Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D3s aangekondigd !
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D3s aangekondigt
Waar is de optionele 1.2x crop eventueel goed voor?:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtWaar is de optionele 1.2x crop eventueel goed voor?The new crop mode is designed to offer a practical combination of lens magnification and slightly reduced file size.
Comment
-
Voor een camera in die prijsklasse mochten ze toch een iets kwalitatievere filmmodus voozien hebben1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment
-
Last edited by antoine200; 14 oktober 2009, 09:23.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk berichtVoor een camera in die prijsklasse mochten ze toch een iets kwalitatievere filmmodus voozien hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtHelemaal GEEN filmmodus zou nog beter zijnOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtHelemaal GEEN filmmodus zou nog beter zijn
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtIk begrijp dat argument toch niet hoor. Filmmodus is er al sinds de D90, er is dus zo goed als géén extra R&D budget voor nodig geweest, en er wordt voor zover ik weet geen knop aan verspild. De impact op beeldkwaliteit en gebruiksgemak is dus nihil. Waarom er dan over zeuren?
mvg
AntoineLast edited by antoine200; 14 oktober 2009, 09:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtIk begrijp dat argument toch niet hoor. Filmmodus is er al sinds de D90, er is dus zo goed als géén extra R&D budget voor nodig geweest, en er wordt voor zover ik weet geen knop aan verspild. De impact op beeldkwaliteit en gebruiksgemak is dus nihil. Waarom er dan over zeuren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtHelemaal GEEN filmmodus zou nog beter zijn, die D3s is de camera voor journalisten dus snap ik niet dat ze dan zo'n belabberde filmkwaliteit implementeren op een camera van 4000 euro... Als je ziet wat voor filmkwaliteit uit een 5D2 komt dan zou je misschien je mening nog serieus kunnen herzien
( niet dat ik die persoonlijk veel gebruik, maar bij dergelijke gelegenheden als zojuist beschreven zijn het toch heel mooie herinneringen )
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtIn die zin heb je zeker gelijk, maar ik heb toch liever dat een cameramerk al zijn middelen aanwendt om het fotogedeelte piekfijn in orde te krijgen.
Canon 40D kon niet filmen. Maar toch is er een bricoleur in geslaagd software op een CF te zetten en te kunnen filmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk berichtIk was toch heel blij dat ik vorige maand in Canada prachtige filmpjes heb kunnen maken van grizzlyberen met m'n 5D2 + 500F4, die D3s is de camera voor journalisten dus snap ik niet dat ze dan zo'n belabberde filmkwaliteit implementeren op een camera van 4000 euro... Als je ziet wat voor filmkwaliteit uit een 5D2 komt dan zou je misschien je mening nog serieus kunnen herzien
( niet dat ik die persoonlijk veel gebruik, maar bij dergelijke gelegenheden als zojuist beschreven zijn het toch heel mooie herinneringen )
Comment
Comment