Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KM D5D => Sony A300 / A700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: KM D5D => Sony A300 / A700

Gefeliciteerd !!!
    Geniet ervan !

Oorspronkelijk geplaatst door Lin Bekijk bericht
    Nu nog eens goed nadenken over een objectief. Ik heb een aanbod gekregen voor een KM 100-300 F4.5/5.6 APO D. Maar ik twijfel of ik toch niet beter een 70-200 2.8 met teleconverter kan aanschaffen.
    Als je die 100-300 voor een fatsoenlijke prijs kan kopen, dan zou ik zeggen, ga ervoor.

Dan zal je al gauw merken of de lens aan je vereisten voldoet, of ergens zwaar tekort schiet. Met wat geluk kan je er alles mee wat je wil en hoef je niet 4x meer uit te geven...
    Wil je daarna toch nog naar de 2.8-zoom, dan kan je de 100-300 nog altijd verkopen, of daarnaast houden als lichtgewicht telezoom voor in de rugzak op reis op zo .
    Ik vind dat in elk geval een onderschatte lens. Ik denk dat heel wat mensen die nu bv. de 70-300G kopen met zo'n 100-300 Apo D even goed verder zouden kunnen...
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Tnx!

De KM 100-300 APO D wordt me aangeboden voor 200 euro. Is dat redelijk?
      Groetjes, Linda

Comment

Als de lens werkt zoals het hoort (bv. correcte AF, focusring en zoommechanisme gaan soepel), binnenin clean is (niet te veel stof, geen schimmel, geen olie op lamellen...), en glas zowel voor- als achteraan onbeschadigd zijn, dan is €200 absoluut een goeie prijs .
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
        X