Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 1D mk IV aangekondigd!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EOS 1D mk IV aangekondigd!!!

deze morgend op Canon Europe :

EOS 1D mk IV!!!

w00000000t, ben zelfs dpreview voor

in t kort :

* 16.1 MP APS-H CMOS sensor
    * 10fps at up to 121 JPEG burst
    * 45-point AF system with 39 cross type sensors
    * Full HD (1080p) movies with manual control
    * High ISO up to 102400
    * 3.0” Clear View II LCD with Live View mode
    * Dual “DIGIC 4”
    * EOS Integrated Cleaning System
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Re: EOS 1D mk IV aangekondigd!!!

proficiat hans
    kus van de juffrouw en bank vooruit

dpreview wordt al jaaaaren geboycot door canon
    We all go a little mad sometimes. Haven't you?
    Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

En wat mag dat kosten?

Danny
      SeALbe

Comment

Comment

hmm, Canon stelt me teleur. Niet echt innovatie, wat ik toch verwachtte met de 1DmkIV...

ik steek mn geld wel in een schoon lenske
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            hmm, Canon stelt me teleur. Niet echt innovatie, wat ik toch verwachtte met de 1DmkIV...

Ik ben het met je eens dat de IV meer een evolutie dan een revolutie is maar of je dat teleurstellend moet noemen? Er vanuit gaande dat de AF en de hoge ISO-prestaties weer een stukje beter zijn dan die van de Mark III, heb je toch een superieur stukje gereedschap in handen om de mooiste foto's te maken. Toegegeven, je moet nog altijd zelf de mooie momenten herkennen en op het juiste moment afdrukken (of de camera op 10 fps laten ratelen ....) maar dat is wat mij betreft nou net het leuke "creatieve" deel van fotograferen ..

Comment

wat had je dan verwacht/gewild?
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                wat had je dan verwacht/gewild?
                een mooie reden om van een 1DmkIII up te graden naar een 1DmkIV... maar mi is die er niet meteen...

ik had gewoon van Canon toch iets speciaals verwacht. Nu enkel nog hopen dat er enkele mooie lensjes mee uitkomen
                5DmkIII en wat glas

Comment

Voor mij is hij in ieder geval een mooie vooruitgang. Niet teveel extra MP maar lang leve extra veel ISO performance en AF-tracking :-)

Jakke
                  Canon en glas
                  www.jakke16.be

Comment

een mooie reden om van een 1DmkIII up te graden naar een 1DmkIV... maar mi is die er niet meteen...

ik had gewoon van Canon toch iets speciaals verwacht. Nu enkel nog hopen dat er enkele mooie lensjes mee uitkomen
                    Hmm , ik zou nog niet te vlug conclusies trekken... Volgens mij zullen ze hun huiswerk heel erg goed gemaakt hebben na hun mk3 verleden , een camera puur op specs gaan beoordelen lijkt me niet echt een criteria
                    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Lagere MP dan de D7!

Ik zou verwachten dat de voortuitgang vooral in ruis en dynamic range zal liggen.
                      Daar kunnen ze nog hoge ogen gooien.
                      Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                        Hmm , ik zou nog niet te vlug conclusies trekken... Volgens mij zullen ze hun huiswerk heel erg goed gemaakt hebben na hun mk3 verleden , een camera puur op specs gaan beoordelen lijkt me niet echt een criteria
                        hola hola
                        ik ben hem nog niet aan het beoordelen op criteria hoor. Ik wil gewoon zeggen dat ik graag iets tof nieuws had gezien ipv enkel betere prestaties. Natuurlijk ben ik superbenieuwd naar de ISO prestaties en de nieuwe AF, maar dat neemt niet weg dat het op het eerste zicht gewoon een stevig opgefokte versie van de 1DmkIII lijkt
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                          Lagere MP dan de D7!

Ik zou verwachten dat de voortuitgang vooral in ruis en dynamic range zal liggen.
                          Daar kunnen ze nog hoge ogen gooien.
                          16Mp is meer dan genoeg.
                          Houd er rekening mee dat die op 14-bit tegen 10fps verwerkt moeten worden en dat 28 raw-beelden lang.

Een stap van 6mp vooruit en zo je ISO uitbreiden is wel een heuse uitdaging want meer MP komt in het algemeen ruis niet ten goede... Daarom ben ik benieuwd hoe dit beestje presteert (en wat ie gaat kosten )
                          Nieuwe site

Comment

Ben toch wel benieuwd welke opties er dan in hadden gemoeten.
                            Ok als je geen video wilt zo op het eerste zicht geen echte uprade.
                            Maar anderszijds is er nu een probleem met de mkIII dat moet opgelost worden?
                            We zullen meer tests moeten afwachten hoe het zit met IQ. Als ze op ISO gebied weer een stop hebben kunnen winnen, kan het voor sommige toepassingen wel een upgrade zijn.

En als ze de mkIV niet hadden uitgebracht dan hadden we geschreeuwd dat Canon achter bleef op de D3s die wel video aanbied.
                            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Staat nu ook op Canon België: Canon EOS-1D Mark IV

Canon EOS-1D Mark IV
                              Spiegelreflex digitaal

Als de nummer 1 in snelheid en resolutie legt de EOS-1D Mark IV ook het buitengewone vast. Registreer de actie met 16,1 Megapixel en 10 bps of met Full HD video. De EOS-1D Mark IV is overal klaar voor.

Kenmerken

16,1 MP APS-H CMOS sensor
                              Reeksopnamen met 10 bps tot max. 121 JPEGs
                              45-punts AF systeem met 39 'cross-type' sensoren
                              Full HD (1080p) movies met handmatige bediening
                              High ISO tot max. 102400
                              3,0” Clear View II LCD met Live View mode
                              Dual “DIGIC 4”
                              Geïntegreerd EOS reinigingssysteem

Meer dan een nummer

16,1 Megapixel CMOS sensor
                              Een door Canon ontworpen en geproduceerde 16,1 Megapixel APS-H formaat CMOS sensor produceert zelfs bij zeer weinig omgevingslicht nagenoeg ruisvrije beelden. De sensor registreert de kleinste details voor A3-formaat prints of groter, zelfs na het maken van beelduitsnedes.

Reeksopnamen met 10 bps tot max. 121 JPEGs
                              Registreer elk moment van de actie met de 10 bps opnamesnelheid van de
                              EOS-1D Mark IV en blijf fotograferen tot maximaal 121 grote JPEGs (28 RAW).

45-punts AF systeem
                              Het uiterst nauwkeurige 45-punts AF systeem met 39 'cross-type' sensoren wordt voor het eerst toegepast in de EOS-1D Mark IV. Voor nauwkeurig scherpstellen met objectieven met een groot diafragma, worden 39 uiterst gevoelige 'cross-type' sensoren gebruikt zodat de camera geschikt is voor objectieven met een diafragma van f/2.8 of sneller.

Full HD videobeelden
                              Door uitzonderlijke fotografische kenmerken te combineren met Full HD (1080p) videoregistratie en door de gebruiker te selecteren framerates, biedt de
                              EOS-1D Mark IV zeer veelzijdige toepassingsmogelijkheden. Voor meer invloed op de opnamen, kan de gebruiker de belichting handmatig instellen of kiezen voor opnamen met 720p of VGA resolutie. Een HDMI uitgang maakt het mogelijk videobeelden en foto's met High Definition kwaliteit af te spelen.

Fotografie bij omgevingslicht
                              Dankzij het uitzonderlijk grote ISO bereik van 100 tot 12800 - dat uitbreidbaar is tot een onvoorstelbaar hoge bovengrens van 102400 - kan de EOS-1D Mark IV blijven fotograferen als het bijna helemaal donker is.

3,0” Clear View II LCD met Live View mode
                              Met een hoge resolutie van 920.000 dots is het eenvoudig om op het 3,0” Clear View II LCD scherm de details op foto's en videobeelden te controleren. Dankzij de duurzame constructie zijn reflecties tot een minimum beperkt, zodat Live View onder alle omstandigheden kan worden gebruikt.

Dual “DIGIC 4”
                              De Canon Dual “DIGIC 4” processoren zorgen voor een razendsnelle verwerking van de hoge resolutie beelden die afkomstig zijn van de EOS-1D Mark IV CMOS sensor. Met 14-bits beeldverwerking voor vloeiende gradaties en natuurlijke, levensechte kleuren. De Dual “DIGIC 4” maakt zelfs bij hoge ISO waarden geavanceerde ruisreductie mogelijk en stelt u in staat direct te fotograferen.

Geïntegreerd EOS reinigingssysteem
                              Het ingebouwde stofpreventiesysteem van Canon vormt een professionele en veelomvattende oplossing om de opnamen te beschermen tegen de invloeden van stof: verminderen van stofvorming in de camera zelf; een reinigingsmechanisme in de camera om de sensor te reinigen; automatisch verwijderen van stofdeeltjes met behulp van de meegeleverde Digital Photo Professional software.

Volledige EF en EX Speedlite compatibiliteit
                              Het gehele assortiment Canon EF objectieven en EX-serie Speedlites staat ter beschikking van gebruikers van de EOS-1D Mark IV. Stel zelf een compleet systeem samen dat volledig aansluit bij uw fotografische wensen.
                              Technische specificaties

Product specificaties
                              BEELDSENSOR:
                              Type 27,9 mm x 18,6 mm CMOS
                              Effectieve pixels Ca. 16,10 Megapixel
                              Totaalaantal pixels Ca. 17,00 Megapixel
                              Hoogte-breedteverhouding 3.2
                              Laagdoorlaatfilter Ingebouw/Vast
                              Sensorreiniging Geïntegreerd EOS reinigingssysteem met fluor coating
                              Kleurenfiltertype Grondkleur

BEELDPROCESSOR:
                              Type Dual "DIGIC 4"

LENS
                              Lenssysteem EF (exclusief EF-S objectieven)
                              Brandpuntsafstand Equivalent van 1.3x de brandpuntafstand van het objectief

SCHERPSTELLING
                              Type TTL-AREA-SIR met een speciale CMOS sensor
                              AF-systeem/-punten 45 punten / 39 f/2.8 cross-type AF punten
                              AF-werkbereik EV -1 - 18 (bij 23°C & ISO100)
                              AF-modi One Shot
                              AI Servo
                              AF-puntselectie Automatische selectie: 45 punts AF
                              Handmatige selectie: Enkelvoudig AF punt (keuze uit 45, 19, 11 of 9 punten)
                              Handmatige selectie: Spot AF (met compatibel objectief)
                              Handmatige selectie: AF punt
                              Uitbreiding van AF punten kan separaat worden geselecteerd voor staand en liggend formaat
                              Weergave geselecteerd AF-punt Gesuperponeerd in zoeker
                              AF-voorspelling Ja, max. 8 m¹
                              AF-vergrendeling Vergrendeld wanneer de ontspanknop half is ingedrukt in de One Shot AF mode of op de AF-ON knop is gedrukt.
                              AF-hulplicht Met optionele speciale Speedlite
                              Handmatig scherpstellen Via objectief, standaard in Live View mode
                              AF-microaanpassing C.Fn III-7
                              +/- 20 stappen
                              Past alle objectieven met dezelfde waarde aan
                              Individueel aanpassen van maximaal 20 objectieven

BEDIENING BELICHTING

Metingsmodi TTL-meting via objectief bij volle lensopening met 63 zone SPC
                              (1) Meervoudige meting (gekoppeld aan alle AF punten)
                              (2) Deelmeting (ca. 13,5% van zoeker in het midden)
                              (3) Spotmeting:
                              Op het midden (ca. 3,8% van zoeker
                              AF punt gekoppelde spotmeting (ca. 3,8% van zoeker)
                              Multi/Spotmeting (Max. 8 spotmeetgegevens)
                              Metingsbereik EV 0 - 20 (bij 23°C met 50mm f/1.4 objectief ISO100)
                              AE-vergrendeling Automatisch: In One-shot AF mode met meervoudige meting zodra is scherpgesteld.
                              Handmatig: Met AE vergrendelknop in P, TV en AV mode.
                              Belichtingscompensatie +/-3 EV in 1/3 of 1/2 stopwaarden (kan worden gecombineerd met AEB).
                              AEB 2, 3, 5 of 7 opnamen +/-3 EV 1/3 of 1/2 stopwaarden
                              ISO-gevoeligheid* Auto (100-12800), 100-12800 (in 1/3-stopwaarden of hele stops)
                              ISO kan worden uitgebreid tot L: 50, H1: 25600, H2: 51200, H3 102400

SLUITER

Type Elektronisch gestuurde spleetsluiter
                              Snelheid 30-1/8000 sec. (1/2 of 1/3 stopwaarden) + Bulb (bereik aan sluitertijden varieert en is afhankelijk van opnameprogramma)

WITBALANS

Type Automatische witbalans met de beeldsensor
                              Instellingen AWB, Daglicht, Schaduw, Bewolkt, Gloeilamp, TL licht, Flitser, Gebruikersinstelling, Kleurtemperatuurinstelling
                              Witbalanscompensatie:
                              1. Blauw/Amber +/-9
                              2. Magenta/ Groen +/-9.
                              Aangepaste witbalans Ja, registratie van 5 instellingen
                              WB-bracketing +/-3 stops met volle stopwaarden, 3 beelden per activering van de ontspanknop.
                              Instelbare Blauw/Amber versterking of Magenta/ Groen versterking.

ZOEKER

Type Pentaprisma
                              Bereik (verticaal/horizontaal) Ca. 100%
                              Vergroting Ca. 0,76x¹
                              Oogafstand Ca. 20 mm (vanaf midden van oculair)
                              Dioptriecorrectie -3 t/m +1 (1/m) (dioptrie)
                              Focusscherm Verwisselbaar (12 typen, optioneel). Standaard Matglas Ec-C IV
                              Spiegel Snelle halfdoorlatende spiegel (Transmissie: reflectieverhouding van 37:63, geen spiegelafsnijding bij EF1200mm f/5.6 of korter)
                              Zoekerinformatie AF informatie: AF punten, bevestiging onderwerp scherp.
                              Belichtingsinformatie: Meetmethode, spotmeetvlak, sluitertijd, diafragma, handmatige belichting, AE vergrendeling, ISO waarde, belichtingsniveau, belichtingswaarschuwing
                              Flitsinformatie: Flitser gereed, FP flits, FE vergrendeling, flitsbelichtingsniveau
                              Beeldinformatie: JPEG registratie, RAW registratie, aantal resterende opnamen, maximale reeks (2-cijferige weergave), highlight tintprioriteit(D+), Witbalanscorrectie, geheugenkaartinformatie, pictogram voor accu.
                              Voorbeeld scherptediepte Ja, met knop Voorbeeld scherptediepte.
                              Oculairsluiter Ingebouwd

LCD-SCHERM

Type 3,0" Clear View II TFT, ca. 920K dots
                              Bereik Ca. 100%
                              Kijkhoek (horizontaal/verticaal) Ca. 160°
                              Coating Anti-reflectie en massieve structuur
                              Instelling helderheid Instelbaar op 1 van 7 niveaus
                              Weergaveopties Camera-instellingen

FLITS

Modi E-TTL II Automatisch flitsen, handmatige meting
                              X-sync 1/300 sec. (alleen EX serie Speedlites)
                              Flitsbelichtingscompensatie +/- 3EV in 1/2 of 1/3 stopwaarden
                              Bracketing flitsbelichting Ja, met compatibele externe flitser
                              Flitsbelichtingsvergrendeling Ja
                              Synchronisatie tweede gordijn Ja
                              Aansluiting flitsschoen/pc Ja/Ja
                              Compatibiliteit externe flitser E-TTL II met EX serie Speedlites, draadloze multiflitser ondersteuning
                              Bediening externe flitser via menuscherm van de camera

OPNAMEN MAKEN

Modi AE programma, AE sluitertijdvoorkeuze, AE diafragmavoorkeuze, Handmatig
                              Picture Styles Standaard, Portret, Landschap, Neutraal, Natuurgetrouw, Monochroom, Door gebruiker gedefinieerd (x3)
                              Kleurruimte sRGB en Adobe RGB
                              Beeldverwerking Highlight Tone priority
                              Auto Lighting Optimizer (4 instellingen)
                              Lange sluitertijd ruisreductie
                              Hoge ISO waarde ruisreductie (4 instellingen)
                              Automatische correctie van lichtafval
                              Drivemodi Enkelvoudig, Continu L, Continu H, Zelfontspanner (2s+afstandbed., 10s+afstandbed.), Stille enkelvoudige opname
                              Continu-opnamen Max. ca. 10 bps. (snelheid constant tot max. 121 beelden (JPEG)¹ of 28 beelden (RAW))² (met UDMA kaart)

LIVE VIEW-MODUS

Type Elektronische beeldzoeker met beeldsensor
                              Bereik Ca. 100% (horizontaal en verticaal)
                              Framesnelheid 30 bps
                              Scherpstelling Handmatig scherpstellen (vergroot het beeld 5x of 10x bij elk punt op het scherm) Autofocus: Snelle mode, Live mode, Live Face detection mode
                              Meting Real-time meervoudige meting met beeldsensor
                              Actieve meetperiode kan worden gewijzigd
                              Weergaveopties Raster overlay (x2), Histogram, Beeldverhoudingen

BESTANDSTYPE
                              Fototype JPEG: 10 compressie-opties (Exif 2.21 [Exif Print] compatibel) / Design rule for Camera File systeem (2.0),
                              RAW: RAW, sRAW (14-bits, Canon original RAW 2nd edition),
                              Digital Print Order Format [DPOF] Versie 1.1 compatibel
                              Gelijktijdig opnemen RAW+JPEG Ja, elke combinatie van RAW + JPEG mogelijk, separate bestandsindelingen naar afzonderlijke kaarten is mogelijk
                              Fotoformaat JPEG: (G) 4896x3264, (M1) 4320x2880, (M2) 3552x2368, (K) 2448x1632
                              RAW: (RAW) 4896x3264, (M-RAW) 3672x2448, (K-RAW) 2448x1632
                              Filmtype MOV (Video: H.264, Geluid: Lineair PCM)
                              Filmformaat 1920 x 1080 (29,97, 25, 23,976 bps)
                              1280 x 720 (59,94, 50 bps)
                              640 x 480 (59,94, 50 bps)
                              Filmlengte Max. duur 29 min. 59 sec., Max. bestandsgrootte 4 GB
                              Mappen Nieuwe mappen kunnen handmatig worden aangemaakt en geselecteerd
                              Bestandsnummering (1) Opeenvolgende nummering
                              (2) Automatische reset
                              (3) Handmatige reset

OVERIGE FUNCTIES

Aangepaste functies 62 gebruikersfuncties met 177 instellingen
                              Tag metagegevens Gebruikers copyright informatie (kan in de camera worden ingesteld)
                              LCD-paneel/-verlichting Ja/ Ja
                              Waterdichtheid/stofbestendigheid Ja
                              Geluidsmemo Max. 30 sec. per opname
                              Slimme oriëntatiesensor Ja
                              Zoomen bij afspelen 1,5x – 10x
                              Weergaveformaten (1) Enkelvoudige opname met informatie (2 niveaus)
                              (2) Enkelvoudige opname
                              (3) Index met 4 opnamen
                              (4) Index met 9 opnamen
                              (5) Vergrootte weergave
                              (6) Movie bewerking
                              Diapresentatie Beeldselectie: Alle beelden, Op datum, Per map, Movies, Digitale foto's
                              Weergavetijd: 1/2/3/5 seconden
                              Herhaling: Aan/Uit
                              Histogram Helderheid: Ja
                              RGB: Ja
                              Highlight Alert Ja
                              Opname wissen/beveiligen Wissen: Enkelvoudig beeld, Alle beelden in map, Gemarkeerde beelden, niet-beschermde beelden
                              Wispreventie: Wisbeveiliging van 1 opname per keer
                              Dataverificatie Verificatiegegevens en codering zijn toe te passen op de originele afbeelding (OSK-E3 nodig voor verificatie + codering/decodering)
                              Menucategorieën (1) Menu Opname (x4)
                              (2) Menu Weergave (x2)
                              (3) Menu Configuratie (x3)
                              (4) Menu Gebruikersfuncties
                              (5) My Menu
                              Menutalen 25 talen
                              Engels, Duits, Frans, Nederlands, Deens, Portugees, Fins, Italiaans, Noors, Zweeds, Spaans, Grieks, Russisch, Pools, Tsjechisch, Hongaars, Roemeens, Oekraïns, Turks, Arabisch, Thai, Vereenvoudigd Chinees, Traditioneel Chinees, Koreaans en Japans
                              Firmware-update Update door gebruiker uit te voeren.

INTERFACE

Computer Hi-Speed USB
                              Overig HDMI mini uitgang, Video uitgang (PAL/ NTSC), Uitbreiding systeemaansluiting (voor WFT-E2/ WFT-E2 II), Externe microfoon (Stereo miniplug)

RECHTSTREEKS AFDRUKKEN

Canon-printers Canon Compact Photo Printers en PIXMA printers met PictBridge ondersteuning
                              PictBridge Ja

GEHEUGEN

Type CompactFlash Type I/ II (Microdrive compatibel, UDMA compatibel), SDHC, SD geheugen (max. 2 GB), Externe geheugenmedia (alleen met Draadloze File Transmitter WFT-E2 en WFT-E2 II).

ONDERSTEUND BESTURINGSSYSTEEM

PC en Macintosh Windows XP (SP2/SP3) / Vista incl. SP1 (excl. Starter Edition)
                              OS X v10.4-10.5

SOFTWARE
                              Bladeren en afdrukken ZoomBrowser EX / ImageBrowser
                              Beeldverwerking Digital Photo Professional
                              Overig PhotoStitch, EOS Utility (incl. Remote Capture, WFT utility*, Beveiligingsfuncties voor originelen beeldgegevens*), Picture Style Editor
                              * Met optionele accessoire

VOEDING

Batterijen Oplaadbare Li-ion accu LP-E4 (meegeleverd), 1xCR2025 voor datum & instellingen
                              Levensduur batterijen Ca. 1500 (bij 23°C)¹
                              Ca. 1200 (bij 0°C)
                              Batterijindicator 6 niveaus + percentage
                              Energiebesparing Uitschakelen na 1, 2, 4, 8, 15 of 30 min. of Uit.
                              Voedingsspanning en batterijopladers Netvoedingsadapter ACK-E4, Acculader LC-E4, Kabel voor auto-acculader CB-570 (in combinatie met LC-E4)

FYSIEKE SPECIFICATIES

Materiaal behuizing Body panelen van magnesiumlegering
                              Gebruiksomgeving 0 – 45 °C, 85% of lagere luchtvochtigheid
                              Afmetingen (b x h x d) 156 x 156,6 x 79,9 mm
                              Gewicht (alleen camerabody) Ca. 1180 g

ACCESSOIRES

Zoeker Oogschelp Eg, Eg-serie oogschelpen met oogcorrectie en rubberen frame Eg, Waasvrij oculair Eg, Matglazen Ec, Hoekzoeker C
                              Wireless File Transmitter Draadloze File Transmitter WFT-E2¹, WFT-E2 II
                              Lenzen Alle EF objectieven (exclusief EF-S objectieven)
                              Flits Canon Speedlites (220EX, 270EX, 380EX, 420EX, 430EX, 430EX II, 550EX, 580EX, 580EX II, Macro-Ring-Lite, MR-14EX, Macro Twin Lite MT-24EX, Speedlite Transmitter ST-E2)
                              Afstandsbediening/schakelaar Afstandsbediening met N3 type contact, Draadloze afstandsbediening LC-5
                              Overig Gegevensverificatieset OSK-E3, Handriem E1

AF-voorspelling
                              ¹ Met EF300mm f/2.8L IS USM bij 50 km/uur

Vergroting
                              ¹ Met 50mm objectief op oneindig, -1 (1/m) dpt

Continu-opnamen
                              ¹ Hoge resolutie JPEG kwaliteit instelling 8
                              ² Gebaseerd op Canon testcondities, JPEG, ISO 100, Standaard Picture Style. Varieert en is afhankelijk van het onderwerp, het merk geheugenkaart, de capaciteit van de geheugenkaart, kwaliteit van beeldregistratie, ISO waarde, opnameprogramma, Picture Style, gebruikersinstellingen, enz.

Levensduur batterijen
                              ¹ Gebaseerd op de CIPA standaard en gebruik van met de camera meegeleverde accu en geheugenkaart, tenzij anders is vermeld

Wireless File Transmitter
                              ¹ Firmware update nodig

Comment

Working...
                              X