Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D UK versie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 7D UK versie

Voila hier hebt ge het antwoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
      Twee jaren waarborg indien het toestel naar de Benelux wordt geleverd. Drie jaren voor Zwitserland en Liechtenstein.
      Vanwaar de 2 jaar voor de Benelux? Canon geeft maar 1 jaar garantie in Nederland...

Heb je ergens een document waar deze garantie op beschreven staat?

Wordt het factuur door een Belgische firma opgesteld?
      - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
        Vanwaar de 2 jaar voor de Benelux? Canon geeft maar 1 jaar garantie in Nederland...

Heb je ergens een document waar deze garantie op beschreven staat?

Wordt het factuur door een Belgische firma opgesteld?
        Ga dan maar es kijken op de site van kamera express;staat op dat ze op alle body's en lenzen TWEE jaar garantie geven
        Pfffffffffffffffffff

nu bij Kamera Express
        altijd 2 JAAR GARANTIE
        op camera’s en lenzen

Comment

Spijtig genoeg is dat vaak verkooppraat en kunnen ze dat enkel verwezelijken als je met je garantie-problemen bij hen terug gaat. Dan betalen ze het namelijk uit eigen zak of proberen de verkoopsdatum te wijzigen naar de Canon hersteldienst toe.

Probeer met zo'n toestel maar eens bij een andere verkoper langs te gaan en iets in garantie opgelost te krijgen... Juist ja, "Sorry, dit toestel is niet meer in garantie volgens onze gegevens."

Ik heb het ook al eens voor gehad met een ander type product. Sindsdien wil ik bewijzen op papier zien, voor ik nog iets koop bij zo'n handelaars.
          - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

KE is authorised Canon dealer, vandaar de 2 jaar garantie in NL. De meeste shops in NL geven 2 jaar garantie, maar niet allemaal. Dus je moet opletten bij de aankoop in NL.

Comment

2 jaar is het wettelijke, maar ??
              Het ligt aan de winkelier of bedrijf waar je het koopt.
              In Belgie is het beter geregeld dan in de andere denk ik.

We kunnen de pagina die u zoekt niet vinden. Bent u hier via een link gekomen? Dan is het misschien een oude link, een onjuiste doorverwijzing of een verwijderde pagina. Soms komt dit doordat er een typfoutje in het webadres staat. Wat het ook is, we helpen u graag weer op weg.

Comment

Ik heb al diverse dingen aangekocht bij Otto,zelf laatst een 7d;heb nog nooit problemen gehad met de service.Meestal komt het produkt toe al voor je kan betalen en altijd correct verpakt en afgeleverd.De7d was bij mij met Ned. en Franse gebruiksaanwijzing,ik vind op zij site ook geen UK versie..??Idd wel een factuur vanuit Suisse; so what.Heb al enkele bodys van Canon gehad en nog nooit problemen op al die jaren,waarom dan discussie om een waarborg van 1 of 2 jaar???
                Nice Canon Stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filhyla Bekijk bericht
                  ik vind op zijn site ook geen UK versie..??
                  Staat er inderdaad niet meer op. De engelse versie van de Speedlite 580EX van 519 € ook niet meer.'t is nu 599.

Goed de prijzen in de gaten houden, ze variëren van dag tot dag.
                  Ik bestelde een reisstatiefje in promotie aan 48 €, de dag nadien stond hij 69 €.
                  Ik bestelde eveneens een Canon 10-22 met kap aan 589, nu aan 635 €.
                  Last edited by fisherman; 10 januari 2010, 09:40.
                  Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fisherman Bekijk bericht
                    Staat er inderdaad niet meer op. De engelse versie van de Speedlite 580EX van 519 € ook niet meer.'t is nu 599.

Goed de prijzen in de gaten houden, ze variëren van dag tot dag.
                    Ik bestelde een reisstatiefje in promotie aan 48 €, de dag nadien stond hij 69 €.
                    Ik bestelde eveneens een Canon 10-22 met kap aan 589, nu aan 635 €.
                    Speedlite 580 voor €519 of €599 ?
                    Volgens mij wou je 319 of 399 schrijven...
                    een verkoper die een artikel die normaal 340 kost voor bijna 600 wilt verkopen denkt volgens mij dat zijn potenciele klanten debielen zijn.
                    Mijn website
                    Een van de beste en meest proffesionele site's over lenzen:http://www.lenstip.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyniel Bekijk bericht
                      Speedlite 580 voor €519 of €599 ?
                      Volgens mij wou je 319 of 399 schrijven...
                      een verkoper die een artikel die normaal 340 kost voor bijna 600 wilt verkopen denkt volgens mij dat zijn potenciele klanten debielen zijn.
                      My mistake is idd 319 en 399

Comment

Een nederlandse handleiding kun je gratis downloaden van de Canon site.

http://files.canon-europe.com/files/...HG_NL_Flat.pdf

Comment

bij mij was die netjes meegeleverd in de verpakking van de 7d
                          Nice Canon Stuff

Comment

Vorige week donderdag besteld, vandaag ontvangen
                            1165
                            Engelse handleiding, engelse stekker met adapter.
                            Zie foto: http://users.telenet.be/fotomarco/IMG_0011.jpg
                            Het menu van het toestel kan op Nederlands worden gezet.
                            Ik zie hier dus geen graten in.

Comment

Wij gaan in mei naar Zwitserland. Mocht Zwitserland zoveel goedkoper zou zijn als de rest, dan kan ik dus afhalen, maar die grote prijsverschillen kan ik niet terugvinden hoor.
                              Voor de combinatie (zie mijn handtekening) die ik ambieer is er slechts 60 euro verschil tussen Geheugenkaart en Konijnenberg, ik zou dus rap weten wat kiezen. Ik ga liever met een (eventueel) defect toestel terug naar Konijnenberg dan dat ik het moet opsturen naar Zwitserland.

Comment

Ik heb twee weken geleden, tot volle tevredenheid trouwens, ook de 7D UK versie besteld.

Ik heb ook het adapterstekkertje gekregen en dat werkt perfect. Het menu van de camera op Nederlands gezet en de handleiding gedownload en afgeprint en laten inbundelen. Perfect! En dat voor minstens 150€ minder dan ergens anders.

Ik had ook nog 3 ixus 95IS'en besteld. Otto (Peter) heeft er zelfs nog gratis geheugenkaartjes van 2 gig elk bij gedaan. Super service.

Naar garantiegevallen toe heb ik gelukkig geen ervaring met Topfoto.

Comment

Working...
                                X