Re: Verschil tussen 5D en 1D Canon.
Oh, Matthias, ik probeer alleen maar aan te geven waar in mijn ogen de verschillen zitten. De keuze maken tussen wat voor jou of haar of eender wie als fotograaf doorslaggevend is, die knopen kan ik niet doorhakken. Ik denk dat het beter is dat ze zelf tot de conclusie komt dat ze eventueel nu nog niet kan bepalen wat voor haar belangrijker is of wat binnen haar budget past, dan dat ik of eender wie die knopen in haar of eender wiens plaats gaat doorhakken.
En ook al kan het in de toekomst alle richtingen uitgaan, ik neem aan dat ze zelf al wel een idee heeft waarom dat ze een toekomst in de fotografie ziet zitten. De 'dromen' van een toekomstige reisfotograaf zijn toch heel anders dan de dromen van een toekomstig studiofotograaf. Denk ik
(Maar ik geef je geen ongelijk in wat je zegt hoor)
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias
Bekijk bericht
En ook al kan het in de toekomst alle richtingen uitgaan, ik neem aan dat ze zelf al wel een idee heeft waarom dat ze een toekomst in de fotografie ziet zitten. De 'dromen' van een toekomstige reisfotograaf zijn toch heel anders dan de dromen van een toekomstig studiofotograaf. Denk ik
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Comment