Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware hack voor 300D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by mauske
    Waarom zouden ze, de 300D werkt toch oke !? er is toch geen reden voor een update ?

Inderdaad... Door de 300D dezelfde features mee te geven als de 10D zouden ze in eigen vingers snijden... Waarom meer betalen? Enige pluspunt zou eventueel de titanium body kunnen zijn... En dan nog...
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

Comment

Magnesium body , der zijn toch nog wel wat andere kleinere verschillen ook hoor .

http://www.dullaert.net

Comment

Originally posted by dzjee
        Magnesium body , der zijn toch nog wel wat andere kleinere verschillen ook hoor .
        Zie... Ik wist'et da'k ergens verkeerd zat

Comment

Interessant dit Upgraden met firm ware.
          Is dit ook mogenlijk voor andere camera's?
          Ik heb een Sony DSC P72, ik neem aan dat dit hier niet mogenlijk is....
          Canon EOS350D + 18-55 Kitlens + 1GB Sandisk

Comment

Originally posted by Flying Thunderball
            Nope.. Firmware is hardware gebonden en dus specifiek voor merk en zelfs model...

Comment

Originally posted by Flying Thunderball
              Dit zou je bij Sony eens moeten nazien (web-site)
              Ik heb zelf een Olympus C750, welke eigenlijk naar de fabrikant zou moeten voor updates, maar op de Olympus site stond wel een update beschikbaar voor consumenten. (?) Deze heb ik uitgevoerd, en idd, toegevoegd is Direct-printing en 't ding is sneller, en AF is beter. 't Kan dus wel helpen...
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Zou de 300D met hack nu qua functionaliteit beter zijn dan de D70?
                Canon EOS 300D + EF-S 18-55 mm (kit) + EF 55-200 mm f/4.5-5.6 II USM

Life is a series of snapshots... Try to take as many as you can!

Comment

Originally posted by Jason
                  Zou de 300D met hack nu qua functionaliteit beter zijn dan de D70?
                  Zeker weten, dan wil je niets meer anders. Waarom denk je dat er zoveel tweede handse D70 worden aangeboden ?

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

nee, echt? denk je dat de hack voor 300D een zodanige impact heeft op de D70 bezitters dat ze die verkopen?

moeilijk te geloven...
                    Canon EOS 300D + EF-S 18-55 mm (kit) + EF 55-200 mm f/4.5-5.6 II USM

Life is a series of snapshots... Try to take as many as you can!

Comment

Re: Firmware hack voor 300D

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
                      Ik draai hem sinds na mijn verlof ook. No problemo! En die AI Servo uitschakelen (door 'em op One-shot te zetten) is héél handig om gemiste shots te vermijden bij bewegende subjecten (hoe raar dat ook mag klinken )
                      Kan iemand mij hier meer uitleg over geven aub ??

Comment

Kan er mij iemand nog eens de URL bezorgen van deze 'upgrade' ?

Na de installatie van de Wasia-versie (E3kr111B71) weigert mijn 300D verdere dienst zodra ik de lenskap verwijder. Alle nieuwe opties zijn er, maar zodra de lenskap weggaat, gaat mijn EOS in staking.

Nu de originele firmware er terugstaat en het probleem ook opgelost is, begrijp je wel dat ik die 'nieuwe' firmware eigenlijk toch best wil . Iso 3200 en alle 17 extra's lijken mij wel hebbedingen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brother
                          Kan er mij iemand nog eens de URL bezorgen van deze 'upgrade' ?
                          Heb je even een PM gestuurd .........

Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Thanks, maar dat was net de versie waar ik dat 'probleem' mee had :

De installatie verloopt rimpelloos, maar als ik nadien de lenskap verwijder, stopt het toestel met werken. De EOS 300 aanleggen zonder lenskap lukt ook niet meer

Heeft dit dan te maken met het toestel of met de upgrade ?

Ideas ? Anyone ?

Comment

@Brother
                              Dat je toestel niet aangaat heeft echt niks te maken met de lenskap hoor,ik kan de mijne perfact aanzetten met lenskap erop.Volgens mij scheelt er zowieso iets aan je toestel.
                              Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brother
                                Thanks, maar dat was net de versie waar ik dat 'probleem' mee had :

De installatie verloopt rimpelloos, maar als ik nadien de lenskap verwijder, stopt het toestel met werken. De EOS 300 aanleggen zonder lenskap lukt ook niet meer

Heeft dit dan te maken met het toestel of met de upgrade ?

Ideas ? Anyone ?
                                Het ligt niet aan de versie , die gebruik namelijk zelf ook al maanden zonder enig probleem
                                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                                X