Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod Media Markt Canon EOS550

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanbod Media Markt Canon EOS550

Je kan altijd eisen dat ze de kit terugnemen en je geld teruggeven.
    Fotografie is leren kijken.
    http://johanluyckx.weebly.com

Comment

Sorry dat ik even inpik op dit topic maar naast het aanbod van de eos 550 staat er momenteel ook een d3100 nikon te koop bij Carrefour met 18-55 en 55-200 lens, een 4gb kaartje en een tas voor 579 euro. Welk van de 2 aanbiedingen zouden jullie verkiezen ?

Comment

Zonder de aanbieder schade te willen toebrengen is mijn mening dat ik niet snel iets ga kopen in een mediamarkt van elektrische toestellen. Waarom niet? uit beroepsondervinding weet ik dat sommige producten voorzien zijn van microchips met meer kans op falen. hoezo? bij het testen is een microchip ofwel bin 1 of bin 2. zijnde bin 1 = ok, bin 2 = nok. nu heb je ook bv bin 60. wat is dit juist? dit is een chip die onder bepaalde omstandigheden (warmte, vochtige omgeving, langdurig gebruik,...) niet meer correct werkt. deze chips worden niet weggesmeten, goedkoper aangeboden en komen dus gewoon op de markt terecht...
        Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
        Beginnersmode ~ on ~

Comment

denk jij echt dat camerafabrikanten op die wijze hun reputatie te grabbel gaan gooien?
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            denk jij echt dat camerafabrikanten op die wijze hun reputatie te grabbel gaan gooien?
            vanwaar denk je dat bij sommige toestellen een zelfde probleem meermaals voorkomt...
            zal in high end toestellen niet voorkomen, maar in goedkopere toestellen 100% zeker. zat zelf in een testafdeling
            Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
            Beginnersmode ~ on ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SupathaiflY Bekijk bericht
              Zonder de aanbieder schade te willen toebrengen is mijn mening dat ik niet snel iets ga kopen in een mediamarkt van elektrische toestellen. Waarom niet? uit beroepsondervinding weet ik dat sommige producten voorzien zijn van microchips met meer kans op falen. hoezo? bij het testen is een microchip ofwel bin 1 of bin 2. zijnde bin 1 = ok, bin 2 = nok. nu heb je ook bv bin 60. wat is dit juist? dit is een chip die onder bepaalde omstandigheden (warmte, vochtige omgeving, langdurig gebruik,...) niet meer correct werkt. deze chips worden niet weggesmeten, goedkoper aangeboden en komen dus gewoon op de markt terecht...
              En denk je dus ook dat Mediamarkt juist die producten koopt?
              Anders gezegd, denk je dat men kan weten welke eos 550D (als voorbeeld) van een bin 1 microchip is voorzien en welke van bin 60?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheDe Bekijk bericht
                Ik ben gisteren de kit zelf gaan kopen, met de verwachting dat er een 18-55mm lens bij zat met IS. Nu kom ik thuis, alles aan het uitpakken en merk ik dat het de oudere 18-55mm lens is die erbij zit zonder IS! Dus volledig foute reclame in de folder!

Dus vanavond terug naar mediamarkt en de andere lens eisen, maar heeft iemand een idee of zo een reclamefolder bindend is of niet? (er staan nergens kleine lettertjes dat dat niet zo zou zijn)
                Als ik me niet vergis staat er nergens vermeld in de folder dat het om de iS versie gaat, echter daarentegen staat de iS versie wel op de afbeelding.
                Geld gegarandeerd terug vragen, want dit is misleidende reclame.
                De 1é versie zonder iS was kwalitatief veel minder. Een heel goede reden voor jou dus om het boeltje terug binnen te brengen.
                Ik denk niet dat ze hier moeilijk over gaan doen... indien dat wel het geval is... niet toegeven.
                Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  hangt helemaal van de grote van het plein af.
                  grt,bouk.
                  Kent gij een voetbalplein dat groter is dan een voetbalplein?

Comment

Ik vrees dat een afbeelding niet bindend is voor de aanbieding, maar je hebt wel het recht om de koop ongedaan te maken binnen de 7 dagen.

Ruud
                    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pixelmaniac Bekijk bericht
                      Kent gij een voetbalplein dat groter is dan een voetbalplein?
                      Ja, zelf officiële speelvelden hebben geen vaste maat. Voetbalpleinen zijn plein waarop je voetbalt en dat zegt niks over de maat.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ga naar de Mediamarkt.
                        Neem die 550D in je handen en probeer hoe die aanvoelt.
                        Zelfs voor normale handen valt die wat klein uit.
                        Ze zal een tikje meer moeite moeten doen om die vast te houden
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Aja?Voila,weeral iet bijgeleerd.
                          ik dacht dat een voetbalplein een vaste maat had.

Comment

Er zijn zelfs voetbalvelden die op een berg liggen.
                            De bovenste helft is dan korter dan de onderste om het spel toch zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
                            Hoe steiler de berg hoe korter de bovenste helft.
                            Er zijn al helften van 4 meter waargenomen!

Comment

met een 70-300 voor die prijs??? DIRECT kopen zou ik zeggen.
                              Die lens alleen al kost 385 euro los en is een zeer goede lens voor starters en all round gebruik. Die lens is wel minder geschikt voor snel bewegende onderwerpen zoals sport, honden in actie, etc etc...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                                met een 70-300 voor die prijs??? DIRECT kopen zou ik zeggen.
                                Die lens alleen al kost 385 euro los en is een zeer goede lens voor starters en all round gebruik. Die lens is wel minder geschikt voor snel bewegende onderwerpen zoals sport, honden in actie, etc etc...
                                Die lens kost geen 385, eerder rond 220 euro.
                                Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
                                X