Re: Ingebouwde beeldstabilisatie de toekomst?
Ik ben het volledig eens met deze eerste zin hoor.
Dus waarom is die body met stabilisatie er dan nog niet ?
Totaal onlogisch toch ?
Met mijn simpele Sony heb ik anderzijds wél beide: ik ga dit jaar met minstens één OS-lens op stap zodat ik er eens gedurende langere periode mee kan spelen .
ps: prijzen (ook van concurrenten ) zijn gemakkelijk aanpasbaar: gewoon prijskaartje in de winkel vervangen. Sony heeft bv. vorig al getoond dat dat heel snel gaat. De 70-200SSM heeft een tijdje nog geen 1100 à 1200 gekost.
Hoe dan ook, als men bij Nikon of Canon de aanbeveling van B. Atkins niet volgt, dan kan dat enkel zijn omdat het idee van meneer Atkins hun winst niet ten goede komt. Dat is het voornaamste criterium waarmee ze rekening houden hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
Bekijk bericht
Dus waarom is die body met stabilisatie er dan nog niet ?
Totaal onlogisch toch ?
Met mijn simpele Sony heb ik anderzijds wél beide: ik ga dit jaar met minstens één OS-lens op stap zodat ik er eens gedurende langere periode mee kan spelen .
Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
Bekijk bericht
Hoe dan ook, als men bij Nikon of Canon de aanbeveling van B. Atkins niet volgt, dan kan dat enkel zijn omdat het idee van meneer Atkins hun winst niet ten goede komt. Dat is het voornaamste criterium waarmee ze rekening houden hoor.
Comment