Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijstje : D70 Bestelling bij top-foto...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

haalo iedereen
    heb net met ingo gebeld in verband met mijn bestelling d70 kit
    ben er net niet. ik bij stond op plaats 8 en sta nu op plaats 3
    hij verwacht de volgende levering begin volgende week
    hij had vandaag maar 5 kit binnen gekregen en 5 body's
    hij vertelde ook nog dat er momenteel 30 bestellingen binnen zijn voor de kit
    k zal nog enkele dagen geduld moeten hebben dus (hopelijk niet meer dan dat )
    aan de gelukzakken die hem nu al mogen afhalen veel sucses ermee he
    groetjes Tweetty
    bd0379be

Comment

Een uurtje geleden telefoon gekregen van TOp-foto:
      ook mijn D70-kit is binnen
      Besteld 18 februari.

Het bedrag maandag 16/3 overgeschreven, maar is momenteel nog niet op hun rekening gestort (internationale overschrijvingen duren meestal 5 dagen). Dus wellicht maandag...

Serge
      Nikon D70 + Nikkor AF-S 18-70 DX + Speedlight SB-800 ++ Sigma 70-200/f2.8 ++ Flashtrax 20 GB

Comment

jipieeeeeeeeeeeeeeeeeee ... hier lezen .... http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=42383

Comment

Originally posted by videopixel
          ff melden dat ik ook zojuist een telefoontje heb hekregen van Ingo...
          confirmatie D70Kit... Zaterdag ff langs gaan hé...
          Ik kon niet wachten en heb een dagje op de snelwegen gezeten - de buit is binnen. Batterij is aan 't opladen - helaas slecht weer voorspeld voor dit weekend. De body vastpakken geeft een beetje 't zelfde gevoel als toen ik een jaar geleden mijn Powerbook voor het eerst bepotelde: ziet er goed uit, voelt goed aan, maar vooral: een echt werkinstrument zeg maar. De lens lijkt me ook behoorlijk robuust, en de lichtsterkte van de zoeker valt echt wel mee (ik had gehoord dat die veel donkerder was dan de D100 - maar dat toestel heb ik nog nooit in mijn handen gehad). Ik kom wel van ver natuurlijk: Canon Powershot S40 en daarvoor een Nikon F50 (film). 'k Heb al wat testfotos getrokken maar gewoon om te zien of hij niet DOA was - wat gelukkig niet het geval was. Niks dat het vertonen waard is.

Nu moet ik hier hollen maar misschien duik ik dit weekend nog terug op met wat eerste impressies.

Salodder,

Steven
          Steven Noels
          Nikon D700 en nog vanalles
          http://www.pictrix.be/

Comment

Originally posted by stevenn
            Originally posted by videopixel
            ff melden dat ik ook zojuist een telefoontje heb hekregen van Ingo...
            confirmatie D70Kit... Zaterdag ff langs gaan hé...
            Ik kon niet wachten en heb een dagje op de snelwegen gezeten - de buit is binnen. Batterij is aan 't opladen - helaas slecht weer voorspeld voor dit weekend. De body vastpakken geeft een beetje 't zelfde gevoel als toen ik een jaar geleden mijn Powerbook voor het eerst bepotelde: ziet er goed uit, voelt goed aan, maar vooral: een echt werkinstrument zeg maar. De lens lijkt me ook behoorlijk robuust, en de lichtsterkte van de zoeker valt echt wel mee (ik had gehoord dat die veel donkerder was dan de D100 - maar dat toestel heb ik nog nooit in mijn handen gehad). Ik kom wel van ver natuurlijk: Canon Powershot S40 en daarvoor een Nikon F50 (film). 'k Heb al wat testfotos getrokken maar gewoon om te zien of hij niet DOA was - wat gelukkig niet het geval was. Niks dat het vertonen waard is.

Nu moet ik hier hollen maar misschien duik ik dit weekend nog terug op met wat eerste impressies.

Salodder,

Steven
            hallo stevenn
            hoe komt dat jij had toch maar pas op 9 maart besteld en jij hebt nu al de kit
            ik denk dat da daar toch nie helemaal volgens de volgorde gaat dan
            of niet soms
            bd0379be

Comment

Originally posted by tweetty
              ik bij stond op plaats 8 en sta nu op plaats 3
              hij verwacht de volgende levering begin volgende week
              hij had vandaag maar 5 kit binnen gekregen en 5 body's
              hij vertelde ook nog dat er momenteel 30 bestellingen binnen zijn voor de kit
              Heeft Ingo ook gezegd hoeveel er bij die volgende levering zouden binnenkomen? Als dat er weer maar vijf zijn heb ik pech denk ik.
              “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
              Scott Adams

Comment

hallo stevenn
                of niet soms
                9 maart, dat was ik. Ik heb hem ook al maar dat komt doordat ik enkel de body nodig had, en daar waren een pak minder bestellingen voor.
                Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Originally posted by StevenVW
                  hallo stevenn
                  of niet soms
                  9 maart, dat was ik. Ik heb hem ook al maar dat komt doordat ik enkel de body nodig had, en daar waren een pak minder bestellingen voor.
                  oke sorry stevenn
                  zeg al niks meer
                  veel sucses en plezier er mee
                  bd0379be

Comment

Originally posted by StevenVW
                    hallo stevenn
                    of niet soms
                    oke stevenn
                    'kzeg al niks meer
                    veel sucses en plezier er mee
                    bd0379be

Comment

oeps zat hier een foutje in
                      ne keer te veel gepost
                      bd0379be

Comment

Zojuist Ingo aan de lijn gehad. De voorbestellingen waren afgesloten op 23/02. Ik had mijn bestelling de 23ste 's avonds geplaatst.

Nu ben ik nr 1 op de lijst ( voor de kits denk ik ) en de volgende lading is voorzien voor begin volgende week.

Nikon D70

Comment

klopt, er waren er 5 van elk, maar de voorbestellingen van de kit is veel meer dan die van de body (enkele) en daarom als ik mijne afhaalde waren er nog 4 (waarvan Steven ook eentje opgepikt heeft blijkbaar) ...

aangezien ik al mijn lenzen bezit, kon ik ook vandaag reeds terecht voor het toestel op zichzelf.

toen ik er was, lagen er nog 3 kits, die uiteraard reeds verkocht waren ... nog even geduld gents, ge kunt nu al lezen over de postings die we doen, des te meer ben je voorbereid

Comment

Yep, Phille, een van die 3 is van mij Maandag ga ik erom.
                            Er ligt nog een body bij AC-foto die ze verkeerdelijk voor mij besteld hebben, dus als er iemand interesse heeft, mag hij die daar gaan afhalen.
                            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Nog even melden dat ik gisterenvoormiddag ook nog een telefoontje heb gehad.
                              Ik ben m'n kit dan ook nog vlug gisterenavond gaan halen

Comment

16 maart besteld en de D70 ligt vanaf morgen 23 maart op mij te wachten bij Top-foto.
                                Nu nog tijd vinden om hem op te halen.

Comment

Working...
                                X