Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gezien de prijzen voor de 500D zo aan het dalen zijn (nu lekker onder de 800 euro) wacht ik nog effe een weekje af (solden) en dan zal het pattat erop zijn!
Als konijneberg nog steeds de goedkoopste is zullen ze er alvast een klant bijhebben.
Gezien de prijzen voor de 500D zo aan het dalen zijn (nu lekker onder de 800 euro) wacht ik nog effe een weekje af (solden) en dan zal het pattat erop zijn!
Als konijneberg nog steeds de goedkoopste is zullen ze er alvast een klant bijhebben.
Vanaf vandaag in Makro Nederland : Canon 500 D met 18-55 mm + Canon tas : 649 euro !!!
Das wel straf,in het makro blaadje hier in Belgie de Canon 450D+ef18-55IS voor 649 euro.
Dus in NL voor dezelfde prijs een 500D !
mir
Yep, was ook mijn gedachte !! Maaaar... als je wat tests leest over de 500D moet die op gebied van ruis op hogere ISO waarden onderdoen voor de 450D. Teveel pixels op eenzelfde oppervlakte geperst ?
Ikzelf was eerst enthousiast over de 450D, ben dan gevallen voor de toch wel erg lage prijs van de 40D maar als ik hier op het forum de ergernis lees ivm error codes en ellenlange reparatietijden bij Canon denk ik dat ik wijselijk opteer voor de Nikon D90...
Ik wacht nog even af.
Vind eigenlijk een 500d niet echt nodig als 2e body.
Ik heb de body pas in september nodig dus tegen dan zullen de prijzen wel weer gedaald zijn.
Ik kan je een document bezorgen voor de 450D te gaan halen bij vandenborre voor 599EUR met een draagtas van case logic en een 4gig geheugenkaart... heb deze namelijk ook zo gekocht, omdat ik hem wou halen bij Foto Rubens, maar Antwerpen leek wat ver
Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience
Ik kan je een document bezorgen voor de 450D te gaan halen bij vandenborre voor 599EUR met een draagtas van case logic en een 4gig geheugenkaart... heb deze namelijk ook zo gekocht, omdat ik hem wou halen bij Foto Rubens, maar Antwerpen leek wat ver
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof ClaesBekijk bericht
Bij Eldi verkopen ze de Canon 450D met 18-55 IS lens tijdelijk voor 399 euro.
Te laat, ik heb vanochtend bij de Carrefour in Kuringen de 400D gekocht voor 200€, nieuw dan nog.
Dit heeft als voordeel dat ik mijn BG-E3 grip en 4 accu's kan blijven gebruiken.
Ook stond er de Tamron 18-250 F/3.5-6.3 te koop aan de belachelijk lage prijs van 100€ , die heb ik dus ook maar in m'n boodschappenkar gezet
Comment