Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe generatie camera's alpha NEX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe generatie camera's aplha NEX

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    't Is niet omdat jij iets niet relevant vindt dat iedereen dat moet vinden.
    Ga nu eens eindelijk een ander topic verzieken.
    Ook daar is ie bezig hoor. Maar dergelijke lieden horen nu eenmaal bij onze maatschappij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Ook daar is ie bezig hoor. Maar dergelijke lieden horen nu eenmaal bij onze maatschappij.
      Dergelijke lieden? Verklaar u nader.
      Ah, of bedoel je mensen die de andere kant van de medaille willen tonen en ingaan tegen een onkritisch protectionistisch vriendenclubje dat elkaar schouderklopjes uitdeelt?

Dan is het goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        Dergelijke lieden? Verklaar u nader.
        Ah, of bedoel je mensen die de andere kant van de medaille willen tonen en ingaan tegen een onkritisch protectionistisch vriendenclubje dat elkaar schouderklopjes uitdeelt?

Dan is het goed
        Zeg, heb je nu nog niet door dat je er als vijfde wiel aan de wagen net bijhoort, en dat eigenlijk iedereen een beetje met je aan het lachen is? En niet enkel in dit topic?
        Iemand met een beetje inlevingsvermogen zou dat al een poosje door hebben. Maar kennelijk heb je bepaalde waardes niet meegekregen, spijtig, en voor de rest ga ik je gewoon negeren.

Comment

maar caleido toch, heb je er een probleem mee dat niet iedereen hier permanent met getrokken messen rondloopt ?
          Ik weet niet of je het gemerkt had, maar het ging hier over NEX, niet over jouw frustratie.
          Last edited by K-2; 8 juli 2010, 22:26.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Zeg Rudy, misschien moeten we met onze caleido eens op café zoals Frank al zei. Misschien dat hij na een paar pinten best gezellig wordt ?
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Zeg Rudy, misschien moeten we met onze caleido eens op café zoals Frank al zei. Misschien dat hij na een paar pinten best gezellig wordt ?

Hij zal wel beginnen zeuren over welk cafe, laat staan dat er een soort bier goed genoeg zal zijn.

Nex:
              Ik ben op zoek naar die wide convertor, heb jij daar nieuws over? want die was er vandaag niet in de waasland shopping. en 12mm...

Comment

Zeg, heb je nu nog niet door dat je er als vijfde wiel aan de wagen net bijhoort, en dat eigenlijk iedereen een beetje met je aan het lachen is? En niet enkel in dit topic?
                Mwa, mijn inbox spreekt dat toch wel massaal tegen hoor

En welke topics? In Japan?

Ik weet niet of je het gemerkt had, maar het ging hier over NEX, niet over jouw frustratie.
                Mja, zou ik toch niet durven beweren. Het gaat meer over positief praten over de NEX ipv praten over de NEX.

Niet als je alletwee sake bestelt en dan begint over hoe sake de Belgische alcoholische dranken uit de markt zal pushen. En als ik daarop reageer dat dit beetje overdreven is, komen aanzetten dat ik het café verzuur

Comment

neemt natuurlijk het risico dat het nog erger wordt, of kan dat niet meer.

Comment

weinig met NEX te maken alhoewel interessant om te weten, en in mijne tijd gaven ze klein mannen ne tutter als ze lastig waren, misschien helpt dit ook voor bepaalde mensen
                    The past year has seen both Sony and Samsung unveil tiny interchangeable lens cameras designed to compete with the Micro Four Thirds units from Panasonic and Olympus, and now Nikon's getting in the game as well -- company president Makoto Kimura told Bloomberg Nikon will introduce a "new concept" mirrorless cameras with enhanced video functions as early as this year. (That sort of sounds like the Canon G11 competitor with DSLR tech Nikon was hinting at earlier this year, but we can't tell if they're the same.) Kimura says that Nikon is "intensively" focused on developing the new mirrorless product as part of a plan to increase SLR revenue -- Nikon's goal is to increase interchangeable lens camera sales a whopping 80 percent over the next three years. That's ambitious, but if Nikon can produce a tiny shooter with some of the D3S's low-light capabilities and the ability to accept even a subset of its modern family of lenses, we don't think it's out of the question. We'll see what happens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                      weinig met NEX te maken alhoewel interessant om te weten, en in mijne tijd gaven ze klein mannen ne tutter als ze lastig waren, misschien helpt dit ook voor bepaalde mensen
                      http://www.engadget.com/2010/07/08/n...able-lens-cam/
                      Leuk nieuws

Comment

Erger kan altijd nog vrees ik, maar laten we hopen...

Comment

http://www.engadget.com/2010/07/08/n...able-lens-cam/
                          Zal in de rest van de wereld wel niks worden, want 't is zo Japans als sake .
                          Last edited by K-2; 9 juli 2010, 08:41.

Comment

Nex:
                            Ik ben op zoek naar die wide convertor, heb jij daar nieuws over? want die was er vandaag niet in de waasland shopping. en 12mm...
                            Die van Sony Center hebben gisteren naar hun kantoor in Brussel gebeld: daar wist men enkel te zeggen dat de converter binnen "een paar weken" in de winkel zou moeten liggen. Ze konden niet bevestigen of dat "paar" eerder twee, vier of zes zou zijn...

Comment

Zelf ben ik onlangs overgeschakeld van een Canon 550d naar een Panasonic GH1. En wat een verademing...

Vreemd genoeg gebruik ik niet de "100% auto" stand en gebruik ik zelfs raw formaat.

Het toestel kan alles wat ik wil en met de juiste adapter kan je quasi elke lens gebruiken.

Zelfde met de NEX. Het lijken me echt schitterende toestellen. En op termijn zal ik er ongetwijfeld ook 1 kopen.

Comment

Puerte

Als koning van de negeerlijsten (omschrijving gepikt van iemand anders maar vond ze wel toepasselijk) en als koning
                                in het verspreiden van ongenuanceerde tendentieuze en in sommige gevallen ook nog volstrekt foute informatie zou ik
                                toch wat minder hoog van de toren blazen

Ik vind het wel erg jammer dat we op dit forum buiten "tekst" van jou nog geen enkele foto mochten bewonderen.
                                Ik kijk nog steeds uit naar je 1e foto..................
                                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Working...
                                X