Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wow !
1e impressie
Super AF en handeling gewoonweg ook subliem.
Het 'verbeter' gevoel dat ik bij D80 > D300 had, heb ik nu
zeker (en meer) ook van D300 > D800.
(enkele uren in men bezit, door de manual wat geworsteld (vooral voor de filmfuntie) en
al beetje met gespeeld)
Wow !
1e impressie
(enkele uren in men bezit, door de manual wat geworsteld (vooral voor de filmfuntie) en
al beetje met gespeeld)
Wow !
1e impressie
al beetje met gespeeld)
Wow !
1e impressie
al beetje met gespeeld)
Iedereen heeft hier in de afgelopen weken het alleen maar over ISO prestaties gehad. Maar ik schreef al eerder dat o.a. ook die AF top moest zijn. En dat kan ik nu echt wel bevestigen. Snel en precies! En hoezo niet genoeg BPS? Inderdaad maar 4-6 bps, maar met de 70-200 VRII zijn ze wel allemaal haarscherp. Beter dus dan met m'n D7000 die er meer aan kan, maar waarvan de helft niet bruikbaar is.
Zal dit weekend nog eens wat experimenteren met m'n nieuwe speelgoed
Edit: nog een leuke van DPR als het waar is... It is pretty damned silly when you think about it. I don't know if the 1.1 million unit demand rumor is just BS or not, but if true, that means Nikon has a nearly 3-year backlog of orders for the D800.
Edit: nog een leuke van DPR als het waar is... It is pretty damned silly when you think about it. I don't know if the 1.1 million unit demand rumor is just BS or not, but if true, that means Nikon has a nearly 3-year backlog of orders for the D800.
Leuk nieuws! Zeer benieuwd hoe ze de canon inschakelen. Na de introductie waren er nogal wat negatieve woorden over de d800, die zullen wel snel vergeten zijn!
Leuk nieuws! Zeer benieuwd hoe ze de canon inschakelen. Na de introductie waren er nogal wat negatieve woorden over de d800, die zullen wel snel vergeten zijn!
De pessimisten lijken ongelijk te krijgen nu de productiemodellen klaar zijn en getest worden, met erg goede resultaten. Natuurlijk zijn de doelstellingen van iedereen anders en dus zullen er altijd mensen zijn die voor een andere camera kiezen. Nikon bewijst hier echter "echt vernieuwend" te kunnen zijn deze camera maakt nu eens "echt" een verschil en is niet zomaar het zoveelste update'je. Blij dat ik hem op tijd bestelde en hem al in huis heb want ik denk dat de levertijden nog lange tijd (te) lang zullen zijn.
Ik zie nu geen negatieve commentaren meer hier in dit topic
Comment