Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijstje : D70 Bestelling bij top-foto...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lijstje : D70 Bestelling bij top-foto...

Wie heeft er de Nikon D70 bij Top-Foto besteld en belangrijker wanneer ? Kwestie om een beetje te weten te komen hoe lang we zullen moeten wachten in de rij...

Ik stel voor om de e-mail reply (confirmation)
    van Top-Foto (Ingo) als leidraad te nemen...

Videopixel 28 Januari (15:25u)
    Infernoken 28 Januari (18u55)
    Rikkie 9 februari om 21h15
    Markali op 2 maart.
    Lucc op 3 maart (12:34)
    StevenVW op 9 maart.

25 februari om 17.05 h
    groetjes tweetty
    bd0379be

Comment

(first post)

Bevestigingsmail binnengevallen op 9 Feb 2004 10:20:51 CET - derde in deze Belgische rij dus, en Ingo wist me te zeggen dat ik bij de eerste 10 of zo zat.

Vanmorgen gebeld naar Ingo, en hij kon me nog niet bevestigen wanneer ze juist zouden binnenvallen: alles tussen 15 en 31 maart was nog mogelijk volgens hem. Hij zou me verwittigen als ze beschikbaar waren, en dan is er dik kans dat ik er zelf om rij - 500 km roundtrip lijkt me beter dan nog eens 3 of 4 dagen wachten, en zo spaar ik wat Euros uit voor een eventuele tweede lens (enfin - eigenlijk gewoon omdat ik niet kan wachten, maar alla )
      Steven Noels
      Nikon D700 en nog vanalles
      http://www.pictrix.be/

Comment

tussenstand

Videopixel 28 januari (15:25u)
        Infernoken 28 januari (18:55)
        stevenn 9 februari (10:20)
        Rikkie 9 februari (21:15)
        crimson 17 februari
        tweetty 25 februari (17:05)
        Markali 2 maart
        StevenVW 9 maart

Comment

Originally posted by stevenn
          (first post)

Vanmorgen gebeld naar Ingo, en hij kon me nog niet bevestigen wanneer ze juist zouden binnenvallen: alles tussen 15 en 31 maart was nog mogelijk volgens hem.
          Klopt.Ben net terug van Topfoto want ik ben er mijn SB800-flits gaan afhalen en hij weet zelf niet exact wanneer de D70 zal arriveren.Nog een beetje geduld dus mannen (net als ik met mijn nieuw flitske want die verrekte batterijen moeten 18 uur opladen de eerste keer )
          Danny's Photosite

Comment

Bevestigingsmail van Ingo was verstuurd op 24 februari om 11u13. Bestelling was de D70 met kitlens. Op 9 maart heb ik er de Sigma 70-200 nog bijbesteld.

Allez, 't begint toch af tekorten. Hopelijk kan Nikon de bestellingen goed volgen.
            Nikon D70

Comment

Heb me er ook even tussengewrongen (en sjim ook)

Dennis_M 6 februari (11:25)
              crimson 17 februari
              sjim 24 februari (11u13)
              Markali 2 maart
              StevenVW 9 maart

Comment

Dennis_M 6 februari (11:25)
                crimson 17 februari
                sjim 24 februari (11u13)
                Sam Jae 27 februari (13:35)
                Markali 2 maart
                StevenVW 9 maart

Greetz

Sam Jae

Dat er nog veel ná mij mogen komen

Comment

Amai, dat lijstje blijft maar aangroeien... Zouden we geen groepskorting krijgen?
                  “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                  Scott Adams

Comment

Zijn er al mensen die iets gehoord hebben van hun bestelling? Ik dacht dat gisteren/vandaag de D70 in Duitsland zou moeten aankomen...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem nog niet durf te bestellen voordat Phil zijn review online heeft gezet zodat ik goed weet wat zijn slechte/goede eigenschappen zijn en me later niet slecht voel voor bepaalde mindere goede puntjes van de camera. Het enige nadeel is dat ik dus niet kan bestellen en ik hem toch voor juli zou moeten hebben .
                    D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

Comment

Heb zojuist met Ingo gebeld (toffe peer overigens...). Hij had van Nikon het bericht gekregen dat de D70 geleverd zou worden eind deze week of begin volgende week, maar hij kon (uiteraard) niets beloven. Nikon is aan zet...
                      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                      Scott Adams

Comment

ik ga zaterdag naar Top Foto, zal ook nog eens mijn oor te luisteren leggen.
                        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

Comment

Alee, ik heb er ook maar eentje besteld. Hopelijk zal ik er meer (lees: langer) geniet van hebben dan van de 300D.

Comment

Vergeet je signature dan niet te veranderen

Had gehoopt dat ze in Duitsland iets sneller zouden zijn, maar blijkbaar staat men ginds op gelijke hoogte met De Beukelaer

Greetz

Sam Jae

Comment

Zit er inderdaad niet in Sam Jae... Ik had eigenlijk al zoiets vermoed,hoor. Het leek me al sterk dat Nikon in het ene EU land een andere lanceringsdatum zou hebben dan in het ander. We zullen nog efkes moeten wachten, jong!

Ik heb wel de indruk dat iedereen die er één in pre-order heeft besteld bij Top-Foto volgende week gesteld zal zijn. Dus geen wachtlijstje ...hoop ik
                              Originally posted by Sam Jae

Had gehoopt dat ze in Duitsland iets sneller zouden zijn, maar blijkbaar staat men ginds op gelijke hoogte met De Beukelaer

Greetz

Sam Jae
                              Scott Adams

Comment

Working...
                              X