Sorry dat ik even inpik op dit topic maar naast het aanbod van de eos 550 staat er momenteel ook een d3100 nikon te koop bij Carrefour met 18-55 en 55-200 lens, een 4gb kaartje en een tas voor 579 euro. Welk van de 2 aanbiedingen zouden jullie verkiezen ?
Zonder de aanbieder schade te willen toebrengen is mijn mening dat ik niet snel iets ga kopen in een mediamarkt van elektrische toestellen. Waarom niet? uit beroepsondervinding weet ik dat sommige producten voorzien zijn van microchips met meer kans op falen. hoezo? bij het testen is een microchip ofwel bin 1 of bin 2. zijnde bin 1 = ok, bin 2 = nok. nu heb je ook bv bin 60. wat is dit juist? dit is een chip die onder bepaalde omstandigheden (warmte, vochtige omgeving, langdurig gebruik,...) niet meer correct werkt. deze chips worden niet weggesmeten, goedkoper aangeboden en komen dus gewoon op de markt terecht...
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
denk jij echt dat camerafabrikanten op die wijze hun reputatie te grabbel gaan gooien?
vanwaar denk je dat bij sommige toestellen een zelfde probleem meermaals voorkomt...
zal in high end toestellen niet voorkomen, maar in goedkopere toestellen 100% zeker. zat zelf in een testafdeling
Zonder de aanbieder schade te willen toebrengen is mijn mening dat ik niet snel iets ga kopen in een mediamarkt van elektrische toestellen. Waarom niet? uit beroepsondervinding weet ik dat sommige producten voorzien zijn van microchips met meer kans op falen. hoezo? bij het testen is een microchip ofwel bin 1 of bin 2. zijnde bin 1 = ok, bin 2 = nok. nu heb je ook bv bin 60. wat is dit juist? dit is een chip die onder bepaalde omstandigheden (warmte, vochtige omgeving, langdurig gebruik,...) niet meer correct werkt. deze chips worden niet weggesmeten, goedkoper aangeboden en komen dus gewoon op de markt terecht...
En denk je dus ook dat Mediamarkt juist die producten koopt?
Anders gezegd, denk je dat men kan weten welke eos 550D (als voorbeeld) van een bin 1 microchip is voorzien en welke van bin 60?
Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheDeBekijk bericht
Ik ben gisteren de kit zelf gaan kopen, met de verwachting dat er een 18-55mm lens bij zat met IS. Nu kom ik thuis, alles aan het uitpakken en merk ik dat het de oudere 18-55mm lens is die erbij zit zonder IS! Dus volledig foute reclame in de folder!
Dus vanavond terug naar mediamarkt en de andere lens eisen, maar heeft iemand een idee of zo een reclamefolder bindend is of niet? (er staan nergens kleine lettertjes dat dat niet zo zou zijn)
Als ik me niet vergis staat er nergens vermeld in de folder dat het om de iS versie gaat, echter daarentegen staat de iS versie wel op de afbeelding.
Geld gegarandeerd terug vragen, want dit is misleidende reclame.
De 1é versie zonder iS was kwalitatief veel minder. Een heel goede reden voor jou dus om het boeltje terug binnen te brengen.
Ik denk niet dat ze hier moeilijk over gaan doen... indien dat wel het geval is... niet toegeven.
Ga naar de Mediamarkt.
Neem die 550D in je handen en probeer hoe die aanvoelt.
Zelfs voor normale handen valt die wat klein uit.
Ze zal een tikje meer moeite moeten doen om die vast te houden
Er zijn zelfs voetbalvelden die op een berg liggen.
De bovenste helft is dan korter dan de onderste om het spel toch zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Hoe steiler de berg hoe korter de bovenste helft.
Er zijn al helften van 4 meter waargenomen!
met een 70-300 voor die prijs??? DIRECT kopen zou ik zeggen.
Die lens alleen al kost 385 euro los en is een zeer goede lens voor starters en all round gebruik. Die lens is wel minder geschikt voor snel bewegende onderwerpen zoals sport, honden in actie, etc etc...
met een 70-300 voor die prijs??? DIRECT kopen zou ik zeggen.
Die lens alleen al kost 385 euro los en is een zeer goede lens voor starters en all round gebruik. Die lens is wel minder geschikt voor snel bewegende onderwerpen zoals sport, honden in actie, etc etc...
Comment