Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Pentax K-5

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: De nieuwe Pentax K-5

    Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
    Stapperken, vind je het nog geen tijd om eens te beginnen met lopen.
    Vanaf het moment dat Rafken Raf wordt
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

    Comment


    • Re: De nieuwe Pentax K-5

      Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
      Vanaf het moment dat Rafken Raf wordt
      Het is eigenlijk Raphaël, maar nu zitten we met 29 man op eenRaf'ken account.
      Heum .... just curious
      Wat doet een Canoniaan tussen de Pentaxianen?
      Ahaaa; vandaar "Stapperken", ge wilt overstappen naar Pentax!

      Raf'ken

      Comment


      • Uitzonderlijke Pentax verkoop wegens ziekte + (goed doel)

        Klik onderaan, om de update-lijst te bekijken in de rubriek "aangeboden"

        Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
        Bij ons gaat er zelfs iemand een K-5 bijkopen en eind à 1/2 maart, weer verkopen.
        Dan "moet het wel" een sublieme APS-c zijn; niet?
        Allez, alles wordt dan verkocht van K-7 tot Limiteds en Eizo + Giottos enz. enz.
        Iemand die Pentax (top) wil gaan en de centen heeft, kan hier gouden zaken doen!

        Keep it in mind...., zou ik zo zeggen.


        De Club van 29
        Deze Pentax gear kan reeds gereserveerd worden, tegen 20 maart.2011 (afhaling).
        • K-5 moet nog geleverd worden..(verkocht
        • K-7(verkocht)
        • 15mm
        • 40mm
        • 70mm
        • ------------------all DA limited
        • 200mm DA* star
        • 18-55WR (verkocht)
        • + heel veel randapparatuur Statief & tassen


        Alle verdere info via PM graag, zodat we back on topic kunnen gaan, dank u

        Good luck 2both of you.

        De Club van 29

        Klik hieronder om de update-lijst te bekijken in de rubriek "aangeboden"



        °°
        Last edited by Raf'ken; 31 december 2010, 19:14. Reden: Extra Info

        Comment


        • Re: De nieuwe Pentax K-5

          Op te volgen,

          Hi Everyone, It was only during the past week that I noticed this: A few users who purchased the first batch of K-5s in mainland China, Hong Kong and
          Last edited by fbr2808; 4 december 2010, 17:18.

          Comment


          • Re: De nieuwe Pentax K-5

            Dat is geen goed teken.
            Het is altijd een probleem als je niet zelf de technologie bezit en je op een ander bent overgeleverd.
            Speel Sony hier vuil spel en moet Pentax hun censor testen,of krijg Pentax de mindere censor's.
            Het kan ook zijn dat Pentax zicht niet houd aan de specificatie's van de censor om er meer uit te halen.
            In ieder geval stel ik de aankoop uit tot dit is opgelost en hopelijk doet de K5 het dan nog even goed.
            Met vriendelijke groeten.

            Comment


            • Re: De nieuwe Pentax K-5

              Op het net staat ook veel truuut in pakjes.
              Het is niet moeilijk om merken te beschadigen in deze tijd van Inet
              Het vraagt maar een groepje van enkele brigands, die iets de lucht inzwieren, de andere drie bevestigen, even, dat ze dat ook hebben. et voilà we zijn vertrokken.
              MSS hebben ze nog nooit een K-5 vastgehad.
              Op DPr zit het vol met van die trollen.
              So watch out, Pentax is ook niet achterlijk, hé.

              Stone

              Comment


              • Re: De nieuwe Pentax K-5

                Oorspronkelijk geplaatst door Raf'ken Bekijk bericht
                Op het net staat ook veel truuut in pakjes.
                Het is niet moeilijk om merken te beschadigen in deze tijd van Inet
                Het vraagt maar een groepje van enkele brigands, die iets de lucht inzwieren, de andere drie bevestigen, even, dat ze dat ook hebben. et voilà we zijn vertrokken.
                MSS hebben ze nog nooit een K-5 vastgehad.
                Op DPr zit het vol met van die trollen.
                So watch out, Pentax is ook niet achterlijk, hé.
                Je hebt ook groepjes fans die dingen in de lucht zwieren. Bijvoorbeeld dat iets minder positief nieuws afkomstig is van een trol. Ahum

                Het mes op het internet snijdt aan beide kanten. Je hebt trolls en fans.
                Zoals altijd, ligt de waarheid en redelijkheid in het midden.

                Comment


                • Re: De nieuwe Pentax K-5

                  Is er iemand met een K-5 die dat eens kan testen? Zo weten we direct al wat meer...
                  flickr photostream

                  Comment


                  • Re: De nieuwe Pentax K-5

                    Indien er iets is met een Pentax K-5 wordt deze direct door de Beukelaer omgeruild. U neemt dan contact op met één van de Beukelaer vestigingen in de Benelux of Duitsland.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment


                    • Re: De nieuwe Pentax K-5

                      Oorspronkelijk geplaatst door VanMar Bekijk bericht
                      Dat is geen goed teken.
                      Het is altijd een probleem als je niet zelf de technologie bezit en je op een ander bent overgeleverd.
                      Speel Sony hier vuil spel en moet Pentax hun censor testen,of krijg Pentax de mindere censor's.
                      Het kan ook zijn dat Pentax zicht niet houd aan de specificatie's van de censor om er meer uit te halen.
                      In ieder geval stel ik de aankoop uit tot dit is opgelost en hopelijk doet de K5 het dan nog even goed.
                      nee dat is niet zo, pentax krijgt evengoede sensors en de beeldkwaliteit die pentax er uit haalt ligt hoger volgens mij hoger dan van de nikon d7000 (gebruiken quasi zelfde sensor), pentax doet een heel goede job. Kunnen altijd productie fouten optreden, canoniens ontkennen dat meestal, en pentax mensen hebben de neiging vanuit een underdog positie om dit te overdrijven.

                      Sony besteed een deel van sensor fabricage uit aan onderaannemer, kunnen zelf niet meer voldoen aan de vraag, weet niet welke sensors zij uitbesteden maar kan mogelijk zijn dat daar wat start-up problemen waren, zeg daarmee niet dat het zo is he.

                      anderzijds is de kans vrij groot dat pentax zelf de specifieke pentax aa-filter produceert en waarschijnlijk ook samenvoegt met de sensor, de kans is in dit geval vrij groot dat daar iets misloopt.

                      Als je een toestel koopt in de winkel is het vlug te controleren of dit probleem zich voordoet, via on-line winkels is dat niet het geval.

                      Maar ik zou er een prachtig toestel als de K-5 niet voor laten liggen, de beukelaer staat immers voor goede service.

                      Comment


                      • Re: De nieuwe Pentax K-5

                        Oorspronkelijk geplaatst door sicyon Bekijk bericht
                        Is er iemand met een K-5 die dat eens kan testen? Zo weten we direct al wat meer...
                        Zal ik eens doen zodra ik morgen of overmorgen tijd heb.
                        Fabricagefouten zullen wel bij alle goederen en ieder merk voorkomen. Wie daarvoor schrik heeft, kan niets meer kopen.
                        Toevallig zag ik hier een gelijkaardig euvel op een camerasensor van een ander alom aangeprezen merk.
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                        Comment


                        • Re: De nieuwe Pentax K-5

                          ik heb een test gedaan en geen enkel vlekje te bespeuren allesinds en heb ook een model uit een batch waar er vuil/vlekken op de sensor te vinden waren (sn: 3828383)
                          Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                          Comment


                          • Re: De nieuwe Pentax K-5

                            Juist voor onze K-7 aankopen, was het ook van datten, op DPR
                            De sensor zou een tilt hebben, véél heisa en gewoel, nooit meer iets over gehoord of gelezen

                            Maar bon alles kan, maar het moet wel de waarheid zijn.
                            Zoals Jazzman al poneerde dan kun je niets meer kopen.

                            Ik ga hem er zeker niet voor afzeggen. Pfffff!!
                            Binnen 4 maandjes strooien ze mijn as uit, dat is andere koek, hoor.
                            Ik vraag mij soms af wat mensen bezielt om zo'n testen te doen 99 kansen op 100 dat je op normale prints niet van te zien is
                            Ja een grijs vlak gaan uitvergroten en pieren maar

                            Stone
                            Last edited by Raf'ken; 5 december 2010, 17:15. Reden: ToeVoeGing

                            Comment


                            • Re: De nieuwe Pentax K-5

                              Als ik DIT zie krijg ik zin om mijn Pentax K-5 te koop te zetten.
                              Gedaan met de Bigma en ander zwaar glas, gewoon een 654D met één macrolens en croppen maar
                              Groetjes van tozumi

                              Bezoek hier mijn webstek

                              Comment


                              • Re: De nieuwe Pentax K-5

                                Even de prijs vergeten zeker

                                Comment

                                Working...
                                X