Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D3s aangekondigd !
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D3s aangekondigd !
Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk berichtSla deze wel over en wacht een paar maandjes op echte opvolger de Nikon D4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtEigenaardig, als ik HIER een Nef bestand download, kan ik het niet openen met Nikon Capture NX2.
Ik denk er serieus aan om de D3s te bestellen, ziet er fantastisch uit.
Maar wat doe ik dan met mijn nog pas aangekochte nieuwe D700, nieuw gekocht op 28/08/2009
Iemand een idee hoeveel ik daarvoor nog zou kunnen vragen, komt van Art&Craft, met belgische twee jaar garantie en heeft met reservebatterij 2175€ gekost.
Krijg het ook niet open
Ziet er inderdaad fantastisch uit die camera Geert
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk berichtSla deze wel over en wacht een paar maandjes op echte opvolger de Nikon D4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtIemand een idee hoeveel ik daarvoor nog zou kunnen vragen, komt van Art&Craft, met belgische twee jaar garantie en heeft met reservebatterij 2175€ gekost.
Niet te veel... ben misschien wel geïnteresseerdITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtMaar wat doe ik dan met mijn nog pas aangekochte nieuwe D700, nieuw gekocht op 28/08/2009
Houden als 'backup' ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtHouden als 'backup' ???
Ook een gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henkie Penkie Bekijk bericht
Ik krijg het altijd van deze uitspraken.Geef toe dat je wél een goede camera zou kopen als je het budget ervoor over hebt!
Noem mij maar een snob.Maar hou op met mensen uitlachen omdat ze iets hebben dat jij niet hebt........
Met een goede camera maak je betere foto's dan met een instap.Iedereen met fotografie kennis wéét dat!
Nog veel fotoshop plezier!
H.
Het is vaak zo dat wanneer je even wacht om een nieuw product te kopen je beterkoop af zal zijn met je aankoop dan er onmiddellijk opvliegen. Het is aan diegene die eventueel wat wacht om te beslissen of hij aan zijn huidige camera voldoende heeft om nog wat verder te gaan. Hij maakt foto's voor hem - niet voor een forum vb. En wat photoshop betreft : ik zou eens willen weten welke foto hier op BD komt waar absoluut niks met Photoshop is gedaan.
Mijn gedacht.Last edited by vinstermik; 18 november 2009, 12:25.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk berichtik zou eens willen weten welke foto hier op BD komt waar absoluut niks met Photoshop is gedaan.
Mijn gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtWat is da Photoshop??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk berichtEn wat photoshop betreft : ik zou eens willen weten welke foto hier op BD komt waar absoluut niks met Photoshop is gedaan.
Mijn gedacht.
Maar ik begrijp wat je bedoeldBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk berichtDie van mij want ik gebruik dat programmaatje niet
Maar ik begrijp wat je bedoeld
Comment
Comment