Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opvolger Sony Alpha 700 al gekend?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opvolger Sony Alpha 700 al gekend?

waarom invoertaksen? stop er een geheugenkaart in, draai er een oude lens op, neem een 'versleten' nekriem mee en hang hem rond jouw nek
    laat wel de doos achter (of stuur die leeg op)
    Het probleem is dat ik al met een toestel vertrek. Dan nog een bridge, een laptop.....
    Eerst kijken wat het prijsverschil gaat zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Wat de informatie op SAR betreft, neem die ook maar met een (flinke) korrel zout. Daar stond ooit eens op dat de camera een gelijkaardig AF-systeem als de duurdere Nikons zou gebruiken (51-puntssysteem) ...daar is nu echt niets van aan, daar ben ik 100 % zeker van. Sony kan niet in één generatie zo'n stap maken, denk ik - tenzij ik ze schromelijk onderschat natuurlijk .
      Dat was dan ook een grap van iemand van FMF

G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Wat de opvolger wordt of wanneer hij er is, maakt me eigenlijk voor de volgende twee jaar niet uit.
        Ik heb me net een tweede a700 aangeschaft . Geweldig toestel nog steeds vind ik.
        En voor de gadgets zoals uitklapscherm, film, HDR, pano, ... heb ik het Nexje .
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
          Dat was dan ook een grap van iemand van FMF

G
          Uiteraard, maar voor het geval dat er toch nog mensen zouden intuinen ...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
          X