Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste reflexcamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste reflexcamera

Oorspronkelijk geplaatst door Azerty-Qwerty Bekijk bericht
    oké VR is dus zeker de moeite om enkele euro's meer neer te tellen.
    oké een goeie lens dus handig dan hoef ik daar allesinds al minder geld in te steken.
    indigo(en de anderen) bedankt voor alle snelle en vooral leerzame reacties
    op een korte tijd toch al redelijk wat bijgeleerd.
    Graag gedaan.

En om het terug wat moeilijker te maken: bij Sony en Olympus zit die VR (die bij hen IS heet) in de body zodat ie op alle lenzen werkt.

Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Indigo Bekijk bericht
      Graag gedaan.

En om het terug wat moeilijker te maken: bij Sony en Olympus zit die VR (die bij hen IS heet) in de body zodat ie op alle lenzen werkt.

Succes!
      maakt het er idd weer een stukje moeilijker op! maar met het materiaal dat ik hier nog heb liggen ga ik toch voor nikon gaan denk ik
      Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Azerty-Qwerty Bekijk bericht
        maakt het er idd weer een stukje moeilijker op! maar met het materiaal dat ik hier nog heb liggen ga ik toch voor nikon gaan denk ik
        Als het materiaal dat je hebt kwalitatief de moeite is, dan kan je inderdaad best met Nikon verder.

En anders kan je ook Pentax meenemen als mogelijkheid: ook gestabililiseerde sensor zoals Olympus en Sony.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Als het materiaal dat je hebt kwalitatief de moeite is, dan kan je inderdaad best met Nikon verder.

En anders kan je ook Pentax meenemen als mogelijkheid: ook gestabililiseerde sensor zoals Olympus en Sony.
          85mm 1.8 deze lens heb ik nog liggen
          het was niet echt een goedkope lens dus ik denk wel dat ik verder ga gaan met nikon.
          Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

Comment

Working...
          X