bericht
                Normaal is een reclamefolder bindend (wel eens zien of je hem nog hebt liggen).
                Go for it zou ik zeggen. Laat zeker eens weten hoe je het gesteld hebt.
                Ik weet niet hoe dat in België zit...maar in Nederland zéker niet!

Dat veel winkeliers evengoed de klant tegemoet komen is een ander verhaal, maar een reclamefolder is in NL geenszins bindend (druk- en zetfouten voorbehouden).

Gelukkig zijn we als consument op andere wijze goed beschermd (maar stel dat er per ongelijk een prijs van 300 euro voor een D800 in een folder staat...dan is de winkelier van deze folder niet verplicht ze voor 300 te leveren...)
                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                  Voor sommige mensen is 200 a 300 euro niet een beetje.
                  en...Je kan altijd een stapje verder gaan..

Als er hier iemand iets vraagt over de combo 18-55 IS + 55-250 IS dan gaat er weer reactie komen en een voorstel doen van b.v. een 18-55 IS en 70-300 IS... das ook maar een beetje duurder.

Nu is het setje dat je voorstelt inderdaad interessanter.. volledig mee eens maar misschien valt dat buiten zijn vooropgesteld budget.

Wel jammer dat de folderafbeelding van M.M niet correct is..
                  Morgen ga ik enkele films halen en ga eens kijken hoe de vork in de steel zit bij M.M.
                  Ben ik helemaal mee eens, ik ben student, dus voor mij is dat ook veel geld Echter ben ik van mening dat je beter wat extra kunt uitgeven/langer sparen/uitstellen dan je geld verspillen aan slecht presterende objectieven.

Ik ben zelf begonnen met een 450D+18-55IS en een paar maanden later de 55-250IS erbij gehaald. Als je niet genoeg geld bijeen hebt voor de twee lenzen tegelijk, doe dan zoals ik, uitstellen van de telelens.

Duurder is idd altijd beter, maar de 75-300 is gewoon een slechte lens, geen stabilisatie, slechte bouw, AF, niet scherp. De 55-250IS is op een enorme bang for the buck lens. Ik vind persoonlijk de meerprijs van de 70-300IS het helemaal niet waard, dan zou ik eerder de 70-200 f/4 kopen.
                  70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Working...
                  X