Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geef toe ( je compactje soms beter )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Geef toe ( je compactje soms beter )

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
    Lees het nou nog eens een keer!!
    jah want ik heb net ook die site (goeie link merci) gelezen en je bent toch nog niet helemaal mee hoor Yourt. Tenzij er een communicatiestoornis is.

Anderzijds, waar vind je tegenwoordig nog een compactcamera van 6MP ?

Comment

denk bij nalezen ook dat we wat naast elkaar zitten verder door te bomen... Bovendien waren we wel ver off topic met die DPI toestanden ook. En nog eens verder gaan over die rasters en waarom 300dpi voor aanleveren aan een afdrukapparaat nuttig kan zijn, zou ons helemaal afleiden van het onderwerp. Langzaamaan sterven die dingen gelukkig ook uit, al kijkt CS4 toch nog steeds naar die metadata om de onmiddelijek afdruk voor te stellen. Maar wie gebruikt die dan ook vanuit CS4?

Misschien gaat die hele topic wel langs elkaar heen... (compactje - DSLR en mooie foto's voor afdruk 10 * 15 / 40 * 60)....
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Deze topic duurt nu onderhand een maand, er is heel wat zin en onzin geventileerd. Ik geef nog steeds niet toe........ Mijn LX3 is beregoed, maartoch echt nog niet zó goed als mijn D700 en D300...
        [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

Een compact is voor mij gewoon een handig dingetje om altijd bij me te hebben, ik gebruik dat om snapshots e.d. te schieten, niets mis mee zolang iedereen er met die gedacht naar kijkt.
          Wil ik moeilijk doen en een "echte" foto maken dan neem ik de (D)SLR.

twee verschillende producten met naar mijn mening in opzet totaal verschillende applicaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk bericht
            Deze topic duurt nu onderhand een maand, er is heel wat zin en onzin geventileerd. Ik geef nog steeds niet toe........ Mijn LX3 is beregoed, maartoch echt nog niet zó goed als mijn D700 en D300...
            Deze topic zou echt niet mogen gaan over wat is beter of slechter, maar over de eigenschappen van beide. Zij vullen elkaar namelijk goed aan, net zoals mannen en vrouwen, auto's en fietsen, stoelen en tafels, schrijvers en lezers, enz enz...
            http://users.telenet.be/patric/

Comment

Working...
            X