Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw (super) speeltje van Canon : 1 D x

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw (super) speeltje van Canon : 1 D x

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Zou er werklijk iemand zijn die dit ALS OPVOLGER VAN ZIJN IpHONE ZIET?
    nee ze, dat log onding is een single purpose instrument. Wie wil daarmee nu gezien worden?
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Zou er werklijk iemand zijn die dit ALS OPVOLGER VAN ZIJN IpHONE ZIET?
      Natuurlijk. Bij Konijn stond ik laatst naast iemand die helemaal van nul alleen maar haar Porche wilde volladen met duur materiaal, zonder goed te weten waarvoor dat allemaal dient. Ge moet ergens beginnen, zal ze gedacht hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Natuurlijk. Bij Konijn stond ik laatst naast iemand die helemaal van nul alleen maar haar Porche wilde volladen met duur materiaal, zonder goed te weten waarvoor dat allemaal dient. Ge moet ergens beginnen, zal ze gedacht hebben.
        haar goed recht. Als het groot huisvuil opgehaald wordt eens in haar buurt gaan toeren. Ik ken iemand die zo een GIbson SG (de ultieme scheurgitaar) 'gered' heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          dat is toch al 100 jaar zo
          geen idee, ik ben nog maar 28
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Zet er Pocketwizard's hypersync op, misschien. De mini is maar zo groot als een stekkedooske.
            Om te werken met 580'exen gebruik ik de flex ttl's maar in combi met de ranger rx is dat niet zo vanzelfsprekend.
            1DX

Comment

Frits van Eldik is vandaag bij de voorstelling van de 1Dx in London. En op de vraag of hij er niet eentje kon geven in plaats van er eentje te tonen, antwoordde hij met de woorden "Let me take you by the hand and lead you through the streets of London
              I'll show you something to make you change your mind"
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                Frits van Eldik is vandaag bij de voorstelling van de 1Dx in London. En op de vraag of hij er niet eentje kon geven in plaats van er eentje te tonen, antwoordde hij met de woorden "Let me take you by the hand and lead you through the streets of London
                I'll show you something to make you change your mind"
                en zo kwamen ze in een fotozaak terecht waar een D3s lag

Comment

Dat is dan geen fotozaak, dat is 'den Aldi'
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

dat is er één van: moekooké........
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Dan toch weer een klein nadeeltje aan dit nieuwe superspeeltje, geen AF meer bij f8 KLIK
                      Alhoewel, als je je dit toestel kunt permiteren het ook wellicht geen probleem zal zijn voor een lichtsterkere en/of langere lens

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                        OT, de F50 is gemaakt van 1995 tot 1997
                        Zolang we elkaar maar begrijpen

Comment

n' bril kopen zunne ... de letterkes hebde allemaal just, de volgorde nie : Ds3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                            n' bril kopen zunne ... de letterkes hebde allemaal just, de volgorde nie : Ds3
                            Ik denk da jij jouw mening eens moet gaan herzien. En voor jouw eigen goed, het beste vòòr je jezelf belachelijk maakt door iemand anders verkeerdelijk te willen corrigeren...
                            Kijk hier maar eens (al kan je die mensen misschien ook proberen te overtuigen dat ze mis zijn...
                            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                              Ik denk da jij jouw mening eens moet gaan herzien. En voor jouw eigen goed, het beste vòòr je jezelf belachelijk maakt door iemand anders verkeerdelijk te willen corrigeren...
                              Kijk hier maar eens (al kan je die mensen misschien ook proberen te overtuigen dat ze mis zijn...
                              een vriend van me heeft in de zomer eentje cadeau gekregen samen met 14-24+24-70+70-200vr2 en dat alles in een passende rugzak met nog een paar extrakes zoals een 50 1.4 G ... langer nadenken vooralleer een antwoord te formuleren kan nuttig zijn ... ik heb voldoende lang nagedacht vooralleer te posten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                                een vriend van me heeft in de zomer eentje cadeau gekregen samen met 14-24+24-70+70-200vr2 en dat alles in een passende rugzak met nog een paar extrakes zoals een 50 1.4 G ... langer nadenken vooralleer een antwoord te formuleren kan nuttig zijn ... ik heb voldoende lang nagedacht vooralleer te posten ...
                                Ik vrees dat je misschien beter een hulplijn had gebeld in plaats van extra seconden na te denken...

Comment

Working...
                                X