Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 7D prijzen zakken snel

Oorspronkelijk geplaatst door mark w. Bekijk bericht
    Bij Foto Konijnenberg in Turnhout staat hij nu momenteel 1392,01€.
    Hij is hier al voor de tweede maal gezakt in prijs vandaag.

Groeten,

Mark
    Op konijn staat hij aan € 1329.00

Als ik er een geheugenkaart van 16Gb en een lowepro Nova 180 AW bijkrijg dan koop ik hem morgen. En ik koop er een lens bij uitaard.
    Dus mocht iemand dit lezen met een shop
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
      Op konijn staat hij aan € 1329.00
      1362,52€ als je de Belgische wilt...

2% verschil in BTW maken hem nog iets duurder...
      - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Weet er iemand of hij nog zal zakken in december (koopjesmaand door Kerstmis/Nieuwjaar)? Waarschijnlijk wel veronderstel ik?
        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

€ 1.319,00 bij cameraNU.nl

Gaat nogal snel naar beneden; die prijs

Comment

Echt zot, de 7D kost nu ongeveer evenveel als de 30D die ik enkele jaren geleden heb gekocht !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom81 Bekijk bericht
              Echt zot, de 7D kost nu ongeveer evenveel als de 30D die ik enkele jaren geleden heb gekocht !!!!
              Ik heb me onlangs dezelfde bedenking gemaakt .
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

En nu € 1313.30 bij topdeals.nl

Comment

Ik ben naar zoom experience geweest dit weekend in de jaarbeurs in Utrecht en heb van stand tot stand andere prijzen gezien.
                  Ongeloofelijk dat scheelde soms 100 euro.
                  Ik heb de mijne dit weekend gekocht en betaalde 1319 euro voor alleen de body.
                  Last edited by Patty1812; 2 november 2009, 18:08.

Comment

Aan de nieuwe eigenaars, de problemen beginnen al...

Canon publiceert service notice tbv EOS 7D ghosting probleem
                    Door: Andy Ramdin | 28-10-09

Canon heeft een service notice gepubliceerd, waarin kenbaar wordt gemaakt dat de EOS 7D last kan hebben van het feit dat delen van de voorgaande foto in een nieuwe foto zichtbaar zijn.

Canon EOS 7D Service Notice: Residual Image in Picture

Het probleem doet zich volgens Canon voor bij gebruik van bepaalde camera settings in bepaalde condities. Het lijkt vooral voor te komen tijdens het continu fotograferen. Het probleem is niet zichtbaar als een foto optimaal is belicht.

Een gedeelte van de service notice:

Phenomenon

In images captured by continuous shooting, and under certain conditions, barely noticeable traces of the immediately preceding frame may be visible. This phenomenon is not noticeable in an image with optimal exposure. The phenomenon may become more noticeable if a retouching process such as level compensation is applied to emphasize the image.

Lees het gehele bericht hier: Service Notice: EOS 7D: Residual Image in Picture

Het probleem wordt nog onderzocht en zou verholpen kunnen worden door een firmware update.

Meer info: Canon EOS 7D Specificaties

Bron: Canon Support

Comment

Toch raar dat de minpunten altijd veel eerder overal rondgestrooid worden dan de pluspunten... Er zijn nu al 3 of 4 topics hier waar dit in gezegd wordt. Net of 1 niet voldoende is

Het merendeel van de trotse bezitters zal dit probleem echter zelden of nooit meemaken, dus zo hard moet het ook niet overroepen worden.
                      - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                        Toch raar dat de minpunten altijd veel eerder overal rondgestrooid worden dan de pluspunten... Er zijn nu al 3 of 4 topics hier waar dit in gezegd wordt. Net of 1 niet voldoende is

Het merendeel van de trotse bezitters zal dit probleem echter zelden of nooit meemaken, dus zo hard moet het ook niet overroepen worden.
                        voor een camera met een straatprijs van 1.500 euro mag je toch een fouloos parcours verwachten...of niet soms?

trouwens de weg die canon heeft ingeslagen van de megapixelrace is hier debet aan, hoeveel megapixels gaan ze nog samenpersen? en meerdere processoren gaan dit probleem niet oplossen...

ik vind dat men bij Nikon een verstandiger politiek volgt van kwaliteit en geen kwantiteit...

Comment

Hoi,
                          Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                          Toch raar dat de minpunten altijd veel eerder overal rondgestrooid worden dan de pluspunten... .
                          ja, zo zijn mensen... ze klagen graag... en weer anderen willen een 200% perfect product in de helft van de tijd...
                          Kleine missers zijn ook weer snel opgelost.
                          Ik wacht (by the way) ook nog effetjes voordat ik deze lieveling aanschaf...
                          Maar dat heeft weer budgettaire redenen... en m'n investeringsaanvraag bij m'n liefje is er nog niet door...
                          Komt goed

Groet
                          Adrie

Oh ja, wat de titel betreft... op dit moment €1298,- by Foka Rotterdam

Comment

ik denk dat jullie allemaal geld te veel hebben, een dergelijke opgefokte camera kopen voor die prijs...mij niet gezien
                            ik heb een paar weken geleden een uitgebreide test gedaan tussen nikon en canon (ff en niet ff) en mijn besluit staat wel vast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRA Bekijk bericht
                              ik denk dat jullie allemaal geld te veel hebben, een dergelijke opgefokte camera kopen voor die prijs...mij niet gezien
                              ik heb een paar weken geleden een uitgebreide test gedaan tussen nikon en canon (ff en niet ff) en mijn besluit staat wel vast
                              Als je niets beters te vertellen hebt zwijg je misschien beter ...

Comment

oei er mag weer niets slecht worden gezegd over Canon, ja hoor is de beste camera ter wereld er is echt niets beter en al wie hem heeft gekocht is zeer verstandig, zo goed?

Comment

Working...
                                X