Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mk II - trage levering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 5D Mk II - trage levering

Ik heb ook stevige problemen gehad in Nederland met de levering van deze set: Canon EOS 5D mkII met (kitlensje!! haha) 24-105mm F/4 L IS USM bij filiaal van Media Markt in Bergen op Zoom.
    Moest (zoals in Nederland bij een bestelling wel vaker gebruikelijk is) vooraf het geheel al betalen. In het verkoopgesprek werd gesproken over 5 tot 10 werkdagen levertijd.
    Na een week kon ik mijn vorige camera + walk arround lens al tegen mijn vraagprijs verkopen dus dat deed ik omdat ik binnen enkele dagen een telefoontje verwachtte, dat ik mijn nieuwe set op kon gaan halen.
    MOOI NIET DUS!

Na enkele weken contact opgenomen met die MM-zaak. Men kon absoluut niet zeggen wanneer ze mijn set zouden gaan binnenkrijgen. Ik wacht nog anderhalve week, belde weer en kreeg te horen dat het nog wel maanden kon duren. En dat terwijl de camera bij alle grote bekende fotozaken in Nederland ruim voldoende leverbaar was! Maar ja, je hebt je hele set al betaald, dus voor die andere fotozaken ben je eigenlijk even "uit de markt" gehaald!
    Ondertussen kon ik al twee maanden niet meer fotograferen en heb ik voor wat al vastgelegde (hobby)fotoshoots bij vrienden een camera moeten lenen.

Toen was ik het zo zat, dat ik vanuit Tilburg weer eens naar Media Markt Bergen op Zoom ben gereden en mijn geld heb terug gehaald. Men was daar niet blij toen, maar dat was ik ook al 1 1/2 maand niet!
    Ben doorgereden naar Kamera Express (wat een prachtzaak trouwens!! ) en heb mijn toffe camera daar probleemloos kunnen kopen en mee naar huis kunnen nemen.
    Canon Nederland werkt met diverse type's van afnemers. Sommige zaken hebben een voorrangspositie en krijgen per definitie eerder en meer geleverd dan andere zaken, zo maakte men mij duidelijk.

Ook duidelijk; Media Markt krijgt van Canon Nederland dus geen voorkeursbehandeling!

Comment

Hip hip hoera, ik zit in m'n 8e wachtweek
      Eind mei besteld bij Art & Craft en nog steeds aan het wachten op het verlossende telefoontje.
      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
        Hip hip hoera, ik zit in m'n 8e wachtweek
        Eind mei besteld bij Art & Craft en nog steeds aan het wachten op het verlossende telefoontje.
        Vraag gewoon je geld terug.

Comment

Wel, in die winkel koop ik echt AL mijn materiaal, dus dat wil ik niet doen.
          Plus: ik wil het risico niet nemen om de bestelling op te zeggen en dat de nieuwe lading camera's dan de week daarna binnenkomt.
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Wel, in die winkel koop ik echt AL mijn materiaal, dus dat wil ik niet doen.
            Plus: ik wil het risico niet nemen om de bestelling op te zeggen en dat de nieuwe lading camera's dan de week daarna binnenkomt.
            Nog veel wachtgenot dan

Comment

Lang kan het nu toch niet meer duren denk/hoop ik?

Comment

Lang kan het nu toch niet meer duren denk/hoop ik?
                Ik hoop het ook voor jou

Comment

Ik zit 8 weken te wachten op de 24-105 kit.
                  Wat is de prijs die jullie betalen?

Ik krijg hem voor 2899 bij mijn lokale fotoboer.
                  Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Bij mij betreft het enkel de body, waarvoor ik 2299 euro betaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser Bekijk bericht
                      Ik zit 8 weken te wachten op de 24-105 kit.
                      Wat is de prijs die jullie betalen?

Ik krijg hem voor 2899 bij mijn lokale fotoboer.

Beste prijs die ik al gezien heb, ik betaalde 2934 maar had hem wil binnen 48 u ...

Comment

de mijne is binnen !
                        gekocht bij Canonline ...laten opsturen en prima service gekregen !
                        Canon 5D Mark II _ 17-55mm 2,8 IS USM _ 100mm 2,8 macro _ 24-105mm 'L' IS _ 70-200mm 'L'

Comment

Hier gevonden .Komt wel 7.6% btw bij dus totaalprijs van 2688,92

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                            Hier gevonden .Komt wel 7.6% btw bij dus totaalprijs van 2688,92
                            Hele mooie prijzen, maar wie durft hier te bestellen. Het enige wat ik kan vinden is dat ze in Zwitserland zitten, maar google geeft geen verdere info.
                            Canonvijfdeemarkdrie

Comment

Hier nog eentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                                Hier nog eentje
                                raar, deze is van geheugenkaart.be volgens de dns records

Comment

Working...
                                X