Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner: canon 1000D of 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginner: canon 1000D of 450D

Hoi,

Ik ben een beginner en wil me gaan verdiepen in fotografie dmv boeken en internet
    (ik meen het dus wel serieus)

Mijn vraag is nu: moet ik voor de canon 1000D gaan of ga ik later spijt krijgen dat ik de 450D niet heb genomen?
    Wat is het verschil tussen beide toestellen buiten megapixels, ...
    Ga ik na een jaar misschien spijt krijgen dat ik de 450D niet gekocht heb als ik de 1000D koop?

alvast bedankt

Re: Beginner: canon 1000D of 450D

Oorspronkelijk geplaatst door sennevb Bekijk bericht
    Hoi,

Ik ben een beginner en wil me gaan verdiepen in fotografie dmv boeken en internet

Mijn vraag is nu: moet ik voor de canon 1000D gaan of ga ik later spijt krijgen dat ik de 450D niet heb genomen?
    Ga ik na een jaar misschien spijt krijgen dat ik de 450D niet gekocht heb als ik de 1000D koop?

alvast bedankt
    450D is pakke beter dan 1000D ...

als je het kan zeker doen
    1000D is budget cam eigenlijk...

Comment

[QUOTE=sennevb;2291700

1-Ik ben een beginner en wil me gaan verdiepen in fotografie dmv boeken en internet

2-Mijn vraag is nu: moet ik voor de canon 1000D gaan of ga ik later spijt krijgen dat ik de 450D niet heb genomen?

[/QUOTE]

1- Zeer goed, dat is de basis
      2-Nee, denk het niet
      Als de 1000D je gaat beperken, dat doet de 450D dat ook, zoveel maakt het niet uit.

Naast de pixels zijn de verschillen:
      Iets groter scherm (maar met dezelfde resolutie...)
      Een paar AF punten meer
      Voorzover ik weet, heeft de 450D een iets nieuwere processor
      Bekleding van de handgreep

Comment

hmm deze 2 reacties spreken elkaar tegen, of niet?

Comment

Ik denk ook dat het verschil 450D en 1000D te klein is om over naar huis te spreken. Als de microbe echt bijt zal je snel naar een 50D willen.