Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Originally posted by mauske
Waarom zouden ze, de 300D werkt toch oke !? er is toch geen reden voor een update ?
Inderdaad... Door de 300D dezelfde features mee te geven als de 10D zouden ze in eigen vingers snijden... Waarom meer betalen? Enige pluspunt zou eventueel de titanium body kunnen zijn... En dan nog...
Interessant dit Upgraden met firm ware.
Is dit ook mogenlijk voor andere camera's?
Ik heb een Sony DSC P72, ik neem aan dat dit hier niet mogenlijk is....
Originally posted by Flying Thunderball
Nope.. Firmware is hardware gebonden en dus specifiek voor merk en zelfs model...
Originally posted by Flying Thunderball
Dit zou je bij Sony eens moeten nazien (web-site)
Ik heb zelf een Olympus C750, welke eigenlijk naar de fabrikant zou moeten voor updates, maar op de Olympus site stond wel een update beschikbaar voor consumenten. (?) Deze heb ik uitgevoerd, en idd, toegevoegd is Direct-printing en 't ding is sneller, en AF is beter. 't Kan dus wel helpen...
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Ik draai hem sinds na mijn verlof ook. No problemo! En die AI Servo uitschakelen (door 'em op One-shot te zetten) is héél handig om gemiste shots te vermijden bij bewegende subjecten (hoe raar dat ook mag klinken )
Kan er mij iemand nog eens de URL bezorgen van deze 'upgrade' ?
Na de installatie van de Wasia-versie (E3kr111B71) weigert mijn 300D verdere dienst zodra ik de lenskap verwijder. Alle nieuwe opties zijn er, maar zodra de lenskap weggaat, gaat mijn EOS in staking.
Nu de originele firmware er terugstaat en het probleem ook opgelost is, begrijp je wel dat ik die 'nieuwe' firmware eigenlijk toch best wil . Iso 3200 en alle 17 extra's lijken mij wel hebbedingen ...
Thanks, maar dat was net de versie waar ik dat 'probleem' mee had :
De installatie verloopt rimpelloos, maar als ik nadien de lenskap verwijder, stopt het toestel met werken. De EOS 300 aanleggen zonder lenskap lukt ook niet meer
Heeft dit dan te maken met het toestel of met de upgrade ?
@Brother
Dat je toestel niet aangaat heeft echt niks te maken met de lenskap hoor,ik kan de mijne perfact aanzetten met lenskap erop.Volgens mij scheelt er zowieso iets aan je toestel.
Vitarake
Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1
Thanks, maar dat was net de versie waar ik dat 'probleem' mee had :
De installatie verloopt rimpelloos, maar als ik nadien de lenskap verwijder, stopt het toestel met werken. De EOS 300 aanleggen zonder lenskap lukt ook niet meer
Heeft dit dan te maken met het toestel of met de upgrade ?
Ideas ? Anyone ?
Het ligt niet aan de versie , die gebruik namelijk zelf ook al maanden zonder enig probleem
Comment