Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Pentax K-7 topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Pentax K-7 topic

Oorspronkelijk geplaatst door fbr2808 Bekijk bericht
    ....... leek mij het beste toestel
    om mee te nemen.
    Ik vind het echt een toestel dat zijn geld meer dan waard is!
    Veel features, prachtige bouwkwaliteit en beeldkwaliteit!
    + de nodige exclusieve Pentax snufjes.
    Het voelt ook allemaal zeer solide en professioneel aan.
    De temperatuur en splash bestendigheid, maakt het plaatje kompleet.
    Zeker een goede keuze en je hebt nog ruim de tijd om kennis te maken alvorens naar de "Bulgarian mountains" te gaan.
    Je lenskeuze kan ik niet zo geod volgen, echter?

Raf’ken
    Last edited by StoneFree; 15 oktober 2009, 18:08.
    00.00 Gone

Comment

Heb de keuze gemaakt voor de http://www.fotokonijnenberg.be/produ...-200mm_wr.html
      Ik begrijp heel goed de twijfels over de lenskeuze, maar dit is echter tijdelijk.

IK moet daar echter zelf voor werken in black, wil het gezin daar niet mee belasten.
      Later zie ik wel wat ik nog aankoop, 40mm-2.8f.......
      The sky is the limit... of mene geldbeugel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fbr2808 Bekijk bericht
        Heb de keuze gemaakt voor de http://www.fotokonijnenberg.be/produ...-200mm_wr.html
        Ik begrijp heel goed de twijfels over de lenskeuze, maar dit is echter tijdelijk.

IK moet daar echter zelf voor werken in black, wil het gezin daar niet mee belasten.
        Later zie ik wel wat ik nog aankoop, 40mm-2.8f.......
        The sky is the limit... of mene geldbeugel
        How, misverstandje!
        Ik dacht dat je enkel de 50-200 had genomen!
        Dan zou je veel van de landscaping missen, me dunkt.
        Nee neen, met die lensjes is niets mis en WR’s!
        Dus effen een rechtzetting goede lenskeuze en mooi bereik!
        Pa heeft er ook zo eentje voor op z'n bootje!
        Zoals je zelf al aangaf, wat niet is kan nog komen, hé! (limiteds)

Mijn pa dien is toch slim, zene!
        Hij vond de 4 lenzen nogal prijzig, hier in Belgique.
        Nu heeft hem voor ons ma een reis naar de USA geboekt, die heeft daar nl. nog veel familie wonen en “en passant” kan ze dan wat Pentax lensjes gaan shoppen en meebrengen!
        De verpakkingen en manuals worden allemaal plat gevouwen per post apart verstuurd.
        Liefde kan toch mooi zijn, hé.

Raf’ken
        00.00 Gone

Comment

Ja goed idee, men dochter betaald zich zelf een beloning na haar doctoraatsverdedeging
          naar n.y. zal er over nadenken wat ik op men verlanglijstje kan zetten.
          Eerst de K7 toekrijgen een tasje kopen die goed past in de rugzak of aan de riemen van de rugzak en natuurlijk veel fototjes nemen.
          Heb mij in de macro de extreme 3 sdhc, 8gig, kaartje gekocht, verdubbelt de snelheid van opslag bij de pana. fz28.
          Luc

Comment

Op die 4 toplenzen bijna 700€ verschil, dat is de moeite.
            .... en nu stop ik met hier te posten.

Raf'ken
            00.00 Gone

Comment

• Wachten maar .......

Et voilà, mijn lief vrouwtje is vertrokken richting States, alwaar ze op Limited en DA* jacht zal overgaan en dit alles, voor haar lieve man.
              Ik verwacht mijn [K-7, 18-55WR] Pentax kit, toch maandag of dinsdag afgeleverd te zien.
              Tegen dat ik hem onder de knie heb, is het vrouwtje terug, met de Pentax pareltjes.
              Al zeg ik het zelf, deze prijs heb ik nu toch wel dik en dubbel verdiend, hoor.
              Geschenk van onze bewaarengel, als het ware.
              SF
              00.00 Gone

Comment

Goeienavond,

Batterij van de K-7 ligt op te laden.

Bij Konijn een set gekocht :

Pentax K-7 Body
                SMC DA* 50-135 F2.8ED IF SDM
                SMC DA* 16-50 F2.8 ED IF SDM

Ongeduldig aan het wachten om het ding aan te zetten....

Grtz
                Pentax K-m - Pentax K7

Gtrz

Comment

Proficiat met uw aankoop
                  ik heb er nog geen seconde spijt van .
                  Schitterende camera, maar de fotograaf is nog altijd het belangrijkst hé
                  Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

• Testjes

Obsada : Pentax K-7, Pentax K100D Super, FA50/14 ; DA 16-45 ; DA 18-55WR ; DA 55-300; Tamron 28-75/2.8 ; Takumar Bayonet 135/2.5
                    00.00 Gone

Comment

K7 in mijn bezit, bat. aan het opladen , zal morgen manuel maar raadplegen en wat uitproberen, kijk er naar uit

Comment

PRO-Ficiat met uw K-7 en geniet ervan!
                        Het is "Pure Quality" vind ik.
                        SF
                        00.00 Gone

Comment

• Re: Wachten maar .......

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                          Et voilà, mijn lief vrouwtje is vertrokken richting States, alwaar ze op Limited en DA* jacht zal overgaan en dit alles, voor haar lieve man.
                          Ik verwacht mijn [K-7, 18-55WR] Pentax kit, toch maandag of dinsdag afgeleverd te zien.
                          Tegen dat ik hem onder de knie heb, is het vrouwtje terug, met de Pentax pareltjes.
                          Al zeg ik het zelf, deze prijs heb ik nu toch wel dik en dubbel verdiend, hoor.
                          Geschenk van onze bewaarengel, als het ware.
                          SF
                          Geniet maar van uw nieuwe spulletjes, en blijkbaar het andere goede nieuws dat U recent te beurt is gevallen. Het leven kan hard maar toch ook mooi zijn he !

En laat ons af en toe eens meegenieten met uw ervaringen.
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

• Re: Wachten maar .......

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                            Geniet maar van uw nieuwe spulletjes, en blijkbaar het andere goede nieuws dat U recent te beurt is gevallen. Het leven kan hard maar toch ook mooi zijn he !

En laat ons af en toe eens meegenieten met uw ervaringen.
                            Ja Stapperken, de donkere wolken zijn momenteel totaal verdwenen!
                            Nu is het volop genieten en dat doen we elke seconde, ten huize van SF + familie.
                            De K-7 is een toestel dat gewoon naar genot vraagt.
                            Ik ben zwaar onder de indruk van de Pentax kwaliteit en afwerking, amai!

Ik heb hem net, dus even wachten op feedback svp, maar die komt er zeker aan!
                            SF
                            00.00 Gone

Comment

@ K-7 kenners!!
                              SF zoekt een middel om een andere functie aan de RAW knop te geven!
                              Kan dat?
                              Aangezien ik “altijd” RAW misbruik, heeft deze knop "bij mij" totaal geen nut of functie meer, wat toch zonde is.
                              SF
                              00.00 Gone

Comment

Ben zeer tevreden van men aankoop k7, firmware geupdate naar http://www.pentax.jp/english/support/digital/k-7_s.html
                                Stevig bazeken den body, de k7 maakt zelf indruk op een fervent sony gebruiker.
                                Ben op zoek achter een draagtas, minimale bepakking voor in de bergen, k7+2 lenzen,ideeën.

Comment

Working...
                                X