Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware hack voor 300D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Firmware hack voor 300D

Damn

Ik zou nogmaals willen proberen, maar anderzijds zegt mijn verstand om het zo maar te laten : er is steeds een risico en als ik de post mag geloven dat het flash-geheugen maar een 50-tal keer kan beschreven worden (strange !) ...

Ik had zó graag 3200 iso gehad, FEC, ...

*snif*

Comment

ik heb gisteren de nieuwe versie gezet en dit ging zonder problemen alle functie's werken alleen nog zoeken waarvoor ze dienen .
      Op hun site staat ook een engelse beschrijving van de functie's daar staat wel dat sommige functie's niet zouden werken als je de engelse taal niet geselecteerd zou hebben?
      Nu als ik van het nederlands naar het engels wil omschakelen, stopt de camera ,dus dat kan ik niet.Maar voor de rest heb ik nu een extra uitgebouwde 300d
      thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

Comment

Hoeveel foto's kan je nu in een reeks schieten met de gehackte firmware, bij de 300d zijn dit er 4 en bij de 10d zijn het er 9.
        Ik heb pas een 300d en heb altijd een vollautomatische zakjappaner gehad ( schaam ) maar om daar foto's mee te maken bij mijn andere hobby (F1) schiet niet echt op, dus is het voor mij de moeite om de gehackte firmware erin te zetten?

Comment

dat blijven er wel 4
          thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arno
            Hoeveel foto's kan je nu in een reeks schieten met de gehackte firmware, bij de 300d zijn dit er 4 en bij de 10d zijn het er 9.
            Ik heb pas een 300d en heb altijd een vollautomatische zakjappaner gehad ( schaam ) maar om daar foto's mee te maken bij mijn andere hobby (F1) schiet niet echt op, dus is het voor mij de moeite om de gehackte firmware erin te zetten?
            De hardwarematige buffer vormt de beperking hierbij. Software kan er niets aan veranderen.
            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
            X