Hallo,
Aan het eind van een dagje vliegtuigspotten in Duitsland kreeg ik een probleempje met mijn foto camera.
Wanneer ik scherpstel dan zie ik in de zoeker onder de instellinggegevens een fractie van een seconde wat rode strepen verschijnen.
Deze verschillen ook in grote. De ene keer bijna niet te zien, dan weer helemaal niet te zien maar soms ook vrij groot. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Om een beetje een idee te geven wat ik nu bedoel heb ik een plaatje gemaakt:
![](http://i169.photobucket.com/albums/u210/Siedsklu/probleem.png)
Nu weet ik niet beter dan dat dit niet hoort want ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Heb al een aantal personen gevraagd die ook met canon fotograferen maar niemand van hen weet wat het zou kunnen zijn. Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Batterij wisselen,
- Nieuw geheugenkaartje
- Aan het keuze wiel gedraaid en met andere instellingen gewerkt
- Lens er af halen en erop nieuw opgezet
- Andere lens erop gezet.
Hopelijk weet iemand van jullie het.
Alvast bedankt.
Aan het eind van een dagje vliegtuigspotten in Duitsland kreeg ik een probleempje met mijn foto camera.
Wanneer ik scherpstel dan zie ik in de zoeker onder de instellinggegevens een fractie van een seconde wat rode strepen verschijnen.
Deze verschillen ook in grote. De ene keer bijna niet te zien, dan weer helemaal niet te zien maar soms ook vrij groot. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Om een beetje een idee te geven wat ik nu bedoel heb ik een plaatje gemaakt:
![](http://i169.photobucket.com/albums/u210/Siedsklu/probleem.png)
Nu weet ik niet beter dan dat dit niet hoort want ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Heb al een aantal personen gevraagd die ook met canon fotograferen maar niemand van hen weet wat het zou kunnen zijn. Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Batterij wisselen,
- Nieuw geheugenkaartje
- Aan het keuze wiel gedraaid en met andere instellingen gewerkt
- Lens er af halen en erop nieuw opgezet
- Andere lens erop gezet.
Hopelijk weet iemand van jullie het.
Alvast bedankt.
Comment