Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC HX100 of toch een ander?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony DSC HX100 of toch een ander?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Prachtig LCD-scherm (jammer genoeg niet roterend, maar goed) en ook prima zoeker.

Tot nu toe heel tevreden dus.
    Roteren mischien niet, maar je kan het wel losklikken en naar onderen kantelen enzo hé. Toch al wel bruikbaar als je over de schutting een foto moet nemen

Comment

Iemand nog extra info hierover? Hoe is hij in gebruik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JTTT Bekijk bericht
        Iemand nog extra info hierover? Hoe is hij in gebruik?
        Mijn schoonvader heeft de Nikon P500 en ik moet zeggen, ik blijf toch bij m'n HX100...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Mijn schoonvader heeft de Nikon P500 en ik moet zeggen, ik blijf toch bij m'n HX100...
          Gelukkig met uw aankoop? Welke accessoires? Wat is beste sd kaart van Sony hiervoor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raul09 Bekijk bericht
            Gelukkig met uw aankoop? Welke accessoires? Wat is beste sd kaart van Sony hiervoor?
            Heel gelukkig. Geen accessoires nodig, behalve misschien een extra batterij en reislader. Waarom een SD-kaart van Sony ? Ik koop altijd Sandisk SD-kaartjes, heel tevreden mee (koop wel minstens Ultra 2 voor je HD-opnames, ik gebruik extreme 3). De Sony Memory sticks zijn veel duurder...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Terug beschikbaar op Digicamshop, met extra cash back actie (van 25 euro)

HIerbij nog een link naar site van FNAC met specificaties en vooral klantencommentaren (wel in't Frans).
              Last edited by JTTT; 30 juni 2011, 15:02. Reden: extra info

Comment

Terug beschikbaar op Digicamshop, met extra cash back actie (van 25 euro)

HIerbij nog een link naar site van FNAC met specificaties en vooral klantencommentaren (wel in't Frans).
                http://www.fnac.com/Sony-Cyber-shot-...r/a3523449/w-4
                Juist gekocht in het sony center van shopping center in sint-niklaas. Het is erg om zeggen maar is goedkoper bij sony dan bij fotokonijnenberg en digicamshop
                469 gekocht en nu 25 euro cashback

Comment

voel mij even slecht want mail van die zaak kwam spijtig genoeg uurtje te laat
                  maar mensen die interesse hebben http://www.fvdshop.be/
                  hier staat hij 419 tijdelijk en nog 25 euro cashback er bij :-s mailtje van 50 euro

Comment

Thanks, zal ook eens informeren.
                    Dat is toch al een betere prijs...onder de 400 euro is het toch al mooi!!

Comment

Waarom een SD-kaart van Sony ? Ik koop altijd Sandisk SD-kaartjes
                      Naar het schijnt haal je er voordeel mee, sneller wegschrijven bv. Ik heb het dan over deze klik
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Thanks, zal ook eens informeren.
                        Dat is toch al een betere prijs...onder de 400 euro is het toch al mooi!!
                        Kanten van Aalst kan je hem ook voor 390 vinden, cashback afgetrokken
                        bij deze kan iemand anders genieten van mij zoektocht, spijtig genoeg ik zelf niet :-s

Meneer,

afhaalprijs: 390 euro incl BTW met actie reeds verrekend
                        garantie: 2j
                        leverbaar: terug voorzien midden juli

!! uitzonderlijk gesloten op dinsdag 12/7 !!

vriendelijke groeten
                        Ann De Smet

Lebeke 1
                        9450 Denderhoutem

Comment

Wilde net hetzelfde posten van het bedrijf in denderhoutem (in mijn mail spreken ze over 10 euro goedkoper dat zou dan willen zeggen 384 euro, cashback afgetrokken; wacht daarvan nog op bevestiging via mail)

Bij mortsel spreken over leveringstermijn van eind juli en vragen ze 50 euro vooraf te betalen als je bestelt wegens de grote vraag naar dit toestel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                            Naar het schijnt haal je er voordeel mee, sneller wegschrijven bv. Ik heb het dan over deze klik
                            Kaartje zal wel niet sneller zijn dan een extreme 3. Wat ik wél geloof, is dat Sony z'n eigen kaartjes sneller zal doen werken en via software de third party kaartjes zo een beetje buitenspel zet. De sloebers...
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

IK heb net mijn bestelling geplaatst in Denderhoutem voor de SOny DSC HX 100, samen met de bijhorende tas.
                              Ik hou jullie op de hoogte betreffende de service...

Trouwens, heeft er iemand ervaring met niet originele batterijen voor dit toestel?
                              Ik zou wel een 2de batterij willen maar vind 60 euro toch wat veel daarvoor.

Comment

Trouwens, heeft er iemand ervaring met niet originele batterijen voor dit toestel?
                                Ik zou wel een 2de batterij willen maar vind 60 euro toch wat veel daarvoor.
                                Heb deze vraag ook al gesteld. Voor zover ik heb begrepen, is het met third party batterijen een beetje geluk hebben. User reviews zijn heel uiteenlopend van heel negatief tot uitermate lovend. Op eigen risico zou ik zeggen...
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X