Na lang twijfelen heb ik besloten om hier toch om advies te vragen. Ik heb namelijk een Konica Minolta D5D en ik maak graag actiefoto's van honden. Over het algemeen gaat dat tegenwoordig best goed, ware het niet dat m'n AF er nog wel eens naast wil zitten. Dit vooral in foto's waar de hond op me af komt, maar ook in andere gevallen ben ik net te laat. Ik vroeg me af of dit met een snellere AF beter/makkelijker wordt of dat ik beter een ander objectief kan kopen of dat ik nog meer moet oefenen
Als ik een snellere AF wil hebben, voldoet dan de A300? Of is de A700 beter, ondanks dat het een ouder model is?
Als objectief heb ik de SAL 70300G in gedachten. Helaas momenteel nergens tweedehands te verkrijgen. Ik gebruik nu een Tamron 100-300, waar helaas schimmel in is gaan zitten, dus ik moet sowieso een nieuw objectief. Alhoewel ik nog een mooie Sigma 70-200 2.8-3.5 schuifzoom heb liggen, maar ik vrees dat de AF daar vrij langzaam van is, plus 200mm is net te kort. Zijn er nog andere ideeën voor onder de 1000 euro?
O ja, tot slot, zijn er nog ideeën om schimmel tegen te gaan???
Bij voorbaat dank!
Als ik een snellere AF wil hebben, voldoet dan de A300? Of is de A700 beter, ondanks dat het een ouder model is?
Als objectief heb ik de SAL 70300G in gedachten. Helaas momenteel nergens tweedehands te verkrijgen. Ik gebruik nu een Tamron 100-300, waar helaas schimmel in is gaan zitten, dus ik moet sowieso een nieuw objectief. Alhoewel ik nog een mooie Sigma 70-200 2.8-3.5 schuifzoom heb liggen, maar ik vrees dat de AF daar vrij langzaam van is, plus 200mm is net te kort. Zijn er nog andere ideeën voor onder de 1000 euro?
O ja, tot slot, zijn er nog ideeën om schimmel tegen te gaan???
Bij voorbaat dank!
Comment