Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D800

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    En waar een knopje op zit..

OFF = de normale D700 view finder, bv : snel continue focussen op 1 van de 51+ scherpstelpunten op bv. Phillipe Gilbert die aan volle gas passeert...

ON = Leica style rangefinder... De straat op en lekker handmatig focussen met je nieuwe Nikkor 85mm f/0.95 die ze als combo verkochten met die nieuwe Body...

Voor mj een FX-je met 24MPresolutie , 1080hp video én onboard flash , jawel , komt toch erg goed van pas op reis zodat je niet altijd de hele cavalerie van SB800/900 moet meesleuren .

Walter
    D850

Comment

24mp ok

flimen laat maar!

liever deftige iso preformance

en goede fps zonder grip
      nikon stuff

Comment

ik denk dat het nu meer dan de moeite loont om de D700 aan te schaffen, hij is nu voordeligst, of het zou moeten zijn dat geld geen beletsel is , wat kunnen ze nog verbeteren aan de D700?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
          ik denk dat het nu meer dan de moeite loont om de D700 aan te schaffen, hij is nu voordeligst, of het zou moeten zijn dat geld geen beletsel is , wat kunnen ze nog verbeteren aan de D700?
          mm nu het voordeligst? i don't think so, duurder dan voor de aardbeving in Japan ja dat wel
          ik heb een goed jaar geleden aan mijn D700 wel wat minder betaald dan dat je die nu zou aanschaffen
          dat scheelt makkelijk een €300 dat die duurder is geworden ten opzichte van vorig jaar rond deze tijd

Comment

ja inderdaad is hij veel duurder geworden, maar ze zullen hem wel moeten afprijzen als er een nieuw model uitkomt, denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
              ja inderdaad is hij veel duurder geworden, maar ze zullen hem wel moeten afprijzen als er een nieuw model uitkomt, denk ik

Ik denk eerder dat ze de produktie op tijd gaan stoppen en de nieuwe bij de introduktie heel wat duurder maken, zeker tot de voorraad D700's op is.
              Net zoals bij de 70/200 VRI en VRII
              D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                Ik denk eerder dat ze de produktie op tijd gaan stoppen en de nieuwe bij de introduktie heel wat duurder maken, zeker tot de voorraad D700's op is.
                Net zoals bij de 70/200 VRI en VRII
                Dat denk ik ook. Top-opbjectieven en -cameras worden nooit aan "promoprijsjes" verkocht, zelfs bij het einde van de productie.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

wat dacht je dan van de introductieprijs van de D700 aan 2900 euro en met nieuwjaar laatst stond ie aan 1700 euro na al die jaren , dus dat is wel een topproducht he met meer dan 1000 euro min aan de lanseerprijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    24mp ok

liever deftige iso preformance

Dat ook natuurlijk , maar ik neem aan dat de D4/D800 wat dat betreft minstens gelijk gaat zijn aan de de D3 , of zelfs D3s , kan toch haast niet anders?
                    Ook op vlak van DR hoop ik op zichtbare vooruitgang .

Walter
                    D850

Comment

Volgens de bekende landschapsfotograaf Thom Hogan is de Nikon D4-dslr 'bijna zeker' nog dit jaar leverbaar. De aankondiging vindt wellicht plaats op 24 augustus, samen met die van nog een andere dslr, waarschijnlijk de opvolger van de D700.

Nog even afwachten tot 24 augustus dus, maar ja wanneer komt dat de D4 en de D800 daadwerkelijk in de winkel en wat gaan ze kosten??? spannend.....

Comment

Overbodig
                        Last edited by frank207be; 11 augustus 2011, 12:39. Reden: Mag verwijderd worden

Comment

DigitalRev stuurt andere geruchten. De D800 en de D400 zouden 16MP sensors krijgen.
                          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            DigitalRev stuurt andere geruchten. De D800 en de D400 zouden 16MP sensors krijgen.
                            Geheimhouding rond de nieuwe toestellen is tot hiertoe zeer goed gelukt. Het meest geloofwaardige gerucht is dat enkel D4 en D800 gaan voorgesteld worden op 24/08 en de D400 pas op een later tijdstip.

Comment

Ik dacht dat de D400 de sensor uit de A77 zou krijgen (de 24 MP APS-C CMOS, dus) ?
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Ik dacht dat de D400 de sensor uit de A77 zou krijgen (de 24 MP APS-C CMOS, dus) ?
                                Misschien eist/krijgt Sony de primeur?

Op 24MP APS-C zit ik sowieso niet te wachten. Dit worden immers veel te grote files voor een marginale detailwinst dat enkel en alleen maar benut kan worden door feilloze techniek. Voornamelijk verbeterde hoge ISO ruis en echte kleur DR kunnen me bekoren

Comment

Working...
                                X