Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Pentax K-5

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De nieuwe Pentax K-5

Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
    Hugh?
    Woon jij vlak tegen cameraNu.nl
    Daar kocht ik 'm niet hoor, je verwart allicht met een ander. Bij mij is 't allemaal in Antwerpen city te doen.

Wim
    Last edited by Koen; 11 januari 2011, 20:46. Reden: Off topic
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Tempting...

Ik zou willen overschakelen op de K-5, maar weet niet of het budget er tijdig zal zijn om nog deel te nemen
      Last edited by Koen; 11 januari 2011, 20:40. Reden: off topic verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
        Tempting...

Ik zou willen overschakelen op de K-5, maar weet niet of het budget er tijdig zal zijn om nog deel te nemen
        Het wordt straks aangepast > naar Pentax D-slr inplaats van K-5/7
        Dan zal er wel meer volk op afkomen.

Raf'ken

Comment

Dat van Tinypic meen je niet?
          ImageShack is pas de traagste van allemaal. En daar ben ik zeker van.
          Huidig probleem met Tinypic is dat de bestanden "wegsmelten", zoals we op een bepaald moment vorig jaar met Photobucket hebben meegemaakt.
          Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.2) - iPhone XR (iOS 18.3.2) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.2)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Dat van Tinypic meen je niet?
            ImageShack is pas de traagste van allemaal. En daar ben ik zeker van.
            Huidig probleem met Tinypic is dat de bestanden "wegsmelten", zoals we op een bepaald moment vorig jaar met Photobucket hebben meegemaakt.
            http://forum.belgiumdigital.com/f59/...et-287412.html
            Toch wel, wij zien de foto's gewoon niet, dus kunnen ze ook niet winnen; vandaar.
            Eigen schuld dikke bult, dan

Raf'ken

Comment

IBM* zekerst?

-------
              *(I buy Macintosh - of met andere woorden: met Mac niet die gezever?)

Nee, serieus: blijf van ImageShack weg (en Tinypic is op dit moment ook niet goe bezig)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.2) - iPhone XR (iOS 18.3.2) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.2)

Comment

Zeer vreemd, want persoonlijk heb ik geen probleem met welke van de deelnemende foto's dan ook, waar ze ook zijn opgeslagen. Toch iets met jouw verbinding aan de hand? Of ervaren anderen hetzelfde?
                Last edited by LesC; 5 januari 2011, 09:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini
                  Da's schoon gerief!

Wim
                  schoon goed en niet '"T" duur

Stonefree

Comment

Dat is beter

Véronique

Comment

Stone Wachtend op zijn Pentax K-5 number: 2 en dit met an immaculate sensor "certified" by: DB
                      Number 2, 'tis bijna Channel nr 5

Raf'ken 4 Stone Free as a bird

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin
                        Of is het ondertussen opgelost?

Just!!
                        Voilà nu is het opgelost
                        ....perfect (de aanpassing hé)

Allez suc6
                        Véronique

Comment

en er is alweer nieuwe firmware update voor de k5

Changes to V1.02

* Compatible with SDXC memory card.

* Transfer rate is not compatible with UHS speed class.
                          * All ISO sensitivity setting can be used on Bulb mode.
                          * Improved functional sequence for Contrast AF and improved total speed until in focus.

*Contents of [Version 1.01] will be also updated.
                          Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

Comment

Heeft Pentax al respons gegeven op het vlekjesmysterie of is het meer de vlekjeshysterie?

Ik heb die zelf verwijderd (soort nano olievlekjes)
                            De eerste k-5 (testmodel) was clean en op den tweede zag ik minieme wattevlekjes (wolkjes) rechtsonder uit het midden.
                            Nat ging dat direct weg.

Maar op de A3+ fotos was nooit iets te vinden...zodus storm in een glas water,,,, of niet?

Véronique

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
                              Heeft Pentax al respons gegeven op het vlekjesmysterie of is het meer de vlekjeshysterie?

Ik heb die zelf verwijderd (soort nano olievlekjes)
                              De eerste k-5 (testmodel) was clean en op den tweede zag ik minieme wattevlekjes (wolkjes) rechtsonder uit het midden.
                              Nat ging dat direct weg.

Maar op de A3+ fotos was nooit iets te vinden...zodus storm in een glas water,,,, of niet?

Véronique
                              Het antwoord dat ik van DB kreeg:
                              Geachte Heer Jacobs,

Pentax heeft net een zeer afgelijnde procedure opgestart. De camera's die dit fenomeen vertonen, dienen ingeleverd te worden bij via het verkooppunt, in uw geval dus Mediamarkt.
                              Wij dienen elke camera op onze beurt te controleren en daarna individueel aan te melden bij en te versturen naar Pentax.
                              Pantax zal de camera's ook individueel ruilen.

Wij hebben vooralsnog geen zicht hoeveel tijd deze ruiloperatie zal vragen maar het is duidelijk dat dit toch wel enige tijd zal vergen.

Gelieve de camera zo haast mogelijk bij uw dealer in te leveren.

Onze excuses voor het ongemak.
                              Wim
                              Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Vé'ken is op weg naar de States, alwaar ze eens gingen kijken naar beide sensors.

Ben zelf ook heel benieuwd
                                De 2 K-5's (de nieuwe) zijn echt zuiver
                                Worden volgende week mss al opgehaald!
                                .... er mankeert nog iets.
                                Raf'ken

Comment

Working...
                                X