Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hasselt en Bree zijn uitverkocht. Maar ze kunnen ze altijd bestellen en dan heb je hem volgende week. Ten minste, dat hebben die van Eldi Hasselt en Bree mij toch verteld via e-mail.
Nu versta ik mij niet aan de grote prijsschommelingen.
Ben zinnens de Canon 450D aan te schaffen (body).
De laagste prijs zie ik bij Grobet antwerpen : 530€
Ik zie in het soldenkrantje van ELDI de canon 450D+ kitlens 18-55 voor de prijs van
399,99€
Eerste reactie : KOOOOPEN maar begin te twijfelen.....op de aankondiging staat tevens dat herstellingen in eigen atelier gebeuren?????? Ik dacht dat Canon herstellingen doet ( in garantieperiode )
20:10 Sorry ....ben dus niet de eerste die de Eldi solden volgt.....
Sorry maar ik zie niks Canon 450D hoor !!! Op de laatste bladzijde van de folder staat wel een Nikon D60... Of kijk ik scheel ????
UPDATE: ik zie hem wel staan in de rubriek Fotografie ... dus toch scheel gekeken ;-)
Ik heb hier ook even in naar de eldi in Wetteren gebeld,hebben geen liggen.Is blijkbaar geen drukfout,de prijs is effectief 399 euro!
Lig hier nog met Makro blaadje voor me Canon 450d+kitlens en exclusief bij makro 1 canon tas gratis 649 euro ster aanbieding.
Zullen wel veel mensen zich aan laten vangen want het is in ster aanbieding
Sorry maar ik zie niks Canon 450D hoor !!! Op de laatste bladzijde van de folder staat wel een Nikon D60... Of kijk ik scheel ????
UPDATE: ik zie hem wel staan in de rubriek Fotografie ... dus toch scheel gekeken ;-)
op de papierenfolder staat enkel Nikon, op internet staan zowwel nikon, sony als canon
iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door harryballectorBekijk bericht
net naar eldi oostende geweest, hebben geen meer liggen
de verkoper belde naar andere filialen en ze hebben nergens geen meer zei ie?
ik denk van met een uitprintje van de eldi website naar vandenborre te gaan, ze geven daar toch laagste prijs garantie?
Deze "laagste prijs garantie" is enkel geldig als:
1) de items moeten uit stock leverbaar zijn bij de lagere prijs
2) het mag geen webshop zijn, maar een winkelprijs betreffen
3) de winkel binnen een radius van xx kilometer ligt.
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment