Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opvolger Sony Alpha 700 al gekend?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opvolger Sony Alpha 700 al gekend?

Als ik zo rondhoor in de grootste Sony Alpha groep op Flickr, is de A580 zowat de populairste camera daar op dit moment. Een paar mensen zijn overgestapt van een A550 of lager en zijn er enorm tevreden van. De A55 is minder populair, maar degenen die 'm hebben zijn er laaiend enthousiast over...
    (Ter illustratie.)

Interview met 'Tiger', ons allen bekend ondertussen .

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

NEXen zijn meest verkochte toestellen binnen alpha groep

wat ik verder begrijp uit zijn interview ligt in lijn met vorige uitspraken van Sony (photokina, CES 2010)

-heel kortelings nieuwe toestellen in de nex reeks (tiger spreekt van nieuwe ontwikkelingen en toestellen die dichter tegen DSLR aanleunen)

-opvolger a700 kon al op de markt geweest zijn maar zou niet veel meerwaarde gehad hebben toz bestaande toestellen. De a77 zal vernieuwend zijn met grote meerwaarde.
      Over A7xx met OVF wordt niet meer gesproken.
      (ontwikkeling a7xx is eind 2009 stopgezet om meer aandacht aan NEX en A33/a55 te geven, a33/a55 zijn testcases a77)

- In tegenstelling tot de valse geruchten welke Tom Hogan (zogenaamde Nikon goeroe(ke)) zal er nog wel een FF DSLR op de markt komen, zal ook vernieuwiend zijn maar daar is nog niets concreet. Is zekers niet voor dit jaar en ze hebben zekers geen stapels FF sensor in de rekken liggen welke ze nog in een opvolger van de A900 kwijtwillen zoals Hogan kwam te vertellen.

Duidelijk dat mensen als Hogan (en ook andere reviewers) gebruikt worden, in dit geval door Nikon, om instabiliteit te creëren en te vermijden dat er veel overlopers zouden zijn van Nikoniens naar NEX en a33/a55 reeks.

Comment

Mark Weir van Sony US...

The Latest on Digital Cameras, New Cameras, Scanners, Software, & More. Informative & Up To Date Articles, News, Current Reviews, & Specifications!
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Wat denken jullie van dit artikel of zit ik er langs of is dit de opvolger van de 700?

Of is dit de 580 geworden?
          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
            Wat denken jullie van dit artikel of zit ik er langs of is dit de opvolger van de 700?

Of is dit de 580 geworden?
            neen de a77 is onderweg; aangekondigd voor deze zomer al zou ik daar niet teveel op vertrouwen want Sony zou (zoals tal van andere Japanse producenten) wel vertraging kunnen oplopen
            Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Op SAR stond wel iets dat hij niet vertraagd zou worden, maar wel maar in beperkte hoeveelheden beschikbaar zou zijn...

I got a small A77 and NEX-7 update for you: A well known and a new SonyAlphaRumors source just sent me a good and a bad news. The good news first: The NEX-7 and A77 announcement scheduled for mid July has not been delayed due the recent earthquake disaster. The bad news: Quantities will be

Comment

Is er al iets bekend of de A77 of hoe deze gaat heten een fullframe wordt? of is alles nog maar gissen?
                Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Ja, er is al wel e.e.a. bekend.
                  Lees de SR4/5-info op sonyalpharumours er maar eens op na.
                  "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik hoop dat hij in augustus al in Singapore te vinden is. Natuurlijk als het prijsverschil voldoende groot is in vergelijking met hier. Ik moet toch altijd mijn koffers laten zien als ik op Zaventem land. Ik zie er nochtans niet verdacht uit, met mijn vrouw en twee kindjes. Maar ik heb het altijd vlaggen dus ik moet voorzichtig zijn.
                    Iemand ervaringen met aankopen in Singapore en invoertaksen?

Comment

Is er al iets bekend of de A77 of hoe deze gaat heten een fullframe wordt? of is alles nog maar gissen?
                      Zie hier klik, het wordt een 24MP APS-C sensor.
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Ik denk niet dat Sony momenteel nood zou hebben aan een derde full-frame camera trouwens . Waar ze momenteel gebrek aan hebben is net een APS-C 'flagship model'...

Wat de informatie op SAR betreft, neem die ook maar met een (flinke) korrel zout. Daar stond ooit eens op dat de camera een gelijkaardig AF-systeem als de duurdere Nikons zou gebruiken (51-puntssysteem) ...daar is nu echt niets van aan, daar ben ik 100 % zeker van. Sony kan niet in één generatie zo'n stap maken, denk ik - tenzij ik ze schromelijk onderschat natuurlijk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Wat de informatie op SAR betreft, neem die ook maar met een (flinke) korrel zout. Daar stond ooit eens op dat de camera een gelijkaardig AF-systeem als de duurdere Nikons zou gebruiken (51-puntssysteem) ...daar is nu echt niets van aan, daar ben ik 100 % zeker van. Sony kan niet in één generatie zo'n stap maken, denk ik - tenzij ik ze schromelijk onderschat natuurlijk .
                          Mja met welke quotering kwam deze mededeling? Als er een SR1 bijstond zou ik het ook niet echt geloven
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

Comment

Dat was toen een SR3 of SR4...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
                              Ik hoop dat hij in augustus al in Singapore te vinden is. Natuurlijk als het prijsverschil voldoende groot is in vergelijking met hier. Ik moet toch altijd mijn koffers laten zien als ik op Zaventem land. Ik zie er nochtans niet verdacht uit, met mijn vrouw en twee kindjes. Maar ik heb het altijd vlaggen dus ik moet voorzichtig zijn.
                              Iemand ervaringen met aankopen in Singapore en invoertaksen?
                              waarom invoertaksen? stop er een geheugenkaart in, draai er een oude lens op, neem een 'versleten' nekriem mee en hang hem rond jouw nek
                              laat wel de doos achter (of stuur die leeg op)

wat die controles betreft... ik heb het ook altijd zitten! Ik heb in Azië zelf al foto's moeten nemen om te bewijzen dat mijn fototoestel wel degelijk werkte (pas later besefte ik dat dit wellicht was omdat je er ook drugs in zou kunnen smokkelen )
                              Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

erg spannend, vooral hoe de video functie zal zijn.

Comment

Working...
                                X