Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon 7D

    Zeker, want stel je voor dat je 10 seconden langer op je foto's moet wachten.
    Onverdraaglijk.

    Comment


    • Re: Canon 7D

      ik heb de indruk dat al enkele mensen dit toestel hebben, ik wacht nog altijd op levering van mijn besteld exemplaar ....

      maar waar blijven die foto's eigenlijk ?

      als er mensen zijn die al foto's met 7D gepost hebben, is het dan mogelijk de links hiernaartoe te vermelden ?
      Mijn website: http://www.michelpyck.be

      Comment


      • Re: Canon 7D

        Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
        Het lijkt me belangrijker dat je 4 foto's na elkaar neemt en dat de AF z'n werk goed gedaan heeft ipv er 8 na elkaar met slechts 3 die goed zijn. (en dat is zowat de vergelijking tussen 7D en 50D als ik even oneerbiedig mag zijn)
        Welke is die met de 4/4 en welke de 3/8, ik neem aan dat de 7D beter is, maar ik kan uw uitleg niet volledig volgen, de 7D is toch ook sneller dan de 50D?
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

        Comment


        • Re: Canon 7D

          volgens de handleiding van canon is de minimum schrijfsnelheid voor het filmen 8mb/sec
          dus normaal zou een ultra 2 (15mb/sec) al genoeg moeten zijn.
          Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

          Comment


          • Re: Canon 7D

            Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
            ik heb de indruk dat al enkele mensen dit toestel hebben, ik wacht nog altijd op levering van mijn besteld exemplaar ....

            maar waar blijven die foto's eigenlijk ?

            als er mensen zijn die al foto's met 7D gepost hebben, is het dan mogelijk de links hiernaartoe te vermelden ?
            Als jij al aan het wachten bent van september dan ben je toch flink in de luren gelegd , er zijn ruim voldoende zaken waar je morgen om 9u zo eentje kan halen , dat was vanaf de eerste dag dat ie er was al zo... zelfs hier in de plaatselijke Mediamarkt hebben ze er liggen ( body's en kits ) , bij art en craft is ie gewoon op vooraad, ik snap dus niet wat het probleem is eigenlijk...
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • Re: Canon 7D

              Ik kan b@rt volgen, dit is iets waar de 50D nog wel eens een steek laat vallen

              De meeste testen geven een veel grotere "hit rate" bij bewegende onderwerpen voor de 7D tov de 50D

              Maar om nu te zeggen dat de 7D geen enkele foto mist ?
              Laat ons hopen

              Comment


              • Re: Canon 7D

                Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                Maar om nu te zeggen dat de 7D geen enkele foto mist ?
                Dat is zeker niet zo ...

                Comment


                • Re: Canon 7D

                  Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                  Als jij al aan het wachten bent van september dan ben je toch flink in de luren gelegd , er zijn ruim voldoende zaken waar je morgen om 9u zo eentje kan halen , dat was vanaf de eerste dag dat ie er was al zo... zelfs hier in de plaatselijke Mediamarkt hebben ze er liggen ( body's en kits ) , bij art en craft is ie gewoon op vooraad, ik snap dus niet wat het probleem is eigenlijk...

                  niet in de luren gelegd, besteld via werk bij grootdistributeur die ze blijkbaar moeilijk binnenkrijgt ....

                  en geloof me, via het werk is veel voordeliger ...

                  nog efkes wachten dus, ik weet ook wel dat ze in de winkel voor het grijpen liggen
                  Mijn website: http://www.michelpyck.be

                  Comment


                  • Re: Canon 7D

                    Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
                    ...
                    maar waar blijven die foto's eigenlijk ?
                    als er mensen zijn die al foto's met 7D gepost hebben, is het dan mogelijk de links hiernaartoe te vermelden ?
                    deze is met een 7D gemaakt en, tot nu toe althans, bevalt deze camera mij uitstekend. Vooral de mogelijkheid om externe flitsers draadloos te controleren met de camera opent creatieve mogelijkheden.
                    Last edited by dzumbo; 1 november 2009, 21:30.
                    mijn foto's: www.reneheylen.be

                    Comment


                    • Re: Canon 7D

                      Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                      deze is met een 7D gemaakt en, tot nu toe althans, bevalt deze camera mij uitstekend.
                      waw prachtig !
                      Mijn website: http://www.michelpyck.be

                      Comment


                      • Re: Canon 7D

                        Net terug v parijs. Vooral de filmfunctie uitgetest op een optreden. Fantastische beelden! Klank overstuurd maar ja, 't was extreme metal

                        Ook in hoge iso waarden super aangenaam beeld, quite 'crisp'

                        Ga dit zeker gebruiken om m'n band zo vaak mogelijk mee te filmen. Manueel zoomen en focussen én oog hebben v compositie is wel fucking moeilijk, zeker als je zo'n bibberaar bent als ik.

                        Comment


                        • Re: Canon 7D

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
                          Ga dit zeker gebruiken om m'n band zo vaak mogelijk mee te filmen. Manueel zoomen en focussen én oog hebben v compositie is wel fucking moeilijk, zeker als je zo'n bibberaar bent als ik.
                          Helpt IS daar niet bij? Of anders misschien een bushhawk?
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • Re: Canon 7D

                            Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
                            ik heb de indruk dat al enkele mensen dit toestel hebben, ik wacht nog altijd op levering van mijn besteld exemplaar ....

                            maar waar blijven die foto's eigenlijk ?

                            als er mensen zijn die al foto's met 7D gepost hebben, is het dan mogelijk de links hiernaartoe te vermelden ?
                            Ik plaats de fotos/filmpjes hier:
                            Explore Gerwin Filius’s 761 photos on Flickr!


                            Ben van de week vrij dus met goed weer kan ik eens goed gaan testen. Eerste foto's in het bos op ISO 400 zijn nog niet echt super. Maar de reden is ongetwijfeld dat ik nog moet wennen van de overstap van de 400d naar de 7D.
                            Fotos: http://www.flickr.com/photos/gerwinfilius/

                            Comment


                            • Re: Canon 7D

                              Fotootje met hoge iso geprobeerd, niks aan veranderd enkel contrast en vignet

                              http://i117.photobucket.com/albums/o...n/IMG_1106.jpg

                              snap niet waarom hij dat zo klein upload eigenlijk op photobucket

                              Comment


                              • Re: Canon 7D

                                Hallo,

                                Ik heb ook net de Canon 7D dit weekend aangekocht (zoom experience in de jaarbeurs)vroeger gebruikte ik ook de 400D.Fantastsich blij ermee .
                                Een klein vraagje,hoor je ook meer het geluid van de sluiter die afgaat bij het nemen van foto's?
                                gr.

                                Comment

                                Working...
                                X