Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon 90D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon 90D

Ik hebt mijn bakse 90D lenzen 18-105vr 3,5,5,6 --70-300vr 4,5-5,6 flits SB900 maar ik denk dat nog veel moet leren gekocht bij konijn heel vriendelijke bediening
    nikon D90 af-s18-105vr af-s vr zoom 70-300 sb900

Re: nikon 90D

Lees eerst maar een goed da boekske dat erbij zit. Dan zal er al het één en ander duidelijk worden. Met name dat de D90 een zeer uitgebreid toestel is met heel veel instelmogelijkheden. Maar eenmaal dit alles onder de knie is het een droom van een camera. Veel plezier ermee.
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poema271 Bekijk bericht
      Ik hebt mijn bakse 90D lenzen 18-105vr 3,5,5,6 --70-300vr 4,5-5,6 flits SB900 maar ik denk dat nog veel moet leren gekocht bij konijn heel vriendelijke bediening
      als ik dat mag vragen, hoeveel heb je betaald?
      Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

Comment

Veel plezier met je camera. Ik ben ook een spiksplinternieuwe beginneling met dit toestel. Ik verheug me al op de digitale fotocursus die ik in sept. ga volgen. Maar ben uiteraard al volop aan't experimenteren.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

1208,99 zonder speedlight
          nikon D90 af-s18-105vr af-s vr zoom 70-300 sb900

Comment

hoi

van mijn kant ook profciat met je aankoop en zeer veel geluk ermee.
            ik ben ook van plan om de stap te zetten,de aankoop van mijn eerste slr camera maar ik twijfel nog en hoe meer ik op dit forum lees,hoe meer ik twijfel.

grt marnix
            Nikon D90 en wat glas erbij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komt net kijken Bekijk bericht
              hoi

van mijn kant ook profciat met je aankoop en zeer veel geluk ermee.
              ik ben ook van plan om de stap te zetten,de aankoop van mijn eerste slr camera maar ik twijfel nog en hoe meer ik op dit forum lees,hoe meer ik twijfel.

grt marnix
              ieder toestel is goed de dag van vandaag. natuurlijk hoe duurder hoe meer mogelijkheden.
              de lenzen daarintegen zijn stukken belangrijken dan de body.

at ts: zeker de manual lezen! zal je heel wa bijleren! en probeer zeker die "groene" stand niet. levert verre van een goe foto.

boeken van scott kelby zijn ook altijd zeer goed leesvoer.
              nikon stuff

Comment

Hallo,
                Ik kan een D90 body kopen aan 583€,nieuw zou ik het doen?
                Welke lens sta ik ook nog in twijfel.

Comment

583 euro is goedkoop waar heb je deze voor die prijs?
                  en als lens zou ik de 18-125mm VR erbij nemen prachtige allrounder niet duur, en verkozen tot beste reislens deze maand in chip foto-digitaal .
                  Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

Comment

sorry te laat gezien het is de 18-105 VR en niet 18-125 VR
                    Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dejan Bekijk bericht
                      583 euro is goedkoop waar heb je deze voor die prijs?
                      en als lens zou ik de 18-125mm VR erbij nemen prachtige allrounder niet duur, en verkozen tot beste reislens deze maand in chip foto-digitaal .
                      Ik kan hem via iemand kopen bij pixmania pro.
                      Last edited by h999; 29 april 2010, 20:39.

Comment

Working...
                      X