Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijstje : D70 Bestelling bij top-foto...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

wat is nu de definitieve prijs bij topfoto...gaat die nog veranderen..?

Comment

Ik kan mij vergissen, maar ik geloof dat het 1329 is voor mensen die nu bestellen... Vroegere bestellers hadden hem voor 1299...
      Originally posted by w00ha
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

Comment

Originally posted by markali
        Ik kan mij vergissen, maar ik geloof dat het 1329 is voor mensen die nu bestellen... Vroegere bestellers hadden hem voor 1299...
        Originally posted by w00ha
        en voor de body alleen ... nog steeds 1049 euro ?

Comment

Je kan hem nu ook bestellen in kit met sigma-lenzen:

Nikon D-70 Set mit Sigma 18-50 AF DC 1.129,00 €
          Nikon D-70 Set mit Sigma 18-50 und 55-200 AF DC 1.299,00 €

Of binnenkort toch ...
          Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Ik heb wel de indruk dat iedereen die er één in pre-order heeft besteld bij Top-Foto volgende week gesteld zal zijn. Dus geen wachtlijstje ...hoop ik
            Ik hoop dat je gelijk hebt, dan kan ik m'n D70 op de SD Oostende al bezigen

Greetz

Sam Jae

btw is de D70-avatar al aanwezig?

Comment

Ik ben daarnet bij Studio73 geweest te Mol (zij hebben een aantal winkels hier in de Kempen) en daar vertelde men me dat ze bericht gekregen hadden van Nikon (De Beukelaer)dat de levering van de eerste D70's verschoven is naar half april.
              Danny's Photosite

Comment

Originally posted by roadrunner
                Ik ben daarnet bij Studio73 geweest te Mol (zij hebben een aantal winkels hier in de Kempen) en daar vertelde men me dat ze bericht gekregen hadden van Nikon (De Beukelaer)dat de levering van de eerste D70's verschoven is naar half april.
                Hmm .. ik krijg mijn 15-30 lens toch pas eind april aan, dus da's nog niet zo erg. En met de Tokina 28-70 lens die ik heb is hij toch zo goed als onbruikbaar ... alhoewel ... half april ... dju toch he
                Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Originally posted by roadrunner
                  Damn waarschijnlijk kan je dit veralgemenen tot heel EU. Dit wordt toch geen 300D-scenario hoop ik.

Snel even pingu-meppen om de frustratie te verwerken

Misschien ook even polsen wie z'n bestelling laat leveren en wie er zelf achter gaat?

Greetz

Sam Jae

Comment

Zoals ik al eerder zei , zouden er volgens Jaco-Belgium op dpreview , de D70 kits bij De Beukelaer zijn aangekomen en vanaf maandag verdeeldt worden .

Comment

Originally posted by Theebag
                      Zoals ik al eerder zei , zouden er volgens Jaco-Belgium op dpreview , de D70 kits bij De Beukelaer zijn aangekomen en vanaf maandag verdeeldt worden .
                      Ben eens even gaan kijken bij Ingram (grote leverancier pc materiaal) en daar stond:

ETA date 19/03/2004
                      Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Misschien hebben ze er bij Studio 73 niet genoeg verkocht (of niet genoeg met kits erbij) en moeten ze daarom langer wachten op hun levering. Geef de moed (=hoop) niet op.Ze zullen wel arriveren
                        Danny's Photosite

Comment

het ruikt hier naar "gearlust"

Comment

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1021&message=8044997

D70 hits germany!

Als er iemand bevestiging van Ingo krijgt, melden aub!

Greetz

Sam Jae

Comment

inderdaad melden!

Kan er mij trouwens iemand zeggen of Top-Foto een Nikon-partner is?
                              Ik denk dat eerst de Nikon Partner stores worden bevooraad en dan de rest...

Comment

Yes, net een telefoontje gehad van Topfoto of ik de bestelde D70 nog wou. En of ik hem wil!!! Heel waarschijnlijk zou hij er morgen zijn, men zou nog verwittigen. Hoe rap zal deze jongen dan in Duitsland zijn?
                                http://www.myricreaties.be

Comment

Working...
                                X