Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kantelbaar LCD-scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kantelbaar LCD-scherm

Bij Pixmania is alles prachtig, tot er iets misloopt.

Heb ooit een GSM online bij Pixmania gekocht, en na een maand was er een toets die bleef hangen.

Ook zorgenvrije aankoopgarantie genomen, en toch begint dan de rompslomp.

Opsturen naar 'Frankrijk' om te beginnen, duurde heel lang voor ik iets vernam, dacht al dat is mijn toestel kwijt was.

Dan krijg ik het bericht dat de garantie dit niet dekte, omdat het kwam door een verkeerde handeling van mijnentwege(hoewel ik steeds heel voorzichtig ben met mijn toestellen).
    Heb dan het toestel gewoon teruggevraagd, zonder herstellingswerken.

Duurde weer een tijdje voor ik het terug had. Effe naar de plaatselijke elektrozaak geweest ermee, en die mens had dat in vijf minuten hersteld.

Voor mij geen Pixmania meer. Ik ga liever naar een degelijke winkel, waar je ook terecht kan wanneer er iets scheelt met het toestel, en waar zij alle rompslomp op zich nemen.
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Olalalala... bij deze heb ik niet veel hoop meer
      istelle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door istelle Bekijk bericht
        Ja, misschien heb jij wel meer geluk en loop het wel gesmeerd.
        In het andere geval, ga naar een lokale fotowinkel en zeg ze dat je het toestel kado gekregen hebt, en er nu iets aan scheelt, en of ze je verder kunnen helpen. Normaal zal dat voor die mensen geen probleem zijn (een nieuwe klant erbij is altijd meegenomen).
        en als ik me niet vergis is de Sony garantie toch 2 jaar geldig.(in Belgie toch).
        Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door istelle Bekijk bericht
          op pixmania lees ik :

Het zorgenvrije aankoop garantie (ZAG) is een service die een jaar geldig is, en waarmee u het gehele aankoopbedrag vergoed krijgt als het product defect raakt.
          Hier staat helemaal niet bij hoe dat product defect geraakt mag zijn... vrij onduidelijk dus. als dit de enige info is over die garantie, hebben zij toch geen recht om een defect toestel te weigeren (zelfs al is het van het 5e verdiep op de beton gevallen...)

dus toch achter die garantie proberen gaan denk ik!!
          5DmkIII en wat glas

Comment

Thanks mannen, ik heb vandaag mijn toestel teruggestuurd, met hoop van zege dat dit goed komt!
            istelle

Comment

Hello Everybody,

Een gelukkig nieuwe jaar 2010.
              Ik heb woensdag een berichtje gekregen van Pixmania om mij te melden dat ze mijn bestelling goed hebben ontvangen...
              En ze hebben mijn terugbetaald.

Ik kon ondertussen niet wachten en ik heb een nieuw toestel gekocht
              Olympus E600
              Ik heb al een paar testfoto's mee genomen...
              Ik ben al van plan om een nieuwe lens te kopen maar ik weet niet de welke eerst kopen!
              Iemand raad voor een goeie lens?

Groetjes Istelle
              istelle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixelke Bekijk bericht
                Bij Pixmania is alles prachtig, tot er iets misloopt.

Heb ooit een GSM online bij Pixmania gekocht, en na een maand was er een toets die bleef hangen.

Ook zorgenvrije aankoopgarantie genomen, en toch begint dan de rompslomp.

Opsturen naar 'Frankrijk' om te beginnen, duurde heel lang voor ik iets vernam, dacht al dat is mijn toestel kwijt was.

Dan krijg ik het bericht dat de garantie dit niet dekte, omdat het kwam door een verkeerde handeling van mijnentwege(hoewel ik steeds heel voorzichtig ben met mijn toestellen).
                Heb dan het toestel gewoon teruggevraagd, zonder herstellingswerken.

Duurde weer een tijdje voor ik het terug had. Effe naar de plaatselijke elektrozaak geweest ermee, en die mens had dat in vijf minuten hersteld.

Voor mij geen Pixmania meer. Ik ga liever naar een degelijke winkel, waar je ook terecht kan wanneer er iets scheelt met het toestel, en waar zij alle rompslomp op zich nemen.

Wat Pixmania doet, kan iedereen. Verkopen, maar de dag dat er iets stuk gaat .... ga maar naar de invoerder ... wij houden ons daar niet mee bezig. Zo is het gemakkelijk zaken doen.

Comment

Working...
                X