Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodemprijs Canon 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bodemprijs Canon 450D

het zal Hasselt of Genk worden, indien niet uitverkocht.
    iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Hasselt en Bree zijn uitverkocht. Maar ze kunnen ze altijd bestellen en dan heb je hem volgende week. Ten minste, dat hebben die van Eldi Hasselt en Bree mij toch verteld via e-mail.

Comment

wadde ? 399 euro???

net op de eldi site gekeken

da kan toch niet anders of "drukfout" zijn?

als ze het erop zetten zijn ze toch verplicht om die aan de vermelde prijs te geven, niet?

heb ondertussen al bij vele andere winkels gekeken en behalve NL webshops is regio oostende Mediamarkt met 579 de goedkoopste

dat wordt morgen spurten
        Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Nu versta ik mij niet aan de grote prijsschommelingen.
          Ben zinnens de Canon 450D aan te schaffen (body).
          De laagste prijs zie ik bij Grobet antwerpen : 530€
          Ik zie in het soldenkrantje van ELDI de canon 450D+ kitlens 18-55 voor de prijs van
          399,99€
          Eerste reactie : KOOOOPEN maar begin te twijfelen.....op de aankondiging staat tevens dat herstellingen in eigen atelier gebeuren?????? Ik dacht dat Canon herstellingen doet ( in garantieperiode )

20:10 Sorry ....ben dus niet de eerste die de Eldi solden volgt.....
          Last edited by kinecies; 2 juli 2009, 20:13.

Comment

Sorry maar ik zie niks Canon 450D hoor !!! Op de laatste bladzijde van de folder staat wel een Nikon D60... Of kijk ik scheel ????

UPDATE: ik zie hem wel staan in de rubriek Fotografie ... dus toch scheel gekeken ;-)
            Last edited by tsjoe007; 2 juli 2009, 20:42.

Comment

Ik heb hier ook even in naar de eldi in Wetteren gebeld,hebben geen liggen.Is blijkbaar geen drukfout,de prijs is effectief 399 euro!
              Lig hier nog met Makro blaadje voor me Canon 450d+kitlens en exclusief bij makro 1 canon tas gratis 649 euro ster aanbieding.
              Zullen wel veel mensen zich aan laten vangen want het is in ster aanbieding

Mir
              Last edited by mir; 2 juli 2009, 21:24.
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Het zullen toch weer geen refurbished toestellen zijn zoals ze nog eens hebben gedaan jaren geleden?
                Meer foto's te zien op http://www.kermisreportages.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scooterguy Bekijk bericht
                  Het zullen toch weer geen refurbished toestellen zijn zoals ze nog eens hebben gedaan jaren geleden?

bedoel je nu makro of eldi ?

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk bericht
                    Sorry maar ik zie niks Canon 450D hoor !!! Op de laatste bladzijde van de folder staat wel een Nikon D60... Of kijk ik scheel ????

UPDATE: ik zie hem wel staan in de rubriek Fotografie ... dus toch scheel gekeken ;-)

op de papierenfolder staat enkel Nikon, op internet staan zowwel nikon, sony als canon

Comment

hoe kom je te weten of het refurbished toestellen zijn?

Comment

Ik heb de mijne 500 euro betaald voor de body+kitlens (december 2008)

Comment

net naar eldi oostende geweest, hebben geen meer liggen

de verkoper belde naar andere filialen en ze hebben nergens geen meer zei ie?

ik denk van met een uitprintje van de eldi website naar vandenborre te gaan, ze geven daar toch laagste prijs garantie?
                          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht

ik denk van met een uitprintje van de eldi website naar vandenborre te gaan, ze geven daar toch laagste prijs garantie?
                            Dat dacht ik gisteren ook,moet je zeker eens proberen!

mir

Comment

in heel west-vlaanderen was blijkbaar maar 1 toestel beschikbaar, nml te ieper

de aanbieding staat niet in de folder en is niet aanwezig in de winkel,
                              dus telt dat normaal niet bij vandeborre en consoorten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
                                net naar eldi oostende geweest, hebben geen meer liggen

de verkoper belde naar andere filialen en ze hebben nergens geen meer zei ie?

Deze "laagste prijs garantie" is enkel geldig als:
                                1) de items moeten uit stock leverbaar zijn bij de lagere prijs
                                2) het mag geen webshop zijn, maar een winkelprijs betreffen
                                3) de winkel binnen een radius van xx kilometer ligt.
                                Mijn foto's
                                Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Working...
                                X