Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taal keuze

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Taal keuze

Hallo belgiumdigital lezers,

Hopelijk kunnen jullie hier een juist antwoord op geven.
    Mijn ouder zijn terug van Japan hebben als cadeau een Canon eos 7d meegebracht (mooi cadeau !).
    Mijn vraag is dat je de software van het toestel naar europees kan brengen want deze is in het Japans en Engels (gelukkig toch Engels).
    Als dat kan hoe doei ik dit het beste.
    Mvg

Angelo

Re: Taal keuze

Updaten naar nederlandse firmware?

Comment

Heel interessant onderwerp. Ik ben heel benieuwd.
      Ik kan ook een toestel laten meebrengen door een vriend die in zuid-oost Azië woont. Eender welk toestel, het is er ongeveer de helft van de prijs moogt ge rekenen.
      Tevens maakt hij geregeld een tussenstop op Dubai of een van de Emiraten, naar verluid nog goedkoper. Naar zijn eigen zeggen, Canon EOS1DmkIV voor ongeveer 1800 a 2000 euro.
      Nu zit ik met hetzelfde probleem, als ik dit zou doen zit ik met het taalprobleem.
      De meeste toestellen zijn bij manier van spreken al ingewikkeld genoeg in het Nederlands, laat staan in het Engels of enige andere taal.
      Dat de garantievoorwaarden niet van tel zijn is een risico dat ik erbij neem, maar valt de taalinstelling aan te passen op dergelijk toestel? Kosteloos? Laat Canon dat toe om via hun website dan Nederlandse firmware te installeren?
      Iemand ervaring met zulke zaken?

Comment

Als je in het menu gaat kijken op het tabblad met het pictogram met de steeksleutel op en 2 bolletjes. Daar is de 3de optie de taalinstelling. Die zou je dan moeten kunnen aanpassen naar Nederlands.

De firmware is trouwens niet taalgebonden zoals Sand0r aangaf.

Succes ermee!

Comment

Volgens mij zijn er minimaal 2 taalversies:
          Europees en Aziatisch , en jij hebt.....waar Nederlands niet inzit.

Comment

In dat geval... cursus Japans misschien?

Comment

Working...
            X