Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb 'm daar ook besteld. Werd beloofd voor begin juni, nu is 't verzet naar 8 juli. 'k Heb een voorschot betaald, dus ik hang wel een beetje vast.
Maar wat wil je. Die kit is daar gewoonweg fantastisch geprijsd. Je kan 'm waarschijnlijk op voorraad vinden bij Konijn of Calumet, maar je moet de prijzen eens vergelijken.
Dan wacht ik nog wel even. 'k Heb m'n MkIII juist teruggekregen uit bestelling.
dan heb ik meer "geluk" gehad.
destijds (maart 2009) 's morgens naar fotokonijneberg (BE) gebeld, hadden er 3 liggen (met of zonder kitlens, maakte niet uit) en ben hem 's avonds in de winkel gaan halen.
Het wachten beperkte zich tot een UUR aanschijven in de winkel wegens de drukte.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Ik heb bij de locale fotoboer een 5d mkII kit met de 24-70 besteld in de maand april.
Tot op heden nog altijd geen nieuws van bij Canon…
Ik heb ook in begin april dezelfde combo besteld bij Studio73/Rubens. Tot op heden zelfs nog geen concrete leverdatum gekregen Wel vernomen dat ik de eerste op de lijst sta nu
Ook een telefoontje gepleegd naar Canon om te zeggen dat het allemaal maar op niks trekt
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
Comment