Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijstje : D70 Bestelling bij top-foto...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

YESSSSSSSS!!!

na bijna 6 maanden wachten (eerst op 300D<-annulatie dan de D70)
    is het zover morgen of zaterdag kan ik hem gaan afhalen! tesamen met de Sigma 70-200/2.8

(byhteway ik was 2de in rij op de wachtlijst daar bij Top-Foto)

6 maanden zonder toestel... zou ik het nog kunnen...

Comment

Ingo zei me net dat leveringen pas om 12u binnenvallen bij hen - en hij glimlach-/zuchte even toen hij hoorde dat topfoto's wel en wee hier op BD druk in de gaten gehouden wordt. Er waren voor de eerste uitlevering 5 kits en 5 bodys besteld door topfoto - nu nog hopen dat die effectief uitgeleverd worden (want ik ben nét nummer 5 op de kit-lijst). Alleen jammer dat 12u 's middags te laat is om nog naar ginder te beginnen rijden - moet om 16u terug in Gent zijn. Het wordt dan maandag of dinsdag, wellicht.
      Steven Noels
      Nikon D700 en nog vanalles
      http://www.pictrix.be/

Comment

Sorry - maar dat klopt niet. Er zijn natuurlijk meer dan 5 kits en 5 bodies besteld. Ik weet tot nu toe alleen, dat er morgen minstens 5 stuks van de kit en 5 stuks van de bodies binnen komen. Misschien ook meer. Maar wie weet het...

Comment

Originally posted by topfoto-onlineSorry - maar dat klopt niet. Er zijn natuurlijk meer dan 5 kits en 5 bodies besteld.
          Oops - sorry voor het misverstand! (en nog beter nieuws natuurlijk).
          Steven Noels
          Nikon D700 en nog vanalles
          http://www.pictrix.be/

Comment

Ingo,

ik veronderstel dat mijn D70 dan ook binnen is? Heb nog niets mogen horen.

Hopelijk wel, mijn handen beginnen te trillen.

Nick
            Nikon D300 & een beetje glas...
            Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Hier ook nog geen nieuws momenteel.
              Hopelijk deze week want zaterdag heb ik tijd om erom te rijden.
              Is het beter om even te bellen of zal Ingo een mailtje sturen ?
              Nikon D70

Comment

GEEN zorgen maken, Ingo zal wel contact opnemen als 'het' zover is...

Comment

wel, als er 5 kits en 5 bodies morgen arriveren, dan zou ik er ook bij moeten zijn, want ik was nr 2 met de bodies ...

Ik ga even mijn agenda wat moeten aanpassen denk (hoop) ik

Comment

Heb net even gebeld en naar het schijnt ben ik nummer 4 op de lijst voor de bodies. Dus ik ben in hoopvolle verwachting
                    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

@ phille:
                      want ik was nr 2 met de bodies ...
                      had jij niet iets geannuleerd...??
                      Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

Originally posted by videopixel
                        YESSSSSSSS!!!

6 maanden zonder toestel... zou ik het nog kunnen...
                        En jij voelt je nog goed??? Wow... bewondering

Ik zit nu bijna 3 weken zonder camera, met de D70 een week in bestelling.... en ik loop nu al de muren op....
                        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Comment

ik gokte op twee paarden en heb idd één winkel afgebeld. (niet topfoto-
                          'pech' dus voor de top-foto lustigen die hoopten een plek op te schuiven

Originally posted by BlackAdder
                          @ phille:
                          want ik was nr 2 met de bodies ...
                          had jij niet iets geannuleerd...??

Comment

Yippie .. net bevestiging gehad. D70 is binnen en ik ga er maandag om. Als ik voor iemand nog iets moet vragen ofzo ... laat maar weten.

Nu die 15-30 lens nog. Die komt 24/3 aan bij een collega in San Jose, maar dan moet die nog hier geraken he
                            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

ff melden dat ik ook zojuist een telefoontje heb hekregen van Ingo...
                              confirmatie D70Kit... Zaterdag ff langs gaan hé...

Comment

Yesss,

ook gebeld en mijn kit is ook binnen...

Ik laat deze wel opzenden, want van West-Vlaanderen naar top-foto is een beetje te ver momenteel.

Eerst nog overschrijven en dan verzenden. Zal dus misschien voor volgend weekend zijn.

Maar toch al blij dat ik weet dat ie komt.
                                Nikon D300 & een beetje glas...
                                Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Working...
                                X