Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traveler UW 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Traveler UW 8

Heb hem gevonden. Dit is de Agfa waarvan hierboven sprake:

Agfa Optima 830UW

Deze camera heeft verschillende naamplaatjes, maar als basis is het steeds de Olympus 850SW (hier en daar misschien gestript...)
    http://www.digifotofreak.nl

Comment

Heeft iemand dit toestel ondertussen gekocht?
      Als het mogelijk is om ergens een paar (100%?) voorbeeldjes online te zetten onder verschillende omstandigheden zou dat heel tof zijn! Want ik vind precies niet echt goede reviews.

Groeten,
      Koen
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Heb de Traveler gekocht (of beter, een vriend is hem voor me gaan halen omdat mijn werkuren interfereren.) Batterij is aan het laden. I'll be back...
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Ik ben benieuwd, veel plezier ermee in ieder geval!
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Hey ik ben nieuw op dit forum en ik kwam hier terecht omdat ik info zocht over deze camera. Deze camera komt zaterdag a.s. namelijk uit in de aldi in nederland.....nu heb ik een vraagje of er misschien voor zaterdag een paar voorbeeld foto's online kunnen, aangezien zo'n camera meestal snel uitverkocht is ik zie het wel....ik houd het forum in de gaten!

Comment

En al iemand grondig kunnen testen? 'k zou deze camera graag gebruiken voor beelden in het water. Hoeft niet super kwaliteit te zijn.

Comment

Ik heb er eentje gekocht,maar stelt bijzonder teleur. De camera wil sowieso niet focussen dus moet terug, helaas ben ik over de twee of vier weken heen en dan is de Aldi niet zo gemakkelijk meer. Verder vind ik het toestel zeer ingewikkeld. Ik had 'm voor mijn dochter gekocht om zonder veel instellingen te kunnen fotograferen, maar door de grote hoeveelheid programma's die je kunt instellen toch te ingewikkeld. Mijn dochter had er al snel geen zin meer in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rzwart2 Bekijk bericht
                  Ik heb er eentje gekocht,maar stelt bijzonder teleur. De camera wil sowieso niet focussen dus moet terug, helaas ben ik over de twee of vier weken heen en dan is de Aldi niet zo gemakkelijk meer. Verder vind ik het toestel zeer ingewikkeld. Ik had 'm voor mijn dochter gekocht om zonder veel instellingen te kunnen fotograferen, maar door de grote hoeveelheid programma's die je kunt instellen toch te ingewikkeld. Mijn dochter had er al snel geen zin meer in.
                  Neem de handleiding van je UW8 en volg de instructies om een reset te doen.
                  Bij mij werkte de focussing niet meer na 50 opnames. Na de reset al 2000 opnames zonder problemen.

Comment

Ik zal eens een poging doen. De gebruiksaanwijzing is overigens ook beroerd maar zal eens op zoek gaan naar een reset.

Comment

Working...
                    X