Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke camera

Hallo,

Ik heb nu een panasonic lumix. Ik maak vrij veel foto's en wil nu een digitale camera die toch wat meer kan zodat ik er een echte hobby van kan maken. Ik heb wat op internet gekeken en een spiegelreflex (SLR) is sowieso te duur. Nu heb ik wat merken en types gevonden, maar weet niet goed welke te kiezen.
    canon ixus 100 IS vooral omwille van handigheid omdat hij in de broekzak kan
    canon powershot SX110 IS
    sony DSC H10
    nikon coolpix L100
    olympus SP 590 (eigenlijk al over het budget)

Ik zoek een zo uitgebreid mogelijke camera, natuurlijk niet te duur. Andere modellen zijn ook welkom.

Dake

Re: welke camera

ik zou zeggen een canon sx1 of powershot g10 compactcamera's maar wel redelijk manueel in te stellen en scherp

Comment

Ik zou zeggen een Panasonic LX3 maar ja waarschijnlijk te duur en waarschijnlijk te weinig tele. Maar verder alles wat je maar kan willen, lichtsterke lens, redelijke ISO (niet zoals een reflex maar toch), raw, manueel in te stellen,.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
        ik zou zeggen een canon sx1 of powershot g10 compactcamera's maar wel redelijk manueel in te stellen en scherp
        Kan bovengaande onderschrijven, Canon Powerschot G10 lijkt me toch een goede keuze voor jou. Ben zelf terug begonnen te fotorageren met een G6 en heb er veel plezeir aan beleefd.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

Wat is je budget juist, kijk zeker eens naar de Fuji S100FS ?
          Oops,net gekeken naar de prijs van die olympus SP 590 die je opnoemde, dan is de Fuji zeker over je budget.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

bij vandenborre kan je de olympus 420 kopen voor 329 euro
            in mediamarkt lag de sony alfa 200 voor 368
            en de nikon d40 met 2 lensen voor 399 euro

Comment

Working...
            X