Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
gisterenavond toen ik bij men ouders was, kreeg ik het idéé om de hond tijdens het eten eens te filmen met de D7000 . kwestie van eens te zien wat hij op gebied van filmen in HD in huis had . voor alle duidelijkheid , daar heb ik mijn toestel niet voor gekocht hee , om te filmen heb ik een sony camcorder ( zie andere filmpjes )
Iemand enig idee waar de D7000 nog beschikbaar is? Ik heb half Vlaanderen en brussel afgebeld zonder succes.
Digicam shop op voorraad, vandaag besteld, morgen in huis..(zeggen ze). Heb daar al eens iets gekocht en dat klopt meestal wel als de koerier zijn werk doet. Beter af te halen in de winkel dan ben je haast zeker
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
heb aan de moderator gevraagd om dit topic eventueel toch open te houden.
dit aangaande de allereerste bevindingen van de mensen die de D7000 reeds in huis hebben, niet verloren zouden gaan.
heb LesC voorgesteld , dat hij zelf mag kiezen om het topic te sluiten of open te houden.
dus het is aan jullie , beste forum lieden, dat je hier verder wil posten en lezen , of in het andere topic of in beide hee Dirk 007 . als de mensen liever in het andere topic verder posten ( zullen we wel zien de komende dagen ) dan mag dit topic mijn part gesloten worden. no hard feelings
groetjes
(trouwens , al iemand zijn toestel in de gietende regen getest ?)
heb aan de moderator gevraagd om dit topic eventueel toch open te houden.
dit aangaande de allereerste bevindingen van de mensen die de D7000 reeds in huis hebben, niet verloren zouden gaan.
heb LesC voorgesteld , dat hij zelf mag kiezen om het topic te sluiten of open te houden.
dus het is aan jullie , beste forum lieden, dat je hier verder wil posten en lezen , of in het andere topic of in beide hee Dirk 007 . als de mensen liever in het andere topic verder posten ( zullen we wel zien de komende dagen ) dan mag dit topic mijn part gesloten worden. no hard feelings
groetjes
(trouwens , al iemand zijn toestel in de gietende regen getest ?)
Comment