Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon ? Sony ? Need your help ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon ? Sony ? Need your help ...

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Ik kan me voorstellen dat men deze koopt voor de 14Mp, maar dan moet er wel rekening mee gehouden worden dat dat geen zin heeft als je er lenzen op zet die niet in staat zijn dit niveau van detail te halen... Maar wie echt wel goeie lenzen heeft, kan deze beter op een a350 zetten .
    Oei maar is dat wel weggelegd voor de middenm**t Nu kan ik ook niet volgen, in andere discussies ga je tekeer wegens het tegengestelde, maar wees egrust, van mij mag je gerust niet weten wat je wil.

Comment

Re: Canon ? Sony ? Need your help ...

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Oei maar is dat wel weggelegd voor de middenm**t Nu kan ik ook niet volgen, in andere discussies ga je tekeer wegens het tegengestelde, maar wees egrust, van mij mag je gerust niet weten wat je wil.
      Je mag gerust begrijpen wat je wil, en als je 't niet kan of wil begrijpen is het voor mij ook goed hoor...

Voor wie er wel iets aan heeft : je koopt bv. ook geen Canon 50d om er een ondermaatse kitlens op te zetten, wel een 400d of 1000d met diezelfde kitlens of eventueel een iets betere zelfs
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
      X