Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat Canon Belgie er te weinig krijgt zal zeker kloppen (klein landje he) maar dit is toch een probleem van de winkel ook he. Als je er vandaag 1 wilt kan je hem waarschijnlijk onmiddelijk gaan halen. Toen ik besloot hem te kopen sprak men ook over reeds weken, maanden wachten. Ik heb rondgekeken en ben hem gaan halen. Was het de goedkoopste winkel nee maar ik wou die camera en die 100€ verschil die betaal ik met plezier om er geen maanden op te moeten wachten!
Maar ja de winkels die er te weinig durfden bestellen prijzen hem nu heel fel naar beneden omdat de andere winkels niet teveel met hun klanten zouden gaan lopen. Hun volste recht natuurlijk. Maar je moet zelf eens nadenken hoeveel dat wachten voor jou waard is. Heb je geen camera kan ik mij niet inbeelden dat het dit waard is.
Ik heb 'em voornamelijk in Art en Craft besteld omdat ik al mijn fotomateriaal er koop. Het is niet echt zo dat ze zo heel veel goedkoper zijn dan een andere winkel.
canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX
Dat Canon Belgie er te weinig krijgt zal zeker kloppen (klein landje he) maar dit is toch een probleem van de winkel ook he. Als je er vandaag 1 wilt kan je hem waarschijnlijk onmiddelijk gaan halen. Toen ik besloot hem te kopen sprak men ook over reeds weken, maanden wachten. Ik heb rondgekeken en ben hem gaan halen. Was het de goedkoopste winkel nee maar ik wou die camera en die 100€ verschil die betaal ik met plezier om er geen maanden op te moeten wachten!
Maar ja de winkels die er te weinig durfden bestellen prijzen hem nu heel fel naar beneden omdat de andere winkels niet teveel met hun klanten zouden gaan lopen. Hun volste recht natuurlijk. Maar je moet zelf eens nadenken hoeveel dat wachten voor jou waard is. Heb je geen camera kan ik mij niet inbeelden dat het dit waard is.
Wie zegt dat de winkels er te weinig durven bestellen?
Die winkels voelen de vraag ernaar ook wel op voorhand, Canon moet gewoon leveren wat ze dus heel duidelijk niet doen.
Vorig jaar werd hier en daar reeds voorspeld dat wie de camera niet vlug bestelde wel eens lang zou kunnen wachten in 2009.
Ik heb 'm mogen ontvangen op 10 december 2008
Velen hebben gewacht tot de eerste reacties van gebruikers op het net kwamen, uit vrees voor eventuele bugs, 1dIII-vergelijkbare mankementen, etc....
De meesten hadden al zeker geen vertrouwen meer dat Canon met een oplossing zou komen toen het zwarte-pixel-nabij-hooglichten probleem opdook.
Het veilige gevoel nu dat de camera wel degelijk oké is, betekent voor late beslissers uiteraard lange wachttijden want de vraag is enorm...
Ik heb gehoord dat de kit vaak geen probleem is, maar dat de body apart voor problemen zorgt bij de levering.
Als je die 24-105 niet wil, daar geraak je makkelijk genoeg van af zonder verlies te doen als nieuwe lens.
Ik vond het op de 'oude' 5D een prachtige reiscombinatie, en denk dat het bij de mark II niet anders zal zijn ...
Ja, ik had via online chat contact met hen, men zei mij van zeer snel te zijn want er waren slechts enkele exemplaren ...
Ik ben dan ook zeer snel geweest ... , zeer goede prijs (beste die ik al tegenkwam, en binnen 48 u na bestelling geleverd !)
ik heb de mijne bij art en craft gekocht met de aangeboden lens in december 2008 en superblij dat ik het gedaan heb....zeer goede lens voor "alledaags" gebruik
goede deal gekregen ook, hem eigenlijk nog meer gekocht voor de "video" functie waar ik meer dan over te spreken ben, heb nog een paar problemen, maar die worden zo langzamerhand ook opgelost
dus als je een aanbieding krijgt met de lens, niet twijfelen doen, zeer goede lens
groetjes aline
Comment