Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

H50 Flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• H50 Flitser

Ik had net ook een bericht geplaatst in een ander topic alleen was dat helaas niet het goede topic om dit bericht te plaatsen vandaar dat ik een nieuw topic open.

Hier nog even wat ik had getypt.

Ik kan mijn flits functie niet gebruiken. Als ik op deze knop druk krijg ik de melding ´´Kan flitserfunctie niet veranderen´´. De enige manier wanneer hij flitst is als ik hem op ´´Easy´´ zet en dan staat hij op automatisch. Dus kan ik nog steeds niet zelfbepalen of ik hem aan doe of uit. En ik kan hem aan zetten als ik de glimlach functie gebruik. Maarja, daar heb ik niks aan. Met alle andere functies zoals automatisch fotograferen enz doet hij het niet.

Ik heb ergens gehoort dat het kan liggen aan de sluitertijd. Maar dat lijkt me toch niet. Ik heb er zelf nog niet echt verstand van.

Re: H50 Flitser

Misschien staat uw toestel ingesteld in de burst (multiburst) mode.
    (dwz meerdere foto's na elkaar maken)
    Hierbij is het idd onmogelijk om de flits te gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seedn Bekijk bericht
      Misschien staat uw toestel ingesteld in de burst (multiburst) mode.
      (dwz meerdere foto's na elkaar maken)
      Hierbij is het idd onmogelijk om de flits te gebruiken.
      Nee , hij maakt niet meer foto´s achter elkaar. Het is er echt maar 1. Iemand anders zei mij dat ik een andere modus moest selecteren. Maar wat bedoelen ze hiermee. Ik ben nog echt een leek hiermee. Sorry

Ik baal er echt van. Ik wil zo graag foto´s maken. Maar ik heb vaak genoeg de flitser nodig.

Edit, Ik heb dit bericht net 2 minuten geleden gepost en ik heb het eindelijk gevonden. Hij stond blijkbaar wel op meerdere foto´s ofzo. Maar ik kon er niet meer dan 1 zien. Maar maakt ook niet uit. Hij doet het. En daar ben ik echt blij mee. Kan ik eindelijk gaan experimenteren.

Ik ben je heel erg dankbaar, echt. Ik wou bijna al terug na de winkel gaan. haha.

Edit 2, ik heb net even gekeken en hij stond op de stand (Zoveel foto´s maken zolang de knop word bedient)
      Vandaar dat hij niet meer dan 1 foto maakte.
      Last edited by Mazzeltje; 17 juni 2009, 20:05.

Comment

Stand "Zoveel foto´s maken zolang de knop word bedient" is dus die burst mode.
        Als je de onspanknop blijft ondrukken, blijft hij dus foto's nemen, hierbij kan je dus de flits niet gebruiken. (onmogelijk voor de flits om zo snel op te laden)

Comment

Working...
        X