Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC HX100 of toch een ander?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony DSC HX100 of toch een ander?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Heb deze vraag ook al gesteld. Voor zover ik heb begrepen, is het met third party batterijen een beetje geluk hebben. User reviews zijn heel uiteenlopend van heel negatief tot uitermate lovend. Op eigen risico zou ik zeggen...
    Ik heb er die van sony bij besteld.
    Vind het wegschrijven op std 8gb sony ms kaartje toch niet zo vlot lopen btw 20mb is toch precies wat te weinig naar mijn gevoel.
    Ik ga eens zwaarder type testen. voor de rest is het wel tof toestel en mooie foto's

Comment

Ben de SONY DSC HX100 net gaan afhalen. Is nu aan het opladen.
      Er zit spijtig genoeg wel geen aparte batterijlader bij (moet via kabel aan het toestel opladen).
      Heb er ook zakje LcsHB bijgekocht.

Bij Frans Desmet gekocht aan 409 euro. Daarbovenop nog cashback van sony van 25 euro.
      Wel een bizar systeem van factureren (ik begrijp wel waarom..): maken een factuur van een hoger bedrag en geven daarnaast een kredietnota om aan afgesproken prijs te geraken.

Comment

Hoe zijn de ervaringen ondertussen?
        Is het ook mogelijk om hier zo'n knappe foto's mee te nemen als met een spiegelreflex (mits wat meer geduld uiteraard)

Comment

Ik heb ook interesse in kwaliteit van de HX100 foto's.
          Momenteel bezit ik een Canon G10 en overweeg de HX100 aan te kopen vanwege de zoomkwaliteiten. Hoe is de beeldstabilisatie en detailbehoud bij sterk inzomen?

Comment

Heb vandaag het apparaat gekocht bij foto Dierickx in Mortsel.
            Super service en goede prijs!!

Comment

Welke geheugenkaart gebruiken jullie? Vind het schieten vna foto's toch wel vrij traag, vooral wegschrijven is traag; heb nochtans deze
              SanDisk Sdhc Extreme Pro 16gb
              Hebben jullie dit ook of toch best kaartje veranderen?

Comment

Working...
              X