Dag iedereen,
ik heb een kort vraagje. (denk ik toch:-)
Momenteel heb ik een Nikon 5000D met een 18-105 en 70-300 objectief erbij.
Buiten het fotograferen van de usuals (mijn kinderen, vakantie foto's, ...) wil ik me in de toekomst meer gaan bezighouden met het fotograferen van motorische sporten.
Ik ga al 20 jaar naar rally's kijken en ook op circuit ben ik dikwijls te vinden. Zowel auto- als motorsport.
Daar heb ik dus een vraag over. Let wel, ik ben een beginneling in de wereld van fotografie, zeker wat sportfoto's betreft. De bedoeling is wel om in september een 3-jarige opleiding te gaan volgen.
Ben ik niet beter af met een d90 of d300s dan met de d5000?
Als ik het goed begrijp hebben ze meer focuspunten, sneller scherpstellen, ... dan de d5000? Of heb ik het fout?
En welke zou ik dan best nemen? De d90 of de d300s?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Alle reacties zijn welkom.
Groeten, Roel.
ik heb een kort vraagje. (denk ik toch:-)
Momenteel heb ik een Nikon 5000D met een 18-105 en 70-300 objectief erbij.
Buiten het fotograferen van de usuals (mijn kinderen, vakantie foto's, ...) wil ik me in de toekomst meer gaan bezighouden met het fotograferen van motorische sporten.
Ik ga al 20 jaar naar rally's kijken en ook op circuit ben ik dikwijls te vinden. Zowel auto- als motorsport.
Daar heb ik dus een vraag over. Let wel, ik ben een beginneling in de wereld van fotografie, zeker wat sportfoto's betreft. De bedoeling is wel om in september een 3-jarige opleiding te gaan volgen.
Ben ik niet beter af met een d90 of d300s dan met de d5000?
Als ik het goed begrijp hebben ze meer focuspunten, sneller scherpstellen, ... dan de d5000? Of heb ik het fout?
En welke zou ik dan best nemen? De d90 of de d300s?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Alle reacties zijn welkom.
Groeten, Roel.
Comment