Re: Aankoop eerste DSLR
Ik heb de sony a200 al in mn handen gehad, in de vandenborre,... allee ja,.. hij stond wel vast, maar ik heb hem eens zo 'vastgenomen'.
Btw,... mannen,... het is zij of ze. Ik weet het, mijn nickname klinkt wat mannelijk.
En bij deze,... Heb ik besloten, uiteindelijk, dat het de sony a200 word.
Waarom?
Ik ga hem wel nieuw kopen in de winkel in de stad. Hij is daar voor 399 euro. En ik mag nog kiezen welke lens ik wil.
Even opsommen: dt 18-70 mm of dt 18 - 200 mm. Welke zou ik het beste kiezen volgens jullie? Waarschijnlijk die van 18 - 200.
Oorspronkelijk geplaatst door Sancho-
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Bas van Asperdt
Bekijk bericht
Waarom?
- Omdat ik al veel goed gehoord heb en gelezen heb van sony,... (ook gedeeltelijk omdat ik 'trouw' ben aan sony (Mijn laptop is ook van sony)),
- omdat deze in mijn budget valt. Het geeft niets dat er niet veel accesoires zijn, maar dat komt wel, want ik denk niet dat ik het eerste jaar veel bij ga kopen (wegens geldgebrek). Eerst leren werken met deze lens, en later pas uitbreiden.
- En ook ik krijg er blijkbaar een gratis workshop en handboek bij over digitale fotografie en er loopt een cashback actie als ik er een kaartje van 8 GB bij koop, dan kan ik het kaartje kopen aan de helft van de prijs.
Ik ga hem wel nieuw kopen in de winkel in de stad. Hij is daar voor 399 euro. En ik mag nog kiezen welke lens ik wil.
Even opsommen: dt 18-70 mm of dt 18 - 200 mm. Welke zou ik het beste kiezen volgens jullie? Waarschijnlijk die van 18 - 200.
Comment